mek1 napisał(a):
niestety, ale tak wygląda hamowanie automatów...
To znaczy, że zrobił to dobrze ? Trzeba jakiś sposób znaleźć by go do 7000rpm hamować. Gdzieś kiedyś czytałem, że można skrzynię kodowaniem zmienić tak, że nie będzie przerzucała biegu na wyższy aż do końca do odcinki. Wiadomo - dla celów testowych.
mek1 napisał(a):
dobry trop obierasz, tylko zhamuj tym razem na dynomecie,
wolnossące v8 generują dużo ciepła i często na hamowni wychodzi mniej koni niż na drodze, pomimo obecności nawiewu/wiatraków
Nawiew był, ale taki bym powiedział średni - koledze stroili 1.8T i mimo największego FMICka z przodu jaki zmieścił się pod zderzak auto miało 70C na dolocie na drugiej próbie powyżej 5000rpm... czyli słabo dmuchało powietrzem, albo za gorącym. Dodatkowo przy pierwszej próbie zwiesiło się coś w sofcie hamowni (na Windows) i odpalał menedżera urządzeń by ubić jakiś tak wątek. Skończyło się na restarcie systemu a w tym czasie auto bez nawiewu kręciło rolkami dobre 2 minuty. Może to zważyło ? Poszukam kogoś z dynometrem w okolicy... może tam dobije do 7k rpm.
mek1 napisał(a):
jak masz czas i chęci prekata i kata wodorotlenkiem sodu potraktuj, pięknie usuwa osady z wydechu
jakby w paintcie dorysować kreski do 7000 to już masz 330KM
Prekata to chyba eska nie ma
Katy są ori... kiedyś jakby prawy lekko dzwonił, ale ucichł - było po ostrym ogniu. Na katy też przyjdzie pora...
Hhehee... wtedy by mi dali popalić, że sobie przedłużam moc
Odpowiadając jeszcze na Twoje wcześniejsze pytanie - wieczorem logi przy 16C robiłem takie tam na szybko. Na III-biegu przy 7k rpm miał 270g/stroke.
Korzystając z dość uniwersalnego wzoru 270g/s : 0,8 = 337,5KM.
Trzeba wziąć pod uwagę, że mam nowy ezektor, zawór odmy, nowe uszczelki na odmach, wyczyszczony separator oleju więc nie ma oporów by nadciśnienie ze skrzyni korbowej szło odmą w dolot stąd odczyt przepływki może być taki a nie inny. Gdyby zwalić zawór odmy i zatkać skrzynię korbową to by z przepływki zassał lekko 300-320g/stroke. Zastanawiam się... bo kiedyś Blokowi coś tam 340 chyba pokazało - jakim cudem się pytam ? Albo leciał tylko na "świeżym" powietrzu albo przepływka bebe. Nie spotkałem nigdzie info by 4.2MPI brał takie wartości.