.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 06:43:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A8 4.2 97-98r.
PostNapisane: 14.sie.2004 20:24:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
W najbliższych 2 tygodniach zamierzam kupić A8 z silnikiem V8 4.2 z lat 97-98.
Zamierzam jechać po niego do niemiec. Na co zwrócić w szcególności uwage i co sprawdzać przy zakupie najbardziej :!!: .
Boje sie też aby licznik nie był przekrecony.Bo to, czy był bity czy, nie moim zdaniem nie ma wiekszego znaczenia, aby był dobrze naprawiony.
A może lepiej kupić w Polsce :?:
Gdzie mam wieksze możliwości sprawdzenia.
Wszelkie rady mile widziane.

Chciałbym zaznaczyć że, robie 70-80 tys. rocznie.
Jakie przebiegi te silniki wytrzymują?

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 21:04:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ja bym wlasnie zworcil uwage czy nie byl bity :D no chyba ze mial stluczke.
Zamierzasz jezdzić na benzynie?
4,2l to jest duzy silnik i wydaje mi sie ze bez problemu zrobi pół miliona +, szczegolnie ze dosc nowy samochod 97-98. W kazdym razie jeszcze z 10 lat pojeździ :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 21:33:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
zdecydowanie na benzynie.
jezdze teraz 2.8 v6 193 km benzyna i nie zdecydowalem sie na gaz.
I jestem zadowolony.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 22:41:13 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
to masz chyba duuzo kasy do wydawania... albo fujka Wrobelka z orlenu... ;-)

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 22:49:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
nie używam samochodu do wożenia dupska tylko dla wygody, ale niestety samochód to m.in. moje narzedzie pracy. Zarabia na siebie.

A propos chciałbym aby ktoś rzeczywiście o ile to możliwe doradził mi na co szczególnie trzeba uwazać przy zakupie takiego auta.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 23:02:07 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
mi tez do tego sluzy - dlatego wole jezdzic taniej i zarabiac wiecej.... ;-) the choice is yours ofkors.
a uwage warto zwrocic na zawieszenie - bo jest wielowahacz - nie tak jak teraz u Ciebie (no chyba, ze masz c5 to wiesz o czym mowie).
jesli nie jest nic robione i chodzi jak nowe to znaczy, ze jak go sprowadzisz to wymienisz zawieche w 2-3 miesiace.... a to nie sa tanie rzeczy.
no i standardy - sprzeglo, rozrzad. a reszte to juz musisz looknac do szukarki - kiedys hans to opisywal.

pozdrawiam

michu

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2004 10:09:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja bym jednak PRZEDEWSZYSTKIM zwrocil uwage czy nie byl walony.
Pamietaj ze poza zewnetrznymi blachami rowniez caly szkielet nosny nadowzia jest wykonany z aluminium. A jak wiadomo aluminium sie najlepiej nie prostuje i nie spawa :P

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 10:34:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
za te pieniazki mozan juz tam kupic dosc nowe auto takze prawdopodobienstwo kupienia czegos pochodzacego ze zlomu jest niewielkie ale jak to polska mentalnosc kaze robic , sprawdz wszystko ... poczawszy do tego czy nie byl bity , czy nie ma wad prawnych , czy nie ma znamion uzytkowania .... wbrew pozorom uklad napedowy i silnik w takim aucie w tym wieku sa jeszcze niedotarte bo tak mozna powiedziec o silniku 4.2 po przejchaniu 100-150 tys km .... jedna bardzo istotna uwaga dotyczy skrzyni biegow ... jako ze ze swieczka mozesz szukac manulala tak wiec napewno kupisz tiptronic'a i tam musisz przede wszystkim sprawdzic dzialanie skrzyni , sprawdzic kiedy osatatni raz byl wymieniany olej w automacie .... jezeli masz jakiegos fachowca od elektroniki to najlepiej niech jedzie z Toba obejzec auto .... tego typu auta sa dosc znacznie napakowane elektronika ktora wrecze wszedzei ma swoje czujniki i jakakolwiek usterka ktora moglaby w pozniejszym czasie skutkowac awaria bedzie zawczasu odnotowana w komputerze , w pamieci bledow , warto to sprawdzic ... no i na koniec zycze powodzenia, wybrales ladne auto i napewno bedziesz zadowolony z zakupu :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Spóżnione A8/S8
PostNapisane: 28.sie.2005 14:50:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Trochę spóżniony post,Ale.
Od września 2004 jestem szczęśliwym posiadaczem A8 4,2Quattro Tiptronic o mocy 300KM z 1998r..
A od marca 2005 Audi A8/S8 3,7 Quattro Tiptronic Maxymalna opcja, ale bez skóry o mocy 260KM z 2000r. zdjęcie w pod postami.
Chętnych do wymiany doświadczeń i innych na temat A8/S8 zapraszam.
email:daboli@wp.pl

