A co tam podam koszty małej zabawy z A8:
olej, filtr oleju, filtr powietrza, świece, uszczelniacze, płyn chłodniczy, przewody hamulcowe, robocizna: 1400
łożysko wisko, korek, febi brakeleen, olej przekładniowy: 450
zawiecha przód lemforder: 2600
filtr CMLl, oring, uszczelka, olej do automatu, cewka x 8, fajka x 8, obejma: 2900
klocki, tarcze, plyn hamulcowy, pasta, naprawa IMMO, robocizna hamulce: 2730
rolki, tlumnik drgan, pompa wody, pasek rozrzadu, termosta, uszczelka pokrywy zaworow, oringi, uszczelniacze, uszczelki, uszczelka miski olejowej, czujnik cisnienia oleju, waz wodny, pasek alternatora: 4450
Inne dwa kukaki nie w fakturach: 700
Robocizna: hamulce przewody, silnik, zawiecha, polerka lakieru + preparaty 4900
Razem: 1400+450+2600+2900+2730+4450+700+4900 = 19500 PLN
Mały remoncik A8. Czas = 3 tygodnie. A i jedno ważne: nie ma lipy - tylko porządne części.
Za 2 miesiące jeszcze:
parownik klimy - bo szczelność przehcdzi, ale śmierdzi gazem, neistety TYLKO w serwisie w niemczech, czas oczekiwania 2-3 tyg. i koszt 1700 PLN
centralka - bo dzrzwi kierowcy otwierają tylko je, natomiast pasażera wszystkie - się naprawi i doda by działało wsio z pilota (nigdy nie działało)
zawiecha tył - też dam lemfordera cały komplet, możliwe, że i amory trzeba będzie, ale te dość nowe (lekko ponad 4 lata mają)
wydech - bo już ledwo się trzyma, chcę coś najcichszego jak tylko się da.
być może dodam tempomat
Niektóre elementy (większość) walki opisane tutaj:
https://web.facebook.com/88oce88?_rdr