.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 09:31:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 09:30:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Umiesz czytać czy znów się depier####sz ?
"Cudów nie oczekuję..." Znam mniej więcej ceny rynkowe, ale nie widzę żadnej w obiegu która ma zrobione tyle co moja.

Można wsadzić i 100tyś a złom zostanie złomem prawda ? Jeżeli jednak sztuka jest zadbana i technicznie OK i na pierwszy rzut oka to widać... to wsadzanie kasy jest jedynie hołdem dla jej stanu.
Robiłem dla siebie... plany jednak mogą się zmienić. RS kusi...

Ktoś coś ?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 09:34:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
drookash napisał(a):
Umiesz czytać czy znów się depier####sz ?
"Cudów nie oczekuję..." Znam mniej więcej ceny rynkowe, ale nie widzę żadnej w obiegu która ma zrobione tyle co moja.

Można wsadzić i 100tyś a złom zostanie złomem prawda ? Jeżeli jednak sztuka jest zadbana i technicznie OK i na pierwszy rzut oka to widać... to wsadzanie kasy jest jedynie hołdem dla jej stanu.
Robiłem dla siebie... plany jednak mogą się zmienić. RS kusi...

Ktoś coś ?

Daj zdjęcia auta to się wyceni :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 09:39:38 
@drookash- masz podobno kolejke na to auto.... :D
nie wiem o co kaman??
Ceny znasz,ogłoszenia śledzisz na bieżąco to w czym problem?? Krzycz ile chcesz i tyle w temacie,,a nie jak pies do jerza się zabierasz ;)
ps. no chyba, że liczysz, że się zaraz licytacja zacznie :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 11:46:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Tomek...weź idź do łaźni, beczka lodowatej wody i wtedy zacznij gadać o sprzedaży. Zrobisz to samo co ja...czyli pozbędziesz się fajnego auta. RS4 może i jest RSem...ale to klasa niżej (wielkością). Ani to "komfortowe" a jedynie szybkie gdzie Ty i tak jeździsz "normalnie".

Ja Ci mówiłem...jakbyś za rok sprzedawał to bym stanął w kolejce aby ją odkupić. Na dzień dzisiejszy to mogę tylko polecić auto - wyceniać nie będę bo nie chcę napędzać rynku a i obrazić Cię też nie chcę.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 13:59:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Wiecie co... Z tą kolejką to było wiele osób które na zlocie robiły LOL na moją S6... ale ilu z nich miało kasę lub choć było gotowych zmierzyć się z utrzymaniem eski na poziomie by została eską ?
Pytam Was o szacowaną wartość rynkową... padaki chodzą po 20... lepsze padaki po 23 :) Zrobione, opłacone, zarejestrowane dobre sztuki często z gazem po 28... 30 max.
Wystawić za 35 i liczyć na cud ?
Michał... lód lodem, woda wodą.. zgrzałem się na RS4 B7. Zawsze chciałem RSa... C5 odpuszczam bo znalezienie egzemplarza który by mi odpowiadał (a mam wysokie wymagania) jest niemożliwe... RS4 B7 jest śliczna, szybka i w zasięgu cenowym. Ile wsadzę przez pierwszy rok ?
Ale wiesz co... poczekam chyba bo chcę się jeszcze nacieszyć tym co mam :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 14:26:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Poczekaj. Pamiętaj, że B7 ma już zapyziałe FSI i realnie jedzie jak S5 C5 :P :D Po drugie widzisz siebie w małym A4?

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 15:53:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Rs4 b7 fajna maszynka.. Co 60 tys usuwanie nagaru z silnika i seria bezproblemowa. Do tego kręci się do 8500 obr i jest praktycznie bezawaryjny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 13.wrz.2016 16:17:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Ja spodziewałem się czegoś bardziej ŁAŁ po tym aucie. Lepsze wrażenia miałem w RS4 B5... No ale inna charakterystyka silnika. No i trochę przyciasno w seriach B :D (tyle, że ja duży jestem)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 14.wrz.2016 10:55:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
pavel44 napisał(a):
Rs4 b7 fajna maszynka.. Co 60 tys usuwanie nagaru z silnika i seria bezproblemowa. Do tego kręci się do 8500 obr i jest praktycznie bezawaryjny :)


ja słyszałem, że nawet cześciej, tak co 30tys km, ale faktycznie bezawaryjny, w usa BNS opisują jako "bulletproof"
(jakiś elektrozaworek w nadkolu, nagar w dolocie i tarcze za kosmiczną kase, poza tym ok) i do serii dobić lub prawie serii, bo seria to dopiero po programie wychodzi :d

bloku, jak s6 c5 to idą te chore co na hamowni pokazują 330-340KM, zdrowe dużo szybsze

