Auto to 90 konny AHU model B5 - bez dwumasy . Wymieniłem jednocześnie 4 poduszki - dwie pod skrzynią biegów ( wymiana ich była konieczna ponieważ były zerwane ) oraz wymieniłem prawą i lewą poduszkę silnika spod logo FEBI. Po tych czynnościach czuć drżenie auta oraz związany z tym rezonans karoserii znacznie podnoszący hałas wewnątrz

. Potrzeba zmiany poduszek skrzyni była bezdyskusyjna jednak co do konieczności wymiany poduszek silnika z fabrycznych oryginalnych na obecne nie byłem przekonany ponieważ nie wiedziałem jak dokonać oceny ich stanu . Pytania do Was :
1. Czy jest możliwość oceny stanu technicznego poduszki silnika która jest zdemontowana ? Rozważam ponowne zamontowanie starych fabrycznych. Guma z zewnątrz nie jest zerwana tylko sparciała . Są takie jak na poniższym filmie ( swoich jeszcze nie rozbierałem ale stopień zewnętrzny zużycia określam na podobnym poziomie jak z filmu )
https://www.youtube.com/watch?v=f1BZW30ODE42. Czy jest możliwość , że podczas wymiany poduszek przednich sanki zawieszenia samochodu źle się ,,ułożyły'' wprowadzając naprężenie i czy rozwiązaniem obecnego problemu byłoby poluzowanie sanek oraz poduszek oraz ponowne ich skręcenie przy pracującym silniku ?
3. Czy ma Ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu ewentualnie spotkał się z takim przypadkiem ?
Pozdrawiam Wszystkich i z góry dziękuję za pomoc.
Tadeusz