Zbój napisał(a):
adriseko i co założyłeś? Ja do zawieszenia 1BD założyłem B6 i jest ok...
Na razie wyhamowałem z Amorkami, dlatego że spadło trochę śniegu, zrobiłem pełen skręt i usłyszałem strzały jak z kałasznikowa, do tego sobie radośnie podskakiwała jakbym miał kwadratowe koło założone
Okazało się że przegub jest w takim stanie, że wielu użytkowników z Forum by mnie za to zwyzywało
Ba... okazało się że jest w takim stanie że jedyne co planuje zrobić to jechać prosto do mechanika z tym, bo zacząłem się bać ruszać Audiczkę
Kolejna sprawa, zastanawiam się....
b4/b6/b8 z bila...
B4 do seryjnych A6... wejdą bez problemu do mnie, ale kwestia rożnicy, bo wymieniam jedną stronę
B8 ... Waham się, bo jak bydle jest twarde, to będzie różnica, jedna strona miększa, druga twardsza...
Może jednak B6
Po za tym, nie jestem zwolennikiem CEGŁY, Wiem że to Auto Sportowe, ale Mieszkam w takim mieście że nie mam ochoty przypominać sobie złotych czasów Cinquociento, gdzie utrzymanie kierownicy na wybojach graniczyło z cudem
Bloku:
Coś jest w tym co piszesz... bo nikt nie kupuje np 1.8T do szaleństw, tylko jako zwyczajne cywilne auto i raczej nikt by nie kupił tego kiedyś jeżeli miało by zawieszenie jak S-ka, bo nie oszukujmy się, to zawieszenie jest Twarde jak sam... no właśnie.
Więc te amortyzatory dedykowane pod "wszystko" mogą być takim Między między... Za twarde do 1.8, za miękkie do 4.2