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spóżnione A8/S8
PostNapisane: 29.sie.2005 06:32:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.paź.2003 21:12:39
Posty: 338
Lokalizacja: Starogard Gdański - pomorskie / UK
darm napisał(a):
Trochę spóżniony post,Ale.
Od września 2004 jestem szczęśliwym posiadaczem A8 4,2Quattro Tiptronic o mocy 300KM z 1998r..
A od marca 2005 Audi A8/S8 3,7 Quattro Tiptronic Maxymalna opcja, ale bez skóry o mocy 260KM z 2000r. zdjęcie w pod postami.
Chętnych do wymiany doświadczeń i innych na temat A8/S8 zapraszam.
email:daboli@wp.pl


czy bedziesz na zlocie pod W-wa? Interesuje mnie ten model a8 4,2 a do tej pory nie bylo nikogo z takim autem na zlocie bardzo chcialbym go sobie dokladnie obejrzec.

_________________
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 07:56:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10335
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
O co chodzi z tym S8 3,7??? chyba jedynie o pakiet kierownica, siedzenia, felgi??? Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Jak możesz to opisz jaśnij.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 08:22:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
A8 to naprawde wielka klasa ;)

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 10:01:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
nic dodac nic ujac kto jezdzil a8 dla niego kazdy samochod juz bedzie gorszy jak powiedzial moj sasiad po podwozce przez tate "to nie samochod a samolot" :peace: u nas w domnu od czasu sprzedazy wciaz panuje smutek ;-)

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spóżnione A8/S8
PostNapisane: 29.sie.2005 12:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
darm napisał(a):
...A8/S8 3,7


S8 3,7? hmmm

Masz pewnie na myśli tzw.pakiet S-line - ale do S8 to jeszcze trochę :576:

Ale w podpisie groźnie to S8 wygląda :D

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 20:45:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Zdjęcia tego auta są tutaj na moim serwerze, zrobione przezemnie osobiście ftp://ftp.audi8.home.pl/Mozart/My_inny_Audi/.
W książce serwisowej i w briefie i dowodzie rejestracyjnym stoi S8.
Wiem o tym doskonale, że S8 z takim motorem nie występuje.
Nawet w Etce go nie znalazłem, choć w serwisie powiedziano mi, że czasami, bardzo rzadko na życzenie klienta taki dziwoląg wychodził np. gdy jego bazą był model S8, i to jego przerobino, a nie gdy bazą jest A8 stylizowany na S8, z tzw. pakietem S-Line.
Dlatego też piszę często A8/S8, a nie tylko S8, choć na podstawie dokumentów niemieckich TO JEST BEZWZGLĘDNIE S8, tylko że zmodyfikowane nie w tą strone co trzeba
Ja tylko stwierdzam fakty i nikt na to nic nie poradzi.
A tak poza tym to ten motor 3,7 (260KM) V40 to jest wielka kicha.
Porównuje go np. do Audi A8 z 1998 4,2 Quattro (299KM) V32 którego też posiadam.
I teraz we wrześniu/pażdzierniku jak pojadę po następny to już tylko i wyłącznie z morem 4,2, i napewno będzie to normalne S8, myślę że z 2000-2002, ale najpierw muszę sprzedać którykolwiek z tych dwóch, a jest ciężko.
A co do wyposażenia dokładnie tego pojazdu to jest następujące:
- ESP, ASR, EBD, ABS
- SKRZ. TIPTRONIC
- KSENONY I ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE.
- WSPOM. UKŁADU KIEROWNICZEGO Z UKŁADEM SERVOTRONIC
- CZUJNIKI PARKOWANIA PRZÓD I TYŁ
- 8 POD. POWIETRZNYCH + KURTYNY
- LUSTERKA WEWNETRZNE I ZEWNETRZNE TYPU KONWEX PRZYCIEMNIANE AUTOMATYCZNIE,REGULOWANE,OGRZEWANE I SKŁADANE(CHROM)
- PODGRZEWANE SPRYSKIWACZE ORAZ WYCIERACZKI Z CZUJNIKIEM DESZCZU.
- LUSTERKO WEWNĘTRZNE Z CZUJNIKIEM ZMIERZCHU
- SIEDZENIA ERGONOMICZNE PODGRZEWANE Z PAMIĘCIĄ x 4 PEŁNA ELEKTRYKA PRZÓD I TYŁ.
- ELEKTRYCZNIE REGULOWANA KIEROWNICA, PASY BEZP. I ZAGŁOWKI PRZÓD I TYŁ
- NAVIGACJA PLUS Z EKRANEM LCD + TV KOLOR.
RADIEM, ORAZ TELEFONEM W PODŁOKIETNIKU Z POLSKĄ KARTĄ PREPAID.
- KIEROWNICA WIELOFUNKCYJNA SKÓRZANA Z PEŁNĄ OBSŁUGĄ, RADIA I TELEFONU.
- TEMPOMAT
- ŻALUZJE PRZECIWSŁONECZNE ELEKTRYCZNE TYLNA,BOKI
- SZYBERDACH ELEKT. + SOLAR ZAPEWNIA WENTYLACJĘ NONSTOP, BEZ POTRZEBY WŁĄCZANIA SILNIKA SAMOCHODU.
- WEBASTO – OGRZEWANIE POSTOJOWE Z FUNKCJĄ URUCHAMIANIA NP. W LATO NAPĘDZA KLIMATYZACJĘ NA POSTOJU.
- PILOT DO ZDALNEGO URUCHAMIANIA KLIMY I WEBASTO .
- AUTOALARM ZE ZDALNYM STEROWANIEM
- SZYBY DRZWIOWE BOCZNE I TYLNA DŻWIĘKOSZCZELNE, TYLNA OGRZEWANA
- HAK HOLOWNICZY FABRYCZNY "AUDI" ZE ZDEJMOWANĄ KOŃCÓWKĄ.
- TAPICERKA WELUR + DREWNO+ PODŁOK. SKÓRA
- SYSTEM INFORMACYJNY FIS (WIELOFUNKCYJNY KOMPUTER
POKŁADOWY) Z KOLOROWYM WYŚWIETLACZEM
- MENU DO STEROWANIA NIEKTÓRYMI OPCJAMI AUTA (NAMIASTKA MMI)ZA POMOCĄ JOYSTICA NA TUNELU POMIEDZY SIEDZENIAMI W MIEJSCU GDZIE MAJĄ UMIESZCZONE NIEKTÓRE AUTA STEROWANIE MAŁĄ NAWIGACJĄ (BEZ LCD)
- ZMIENIARKA 6xCD
- AUTOCHECK CONTROL KOLOR
- KLAMKI I BĘBENKI ZAMKA PODGRZEWANE
- I WIELE POMNIEJSZYCH UDOGODNIEŃ.
Więc jest kompletne, i znaleść podobnie wyposażone S8 jest trudno, bo zawsze czekoś zabraknie, bo ze zbliżonym to są, ale z takim identycznym naprawdę ciężko.
Oba Auta powinny już być w Galerii wózków Klubowiczy na jednym Foto umieściłem dwa zdjęcia.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Ostatnio edytowano 11.mar.2006 17:54:43 przez darm, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 20:54:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
:galy: .... ale wypas :P nic dodac nic ujac.. ;-) :peace:
samochod marzenie......... moze kiedys tez bede mial takie.
P.S fakt dziwne to S8 ... ale moze i takie byly na zamowienie......

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 21:09:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Ja jestem biednym studentem i kupiłem A8 w dieslu
Autko jest niesamowite wyski komfort i niskie spalanie
na trasie przy sredniej prekosci 160 na poziomie 7 L
Wczesniej jezdzilem Oplem Calibra
;)

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 21:12:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Pablo200 napisał(a):
Ja jestem biednym studentem i kupiłem A8 w dieslu

rozbawiles mnie do łez................... :D :D :D
az spadlem z krzesla.......... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 21:13:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
darm napisał(a):
A tak poza tym to ten motor 3,7 (260KM) V40 to jest wielka kicha.
Porównuje go np. do Audi A8 z 1998 4,2 Quattro (299KM) V32 którego też posiadam.

To fajne te motorki... ja mam V6 i uszy spuszczam po sobie jak mam zrobić głowicę... a takie V32 czy V40 to kupa cylindrów i jeszcze więcej zaworów ;-)

Jak oznaczasz ilość zaworów to V występuje po ich liczbie, czyli oznaczenie silnika sześcio-cylindrowego a dwunasto zaworowego powinno wyglądać tak: V6 12V - tak na przyszłość może się przydać :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 21:14:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10335
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Darm bez urazy ale jakies głupoty opowaiadasz, to tak jak by ktos powiedział ze ma Audi 100/S4 2,6 szkoda gadac masz zwykłe A8 i tyle . Ja juz silnie choruje na taka 4,2 ale niestety tez musze sie czegos pozbyc.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: