Nie można mylić klas wagowych auta a rodzaju zawieszenia
1BD to 1BD i nie ma odmian. To co cytujesz to klasy wagowe w zależności od wyposażenia. Masz webasto, masz np. podwójne szyby, drugi ako dla Telematik czy inne pierdółki na pokładzie to klasa wagowa będzie wyższa. Rozpiętość jest... kilku kilogramów pomiędzy kodami. Zawsze była opcja doposażenia auta w osłony pod spodem - katalog akcesoriów pokazuje zarówno inną osłonę pod silnik jak i dodatkową osłonę na dyfer / zbiornik. Wówczas można mówić o "wyposażeniu" do jazdy po złych drogach, ale nie zawieszeniu dla złych dróg. Jakie masz klasy wagowe - dowiesz się z kolorów sprężyn albo z ASO jak rozkodujesz VIN. Do 1BD dla S6 jest jeden tym amorków : przód 4B3 413 031M i tył 4B3 513 031J. Takie też miałem w swojej przy wymanie na B14.
Dobra... mam dane z ELSAWIN
Wygląda to tak - tylko dla A6/S6/RS6 z motorami V8 przed i polift (inne modele audi mogą ale nie muszą mieć tych samych kodów).
Numer PR dla wersji podwozia znajduje się na rysunku (tutaj był rysunek wlepki gdzie wskazane było w którym miejscu jest kod PR - ale to każdy chyba umie sobie sam sprawdzić)
1BA = standardowe podwozie
1BE = sportowe podwozie
1BP = podwozie przystosowane do złych nawierzchni 1 (samochód nieobciążony jak w przypadku 1BA, jednak z ograniczeniem ugięcia)
1BT = podwozie przystosowane do złych nawierzchni 1+ i lekki samochód opancerzony (ok. 7 mm wyższe ustawienie)
1BB = podwozie przystosowane do złych nawierzchni 2 (ok. 20 mm wyższe ustawienie)
1BR = komfortowe podwozie przystosowane do złych nawierzchni
1BG = podwozie z układem regulacji poziomu zawieszenia
1BC = samochody specjalne (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja itd.)
1BH = podwozie dla USA
1BD = sportowe podwozie Audi S6
1BJ = podwozie dla lekkich samochodów opancerzonych
1BY = podwozie dla wersji allroad (zawieszenie pneumatyczne dla 4 kół)
1BV = sportowe podwozie Audi RS6 quattro GmbH
2MC = sportowe podwozie Audi RS6 quattro GmbH (sportowe podwozie ze zmienną charakterystyką tłumienia)
2ME = sportowe podwozie Audi RS6 quattro GmbH (zawieszenie sportowe super ze zmienną charakterystyką tłumienia)
K8L = Lim. długa Chiny
Gdyby ktoś chciał przetrzepać A6/S6/RS6 (każdą z Quattro i V8) na stacji diagnostycznej to podaję też kąty zbieżności - różne pokraki śmigają po naszych ulicach
Oraz dane z wymiarami "podwozia" - dla V8 A6/S6/RS6 przy ET35, a dla Allroada V8 dla ET25.
Myślę, że można by zrobić jakiś podwieszony dla A6/S6/RS6 tych tabelek w dziale zawieszeniaco myślicie ?