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 14.wrz.2016 12:40:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
mek1 napisał(a):
bloku, jak s6 c5 to idą te chore co na hamowni pokazują 330-340KM, zdrowe dużo szybsze


Jak to rozumieć ?
W czwartek jadę moją kanapą zakręcić rolkami :) Zobaczymy co jej tam brakuje... a pewnie brakuje jak to starej V8 :)
Możliwe całkiem, że zdecyduję się na zdjęcie speed-limitera i może lekki up w mocy... jak oczywiście nie sprzedam ;)

Czytałem troszkę o RS4 B7... faktycznie bulletproof, ale jakoś do mnie nie przemawia czyszczenie z nagaru gdzie syfki lecą w cylindry... nie wiem jak można to zrobić sterylnie tak by nic nie wpadło. Jak wiadomo - syfek i alusil = dramat. To mnie troszkę przeraża, ale tak samo jak czyszczenie doloty nagminna jest walka z missfire... pewnie przez mega drogi rozrząd ludziom nie chce się tego naprawiać.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 14.wrz.2016 13:07:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
drookash napisał(a):
mek1 napisał(a):
bloku, jak s6 c5 to idą te chore co na hamowni pokazują 330-340KM, zdrowe dużo szybsze


Jak to rozumieć ?


odniosłem się do wypowiedzi, gdzie zostało napisane że rs4 b7 idzie jak s6 c5
i może tak być jak rs4 jest skisłe i ma te 330-340KM

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 14.wrz.2016 14:06:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2014 10:21:42
Posty: 147
Jeśli rs4 po 10 latach wypluwa 400-410 km to można spokojnie nazwać to serią. Ale prawda, że ceny części kosmiczne, brak zamienników itp. Na facebooku sportmile rs4 dośc często jest opisywany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 15.wrz.2016 23:23:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Eska po hamowaniu... 309KM i 404Nm w upalny dzień. Postanowiłem sobie, że jak wyjdzie mniej niż 300 to sprzedam, jak więcej zostaje i dalej inwestuję.
Jak to powiedział hamujący...pierwsza S6 z trójką z przodu tak z marszu hamowana.
Z Blokiem kombinujemy gdzie rumaki pouciekały bo logi wyglądają OK, a moc jednak niższa niż seria.
Działanie skrzyni ocenił na bardzo dobre co mnie nie dziwi :) Wracaliśmy na dwa auta S6 i A4 1.8T@230PS i zabawa zaczynała się powyżej 200km/h :D

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 16.wrz.2016 06:47:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
wrzuć wykres, podoktoryzujemy się :D

btw. obciążeniowa ?
a ile pokazuje przepływu, dobija do 280 g/s?

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 16.wrz.2016 07:52:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Takie tam wyszły kreski kulawe :D
Obrazek

Każdemu userowi eski życzę takich widoków :)
Obrazek

Tak to niby fabryka namalowała - widać, że moc jest na 7000rpm... szkoda że mi nie było dane :(
Obrazek

Obciążeniowa z jakimiś hamulcami - nie wiem dokładnie ale coś tam opowiadał. Muszę się podszkolić w tym temacie.
Jedno wiem... miał hamować na III biegu a zrobił na IV i znów limiter prędkości zadziałał a na dodatek w obawie przez przełożeniem na V wbił "N" na skrzyni przy 6500... dziwny sposób hamowania TIPa. Eska wycina gdzieś w okolicach 7100-7250 przy normalnej ogniowej jeździe.
W rozmowie z Blokiem wyszło, że można by jeszcze kilka kuniów ugrać do odciny ale niewiele. Logi wychodzą OK, skrzynia chodzi idealnie a nadal jak by na kołach mało mocy. Może wydech juz przytkany po latach ? Może konwerter czas zlogować. Skrzynia była 60tyś temu w ASO nowa wsadzona, ale o konwerterze ani słowa nie ma w historii więc... może tędy trop.
Nie będę się pocieszać a zawijam rękawy i szukać mocy zaczynam :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Ostatnio edytowano 16.wrz.2016 08:32:56 przez drookash, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 16.wrz.2016 08:05:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Tomku a nie mówiłem...zabawa w poszukiwanie się rozpoczyna.

Ja tam bym się nie poszukiwał przyczyny w skrzyni, wydechu...itd. Uważam, że auta 10+ i nalotach rzędu 300 kkm nie mają prawa trzymać serii. Są po prostu wysłużone. Co innego robiąc generalkę silnika, wymianę przewodów i podciśnień i całej reszty rzeczy.

Tak czy inaczej trzymam kciuki

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 16.wrz.2016 08:30:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Wiesz... coś trzeba w życiu robić :)
Wymienione bardzo wiele przy osprzęcie - podciśnienia nowe na silikonach, gruszki, klapy dolot, wtryski, część cewek... ustawienia, regulacje.
Trzeba zrobić najważniejsze - czyli napinacze i popychacze.
Ogarnąłem hamulce, lakier i środek... teraz czas wsadzić łapki głębiej w silnik. Upewnię się jeszcze w V-techu że potrafią shamować TIPa dobrze i podjadę na powtórkę.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 16.wrz.2016 09:06:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
niestety, ale tak wygląda hamowanie automatów...

dobry trop obierasz, tylko zhamuj tym razem na dynomecie,
wolnossące v8 generują dużo ciepła i często na hamowni wychodzi mniej koni niż na drodze, pomimo obecności nawiewu/wiatraków

jak masz czas i chęci prekata i kata wodorotlenkiem sodu potraktuj, pięknie usuwa osady z wydechu

jakby w paintcie dorysować kreski do 7000 to już masz 330KM ;)

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 16.wrz.2016 09:32:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
mek1 napisał(a):
niestety, ale tak wygląda hamowanie automatów...


To znaczy, że zrobił to dobrze ? Trzeba jakiś sposób znaleźć by go do 7000rpm hamować. Gdzieś kiedyś czytałem, że można skrzynię kodowaniem zmienić tak, że nie będzie przerzucała biegu na wyższy aż do końca do odcinki. Wiadomo - dla celów testowych.

mek1 napisał(a):
dobry trop obierasz, tylko zhamuj tym razem na dynomecie,
wolnossące v8 generują dużo ciepła i często na hamowni wychodzi mniej koni niż na drodze, pomimo obecności nawiewu/wiatraków

Nawiew był, ale taki bym powiedział średni - koledze stroili 1.8T i mimo największego FMICka z przodu jaki zmieścił się pod zderzak auto miało 70C na dolocie na drugiej próbie powyżej 5000rpm... czyli słabo dmuchało powietrzem, albo za gorącym. Dodatkowo przy pierwszej próbie zwiesiło się coś w sofcie hamowni (na Windows) i odpalał menedżera urządzeń by ubić jakiś tak wątek. Skończyło się na restarcie systemu a w tym czasie auto bez nawiewu kręciło rolkami dobre 2 minuty. Może to zważyło ? Poszukam kogoś z dynometrem w okolicy... może tam dobije do 7k rpm.

mek1 napisał(a):
jak masz czas i chęci prekata i kata wodorotlenkiem sodu potraktuj, pięknie usuwa osady z wydechu

jakby w paintcie dorysować kreski do 7000 to już masz 330KM ;)


Prekata to chyba eska nie ma ;) Katy są ori... kiedyś jakby prawy lekko dzwonił, ale ucichł - było po ostrym ogniu. Na katy też przyjdzie pora...
Hhehee... wtedy by mi dali popalić, że sobie przedłużam moc :D

Odpowiadając jeszcze na Twoje wcześniejsze pytanie - wieczorem logi przy 16C robiłem takie tam na szybko. Na III-biegu przy 7k rpm miał 270g/stroke.
Korzystając z dość uniwersalnego wzoru 270g/s : 0,8 = 337,5KM.
Trzeba wziąć pod uwagę, że mam nowy ezektor, zawór odmy, nowe uszczelki na odmach, wyczyszczony separator oleju więc nie ma oporów by nadciśnienie ze skrzyni korbowej szło odmą w dolot stąd odczyt przepływki może być taki a nie inny. Gdyby zwalić zawór odmy i zatkać skrzynię korbową to by z przepływki zassał lekko 300-320g/stroke. Zastanawiam się... bo kiedyś Blokowi coś tam 340 chyba pokazało - jakim cudem się pytam ? Albo leciał tylko na "świeżym" powietrzu albo przepływka bebe. Nie spotkałem nigdzie info by 4.2MPI brał takie wartości.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Sztuki pod lupę - pytania do właścicieli S6
PostNapisane: 16.wrz.2016 12:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
wiadomo, że najlepiej jakby jednak dokręcił do tych 7000, mógł zakładać że moc już opada albo jak sam pisałeś bał się że zmieni na V

co do wartości 280g/s tak do końca się nią nie sugeruj, w głowie miałem wartość 270 i 280 i napisałem tą większą, trzebaby wujka google przestudiować

jak jeszcze zapłonu nie cofa (vcds grupa 20- bloki pomiarowe pod butem), szedł bym w to że inny pomiar pokaże rejon serii :)

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: