.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 08:40:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 09.wrz.2016 08:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Michaś... tyle razy :) 1BD to nie komfort a Sport Suspension :) Wieczorkiem jak nie zapomnę wstawię z ESLAWin opisy zawieszeń... oj było tego było...
BTW - nawet wysokości od osi koła do krawędzi błotnika są podane dla celów regulacji.

Będzie Pan zadowolony... autko warte ceny no i zostanie pod opieką klubowicza :)
Będą dwie podobne... bo Wojtek z Koszalina ma też takie fele.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 09.wrz.2016 16:44:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2016 08:21:07
Posty: 100
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A8 D2
a teraz się przyznać kto kupił od Pawlo czarne a6 c5 4.2 avant na czarnych parabolach ? zauważyłem że audi stoi w krematorium lpg w Siedlcach :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 09.wrz.2016 20:25:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
drookash napisał(a):
Michaś... tyle razy :) 1BD to nie komfort a Sport Suspension :) Wieczorkiem jak nie zapomnę wstawię z ESLAWin opisy zawieszeń... oj było tego było...
BTW - nawet wysokości od osi koła do krawędzi błotnika są podane dla celów regulacji.

Będzie Pan zadowolony... autko warte ceny no i zostanie pod opieką klubowicza :)
Będą dwie podobne... bo Wojtek z Koszalina ma też takie fele.



Spojrz dobrze w ETKE :P Wyraźnie jest opisane jako podniesiony wzmacniane springi. Takie też miałem u siebei w srebrnej o do samego początku stała jak koza. 1BE jest wersją obniżoną. W którymś z tematów już to przerabialiśmy :-)

0JL dla sprotowego
0JH i chyba 0JJ dla podniesionego

W obu przypadkach różnią się tylko jedną lub dwoma ostatnimi literami. Ja miałem 1BD z końcówką AR. A jak byk pokazuje mi zawieszenie o przeznaczeniu "terenowym" jak na S6 :-)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 10.wrz.2016 21:50:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Nie można mylić klas wagowych auta a rodzaju zawieszenia :) 1BD to 1BD i nie ma odmian. To co cytujesz to klasy wagowe w zależności od wyposażenia. Masz webasto, masz np. podwójne szyby, drugi ako dla Telematik czy inne pierdółki na pokładzie to klasa wagowa będzie wyższa. Rozpiętość jest... kilku kilogramów pomiędzy kodami. Zawsze była opcja doposażenia auta w osłony pod spodem - katalog akcesoriów pokazuje zarówno inną osłonę pod silnik jak i dodatkową osłonę na dyfer / zbiornik. Wówczas można mówić o "wyposażeniu" do jazdy po złych drogach, ale nie zawieszeniu dla złych dróg. Jakie masz klasy wagowe - dowiesz się z kolorów sprężyn albo z ASO jak rozkodujesz VIN. Do 1BD dla S6 jest jeden tym amorków : przód 4B3 413 031M i tył 4B3 513 031J. Takie też miałem w swojej przy wymanie na B14.

Dobra... mam dane z ELSAWIN :) Wygląda to tak - tylko dla A6/S6/RS6 z motorami V8 przed i polift (inne modele audi mogą ale nie muszą mieć tych samych kodów).
Numer PR dla wersji podwozia znajduje się na rysunku (tutaj był rysunek wlepki gdzie wskazane było w którym miejscu jest kod PR - ale to każdy chyba umie sobie sam sprawdzić)

1BA = standardowe podwozie
1BE = sportowe podwozie
1BP = podwozie przystosowane do złych nawierzchni 1 (samochód nieobciążony jak w przypadku 1BA, jednak z ograniczeniem ugięcia)
1BT = podwozie przystosowane do złych nawierzchni 1+ i lekki samochód opancerzony (ok. 7 mm wyższe ustawienie)
1BB = podwozie przystosowane do złych nawierzchni 2 (ok. 20 mm wyższe ustawienie)
1BR = komfortowe podwozie przystosowane do złych nawierzchni
1BG = podwozie z układem regulacji poziomu zawieszenia
1BC = samochody specjalne (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja itd.)
1BH = podwozie dla USA
1BD = sportowe podwozie Audi S6
1BJ = podwozie dla lekkich samochodów opancerzonych
1BY = podwozie dla wersji allroad (zawieszenie pneumatyczne dla 4 kół)
1BV = sportowe podwozie Audi RS6 quattro GmbH
2MC = sportowe podwozie Audi RS6 quattro GmbH (sportowe podwozie ze zmienną charakterystyką tłumienia)
2ME = sportowe podwozie Audi RS6 quattro GmbH (zawieszenie sportowe super ze zmienną charakterystyką tłumienia)
K8L = Lim. długa Chiny

Gdyby ktoś chciał przetrzepać A6/S6/RS6 (każdą z Quattro i V8) na stacji diagnostycznej to podaję też kąty zbieżności - różne pokraki śmigają po naszych ulicach :D

Obrazek

Obrazek

Oraz dane z wymiarami "podwozia" - dla V8 A6/S6/RS6 przy ET35, a dla Allroada V8 dla ET25.

Obrazek

Myślę, że można by zrobić jakiś podwieszony dla A6/S6/RS6 tych tabelek w dziale zawieszeniaco myślicie ?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Ostatnio edytowano 10.wrz.2016 22:14:00 przez drookash, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 10.wrz.2016 21:54:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Na ile ELSA jest wiarygodna względem ETKI? Bo ja w tej chwili się gubie...

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 10.wrz.2016 22:21:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
ELSAWin jest softem z którego korzysta serwis VW/Audi. Wydawcą programu jest grupa VAG. Są pełne procedury napraw i regulacji dla naszych Audi (także VW/Seat/Skoda) z wyjątkiem tych gdzie potrzebne jest rozkodowanie VIN (pobranie informacji rozszerzonych) - tutaj z wiadomych przyczyn nie zadziała :( W procedurach są linki po kliknięciu których odsyła Cię wprost do ETKA na właściwą część.
ETKA = katalog, ELSA = instrukcje napraw i regulacje.
Szkoda tylko, że akurat diagnostyka AQJ/ANK w zakresie elektroniki ma takie dodatkowe pobranie bo mechanika jest calutka...calusieńka :)

Wiedziałeś, że reguluje się kąt pochylenia wycieraczek przy ich wymianie i jest na to specjalny tool VW/Audi ? :O
Wyszukuję takie ciekawostki zgłębiając swoją wiedzę :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 10.wrz.2016 22:24:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Jeśli chodzi Ci o ustalenie nacisku wycieraczek na szybę to czytałem o tym, ale tylko w wersjach gdzie mocowanie jest poliftowe w A6. Jak to wygląda w S6 gdzie jak wiadomo są zwykłe ramiona?

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 10.wrz.2016 22:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Jest wszystko... nawet pokazane gdzie powinna psikać na szybę każda dysza :)
Co do wymiany wycieraczek nazwali to starą i nową wersją. Dla starej wersji jest procedura regulacji pochylenia względem płaszczyzny szyby a dla nowej... nie ma - nie obowiązuje.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 11.wrz.2016 20:58:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2013 23:05:05
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi S6 C5 2003 sedan
Ja mam u siebie 1BD we wlepce. Jak sprawdzić jakie mam w praktyce założone części? :) Sprężyny są jakoś kodowane (np. kolorami)?

I inna sprawa - według tego co pisze drookash to jedyna wersja oznaczona jako S6. Czy faktycznie w S6 występowało tylko to zawieszenie? Porównywałem swoje auto do auta @kubawd i jego stało wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 11.wrz.2016 21:01:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
W pierwszej miałem 1BD a w drugiej już 1BE. Obie prowadzone w tym samym czasie (drugą potem odkupiłem bo była manualem) i nie stały jednakowo choć wielkość kół ta sama.

Sprężyny są oznaczone kropkami. Zobacz jakie masz i ile a potem w ETCE można zweryfikować co to za springi.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 12.wrz.2016 06:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Od początku Wam mówię... 1BD to sport suspension i szło tylko w S6. Są dedykowane odboje, amorki i wahacze gdzie dolny jest inny niż w zwykłej A6. Natomiast springi są zamienne z innymi modelami - kodowane kolorami pod klasę wagową.
1BD ma standardową wysokość ale jest sztywniejsze od 1BE z S-line czy sport edition z A6 które na dodatek ma -20mm w stosunku do 1BA.
1BD przystosowali do konstrukcji auta S6 czyli aluminiowych trawersów na przodzie i tyle. Przedni dolny prosty wahacz posiada specjalne podkładki by nie wyłamać mocowania w trawersie. Wahacze górne są sztywniejsze, końcówki drążków bez "amortyzatorów" gumowych, odboje grubsze i twardsze. Rozbierałem i jedno i drugie (1BE i 1BD) zawieszenie własnymi łapkami to mogę Wam poopowiadać.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 12.wrz.2016 20:51:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2016 21:53:25
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa/Łuków
Auto: A6 C5 4.2
methanex napisał(a):
a teraz się przyznać kto kupił od Pawlo czarne a6 c5 4.2 avant na czarnych parabolach ? zauważyłem że audi stoi w krematorium lpg w Siedlcach :D

:okulary2:

Się jeszcze nie chwaliłem, bo miałem małą wpadkę, przez co zamiast być na finiszu to dopiero zaczynam.
Audi już odebrane, wygląda na to, że Marcin wykonał dobrą robotę, tak jak zapewniał Pawlo.
W następny poniedziałek rozrząd, oleje no i zostanie naprawa rynienek + renowacja lakieru. Ale w tym przypadku kolejki jak na NFZ :)

Trochę radość z zakupu została zakłócona, ale już wszystko wraca do normy.
Supersprinty + V8 jak to gra :gitara:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 12.wrz.2016 22:23:01 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Czyżby kolejny zadowolony klient MrGarage ;) :?:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 07:43:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2016 21:53:25
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa/Łuków
Auto: A6 C5 4.2
gitmar napisał(a):
Czyżby kolejny zadowolony klient MrGarage ;) :?:

Jak narazie bez zastrzeżeń i raczej tak zostanie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 07:49:15 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Dobrze będzie. Kilka aut mi zagazował i nigdy nie narzekałem :)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 07:53:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2016 08:21:07
Posty: 100
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A8 D2
KrzyszKo napisał(a):
methanex napisał(a):
a teraz się przyznać kto kupił od Pawlo czarne a6 c5 4.2 avant na czarnych parabolach ? zauważyłem że audi stoi w krematorium lpg w Siedlcach :D

:okulary2:

Się jeszcze nie chwaliłem, bo miałem małą wpadkę, przez co zamiast być na finiszu to dopiero zaczynam.
Audi już odebrane, wygląda na to, że Marcin wykonał dobrą robotę, tak jak zapewniał Pawlo.
W następny poniedziałek rozrząd, oleje no i zostanie naprawa rynienek + renowacja lakieru. Ale w tym przypadku kolejki jak na NFZ :)

Trochę radość z zakupu została zakłócona, ale już wszystko wraca do normy.
Supersprinty + V8 jak to gra :gitara:


A co sie stało ze był zakłócony spokój. ?

Prawie już była moja a6tka ale wyszło jak wyszło :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 08:26:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
To teraz wyceńcie moją bo noszę się z zamiarem sprzedania :) Do końca nie zdecydowałem... ale badam sytuację bo mam okazję kupić RS4 ;)
Ile można realnie dostać za S6 w sedanie 260tyś nalotu ori, skrzynia zmieniona w ASO przy 193 w 2010 roku - jest w histrorii. Rozrząd robiony jakieś 5 tyś temu. Zawieszenie Bilstein B14, fele 19" ori RS6 odmalowane (nie podróbki z A8!), oponki Conti nowe... zrobiły może 800km. Zawieszka przód nowa w całości. Wnętrze czyste i zadbane, lakier po polerce + wosk, hamulce nowe większe 356/330mm (tarcze nowe + nowe klocki + wszystkie zaciski po regeneracji). Nowe ori listwy dolne drzwi z ASO. Przewody hamulcowe HELL. Lampy po kompleksowej regeneracji. Rachunków z ostatniego roku za około 10 tyś... jak nie więcej. Lana tylko Verva98 lub Shell VPower Racing 100. LPG brak.
Maaaaaasa rzeczy drobnych i grubszych kupowanych w ASO i wymienianych. Na żywo ją widzieliście co niektórzy.

Ile można dostać ? Cudów nie oczekuję... ale RS kusi :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 08:28:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2016 21:53:25
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa/Łuków
Auto: A6 C5 4.2
Kumpel nieświadomie wrzucił mnie na mine polecając szwagra mechanika, a okazało się, że to oszust nie mechanik. Szczeście w nieszczęściu, że nie dotkną się do silnika.
Przetrzymał auto, niemałą zaliczkę rozpuścił i taka to historia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 08:40:50 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
drookash napisał(a):
LPG brak


To akurat wada i to duża :P
....aaa, to nie dział ogłoszeń :>

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 08:59:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2014 13:02:16
Posty: 79
drookash napisał(a):
To teraz wyceńcie moją bo noszę się z zamiarem sprzedania :) Do końca nie zdecydowałem... ale badam sytuację bo mam okazję kupić RS4 ;)
Ile można realnie dostać za S6 w sedanie 260tyś nalotu ori, skrzynia zmieniona w ASO przy 193 w 2010 roku - jest w histrorii. Rozrząd robiony jakieś 5 tyś temu. Zawieszenie Bilstein B14, fele 19" ori RS6 odmalowane (nie podróbki z A8!), oponki Conti nowe... zrobiły może 800km. Zawieszka przód nowa w całości. Wnętrze czyste i zadbane, lakier po polerce + wosk, hamulce nowe większe 356/330mm (tarcze nowe + nowe klocki + wszystkie zaciski po regeneracji). Nowe ori listwy dolne drzwi z ASO. Przewody hamulcowe HELL. Lampy po kompleksowej regeneracji. Rachunków z ostatniego roku za około 10 tyś... jak nie więcej. Lana tylko Verva98 lub Shell VPower Racing 100. LPG brak.
Maaaaaasa rzeczy drobnych i grubszych kupowanych w ASO i wymienianych. Na żywo ją widzieliście co niektórzy.

Ile można dostać ? Cudów nie oczekuję... ale RS kusi :)

Nie licz na to, że dostaniesz nie wiadomo ile, dlatego, że wsadziłeś w auto kupę kasy.

_________________
126p był
125p był
Audi 80 B3 1.6 TD było
Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z było
Audi 100 2.8 AAH było
Audi 90 2.3 Ng było
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL było
Audi A4 B5 1.9 TDI AFN było
Audi A8 D2 4.2 ABZ było
Audi A4 B6 1.9 TDI AVF było
BMW E39 530d było
Ford Focus 1.8TDCI było
VW Lupo 1.2 TDI było
Mercedes W124 300TD był
VW Golf IV 1.9 TDI ASV był

Audi A6 C5 1.8T AWT + LPG + trochę koksu jest
Audi 100 C3 2.0 TD jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: