Baskecior napisał(a):
LucaGda napisał(a):
Baskecior napisał(a):
- Drugi diesel na świecie z bezpośrednim wtryskiem paliwa - 1Y
Dziękuję, oczywiście o tym wspomniałem
Ciekawostką jest to, że "setka" z tym silnikiem podczas testu na dystansie 4818 km, przy średniej prędkości 60 km/h, osiągnęła średnie spalanie... 1,76 l/100 km!
Wspomnij również o pierwszym "dużym dieslu z quattro" AEL q oraz o pierwszym "małym dieslu z quattro - AFN q ...
Nie może również zabraknąć miejsca na temat najlepszego diesla w historii koncernu - 1Z !
1Z naturalnie także wymieniłem
Nie ogarnąłem Diesla z quattro... Ale to już tam pikuś, wiadomo, że w Audi można samochód z wybranymi silnikami kupić z napędem na przednią oś lub na cztery koła, ale też nie wszystkie
Janusz_P napisał(a):
Ahh, w ten sposób. Nadal bardzo ciekawie. Też jestem zainteresowany opracowaniem, gdy oczywiście będzie już można je mógł czytać kto zechce
Będę pamiętał
jmm napisał(a):
Dostałem od żony książkę na gwiazdkę
PS. Na humanistycznych na taki temat można pisać pracę? Może sobie zrobię drugi fakultet
Powiem szczerze, że sam byłem zaskoczony. Na pierwszym spotkaniu z Promotorem dość nieśmiało mówiłem o tym, że chciałbym napisać coś o niemieckich samochodach (wiadomo, jaką ważną część gospodarki stanowią), ale ku mojemu zaskoczeniu zgodził się i oczywiście nie mogłem wybrać innej marki
Z drugiej strony do dzisiaj mam wrażenie, że mam dość prymitywny temat, ale cały czas wszyscy mówią, że jest naprawdę spoko. Ale jak się porównuje to, powiedzmy dla przykładu z "Zjawisko teleportacji na przełomie XII w. w Koziej Wólce", to można mieć takie odczucie. Ale to, co dla nas jest sufitem o marce i w ogóle o samochodach, dla innych jest podłogą. A wiadomo, że Niemcy słyną z dobrych samochodów, to jak tu nie wspomnieć o takim ważnym zagadnieniu?
_______________________________________________________________________________________________________
W środę Promotor zatwierdził moją pracę i powiedział w sensie pozytywnym, że jest bardzo szczegółowa. W przyszłym tygodniu idzie do druku