Zapp napisał(a):
IMO - prosta droga do zarżnięcia skrzyni.
Sorry, ale popełniłem drobny błąd który zaraz poprawię, a mianowicie w razie stwierdzenia zbyt małego stanu - dolać, a w przypadku zależnie od stanu oleju należy go wymienić wraz z filtrem, a nie bezwzględnie np. co 60 tys. jak ma to miejsce w innych skrzyniach.
I w tym masz rację.
Jak i, że jest to moja opinia.
Cena oleju ATF w serwisie z 8% rabatem wynosiła w lutym tego roku
75,82 za litr (podaje z faktury).
Są to skrzynie DSL i ECH, obie 5A.
Poza tym muszę dodać, że opis dotyczy Audi A8 w wersji europejskiej,
których jestem właścicielem, i nigdy napewno nie będę się nawet wypowiadał co do wersji zza Oceanu, ponieważ nie mam o nich bladego pojęcia.
Co do cen w nim zawartych, to jest to delikatny temat, gdyż powienienem do postu dodać i dodam, że są to ceny orientacyjne które są zależne nie od regionu, a zdolności poszukiwawczych zainteresowanego, oraz oficjalne dystrybutora oficjalnego w Polsce Kulczyk Tradex - dotyczące oryginałow, a nie jest tajemnicą, że ceny te można obejść.
Jak? Tego niestety nie mogę napisać.
A może być dużo taniej i to za oryginały.
Na temat klawisza CapsLock, to sorry ale się poprawię.
Dzięki za uwagi
adik napisał(a):
coz jednak pewne zamieszanie wywolalem
widze ze darm bardzo odgornie mnie ocenia"a coz gówniarz moze wiedziec o A8 tatusia
Do ciebie było adresowane tylko:
Spokojnie "adik" żadne zamieszanie tylko musisz być troszeczkę bardziej precyzyjny, ponieważ czytają to też inne osoby i żeby naświetlić im rzetelnie rózne sprawy wymagane jest troszeczkę więcej precyzji w opisie np. tak jak teraz napisałeś.
I chodziło mi tylko o to, abyś od razu napisał rok, moc, silnik, napęd i nic więcej.
A pozostały tekst z posta, to żle by wyglądało jak podnim bym wstawił kolejny post.
Ale też w nim chodzi mi o to, żeby nie podawać pomiarów przeprowadzonych na oko, a tylko możliwie najprecyzyjniejsze żeby wyeliminować możliwie jak najwięcej błędów.
Niestety muszę tak robić, ponieważ zbieram teraz opinie i poglądy, do napisania artykułu na ten Temat, więc muszę z dużą uwagą odsiewać informacje, aby zminimalizować błędy.
I tak przed premierą artykuł zostanie wrzucony do poprawek i konsultacji na Forum, bo Ja też się potrafię pomylić i to całkiem ostro.
DO WSZYSTKICH:
Wkrótce kolejna Aktualizacja postu o Eksploatacji A8 uwzględniająca uwagi innych.