Witam po długiej nieobecności. Sierpień praktycznie bez samochodu. Wykaz zabiegów
1. Turbina nowa zregenerowana Garret i Mellet części wszystkie poza obudową

- wykresy wyważenia i pomiary ciśnieniowe + gwarancja na wszystko
2. IC nowiutki (IC wymieniony ponieważ stary zobaczyłem a połowa żeberek była po prostu zaklejona już tym olejem nagarem i wszystkim co się zebrało a z odwrotnej strony była kałuża oleju czarnego jak noc i nie zastanawiałem się nawet nad płukaniem tylko nowy 512zł z rabatem)
3. Wąż podciśnieniowy nowiutki, kruciec nowy, poduszka pod silnikiem przy okazji dokręcona
4. Filtry: oleju paliwa powietrza i kabinowy
5. Nowy świeży olej przy czym sama płukanka zrobiona full-syntetykiem również ( pewnie większość uzna że nie warto zwykły 0w40 etc. ale jestem innego zdania za 5l 209zł płaciłem )wszystko markowe oryginalne z inter-carsu i aso ( faktury na wszystko gwarancje również + rabaty od chłopaków są). Z planowanego na początek 1000zł wyszło przeszło 2x więcej z rabatami już ale nie ma nawet porównania z tym co było przed a jest teraz.
6. Auto zbiera się zdrowo żwawo, nie ma kompletnie świstu na turbinie która znacznie ciszej chodzi, sam silnik chodzi dużooo ciszej aniżeli wcześniej.
Powiem tak mechanicy pytali czy robiłem mapowanie silnika ze względu na to iż na 130 KM to jest "szatan" ( tak to ujęli)- robili parę razy jazdy próbne, dodatkowo dzwonią pół godziny po odebraniu auta czy wszystko w porządku i nic nie dzieje się.
7. Jestem więcej niż zadowolony mimo że prawie swojej karty w portfelu nie widzę tak "wyschła" w tym miesiącu.