.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 08:48:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 14:50:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
adik napisał(a):
ale wywolalem zamieszanie na wstepie chcialbym zaznaczyc ze a8 bylo 1995 rok a wiec 230km no i co chyba jeszcze wazniejsze nie mial quattro

Spokojnie "adik" żadne zamieszanie tylko musisz być troszeczkę bardziej precyzyjny, ponieważ czytają to też inne osoby i żeby naświetlić im rzetelnie rózne sprawy wymagane jest troszeczkę więcej precyzji w opisie np. tak jak teraz napisałeś.
DROBNA UWAGA DO WSZYSTKICH:
PROSIŁBYM USILNIE ABY WSZYSTKIE INFORMACJE PODPINANE DO TEGO TEMATU DOTYCZĄCE SPALANIA ORAZ EKSPLOTACJI POJAZDÓW AUDI A8/S8 Z DOWOLNYMI JEDNOSTKAMI I DOWOLNYMI KONFIGURACJAMI
ZAWIERAŁY:
Dane - model,silnik,napęd,skrzynia,rocznik+ew. moc.
Trasa (jeżeli chodzi o spalanie) - skąd-dokąd lub odległość oraz krótki opis warunków podczas jazdy, natężenie ruchu. prędkość podróżna, styl jazdy, rodzaj paliwa i inne jeżeli mogą mieć znaczenie dla zużycia paliwa (czyli-jakość paliwa nadmierne obciążenie auta z rowerami na haku, z przyczepą, z bagażnikiem dachowym itp. (98 czy 95)) I BYŁY OPARTE NA RZETELNYCH DOŚWIADCZENIACH I POMIARACH :!: WŁASNYCH :!: I W MIARĘ MOŻLIWOŚCI OPISANIE INNYCH ZDARZEŃ MOGĄCYCH MIEĆ WPŁYW NA TAKI LUB INNY TEMAT.
WYPOWIEDZI NA TEMAT AUT TATY,MAMY,SIOSTRY,BRATA,WUJKA,SIOSTRZEŃCA ITD... TZN. OSÓB KTÓRE ICH NIE EKSPLOATOWAŁY NONSTOP, A TYLKO CZASAMI, PROWADZĄ DO NIKĄD, PONIEWAŻ CZĘSTO POMIMO SZCZERYCH CHĘCI BĘDĄ SPORE ROZBIEŻNOŚCI CO DO STANU FAKTYCZNEGO, A CHCIAŁBYM, ŻEBY W MIARĘ MOŻLIWOŚCI WSZYSTKIE OPISY KOSZTÓW EKSPLOATACJI JAK NAJBLIŻSZE BYŁY STANOWI FAKTYCZNEMU.
Z TEGO WZGLĘDU OPISÓW TYCH OSÓB NIE MOŻNA TRAKTOWAĆ AUTORYTATYWNIE.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ

hans napisał(a):
ta blokada nazywa sie EDS i realizowana jest za pomoca pompy ABS. jakis czas temu juz bylo o tym na forum , sam o tym chyba pisalem

Dzięki za info, ale tego postu nie czytałem.
Moim zamiarem jest i było, nie opisywanie szczegółów technicznych układów i systemów stosowanych w Audi A8/S8, a tylko sposób korzystania z nich, czyli eksploatacja.
Po prostu dostałem w nocy natchnienia, i to napisałem jednym tchem.
Ale powyższy post będę uaktualniał, żeby ktoś nie musiał szukac po całym temacie tych informacji. :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Ostatnio edytowano 31.sie.2005 19:24:15 przez darm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 16:29:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
darm napisał(a):
CENY I KOSZTY EKSPLOATACJI A8
...- Wymiana oleju w skrzyniach Tiptronic stosowanych w A8 benzyna - w prawie wszystkich nie wymienia się oleju ani filtra, tylko uzupełnie się i sprawdza stan oleju, najlepiej co 30 tys.km przy wyższych przebiegach, gdyż dzięki temu można wykryć też szybciej zbliżającą się awarię skrzyni, i tym samym obniżyć koszty jej naprawy...
.

IMO - prosta droga do zarżnięcia skrzyni.

Olej wymienia się jak najbardziej, razem z filtrem. Wystarczy że ktoś raz to zrobił i obejrzał sobie wnętrze miski, spuszczony olej i jego zawartości oraz syf na magnesach. Ale każdy oczywiście postępuje jak uważa - niektórzy np. wierzą serwisom ;)

Co do reszty opinii (bo to chyba tak należy traktować, a nie jak ostateczne dane), to każdy ma inne dojścia / wejścia itp. i jeżeli ceny orginałów w różnych regionach kraju nie różnią się więcej niż 15-20%, to ceny zamienników i owszem. Oczywiście nie do rozstrzygnięcia są dyskusje czy tarcze Z są lepsze niż tarcze Y :D .
Jeżeli ktoś chce kupować np. olej za xx pln to jego brocha. IMO wystarczy znaleźć taki, który spełnia odpowiednią spec. VAG.

Są na pewno dwie rzeczy (pewnie nie tylko ;) ) w tym pojeździe które MUSZĄ (niestety) pochodzić od serwisu VAG:
- olej skrzyni (wiadomo dlaczego) - ok. 70pln / ltr
- płyn chłodzący (wszelkie dolewki / wymiany na uniwersalne "nowe formuły 2000" itp. mogą prowadzić do wycieków, np. z chłodnicy oleju) - tu już nie tak drogo: ok. 37pln / 1,5ltr koncentratu (1:1)

Co do opisywania różności, to jest to już obszernie i pięknie zrobione, łącznie z podstawowymi naprawami / najczęstszymi przypadłościami i zdjęciami - niestety w USA i trzeba mieć na uwadze że niektóre opcje rocznikowe i osiągi nie odpowiadają europejskim.

http://www.audipages.com/

i forum:

http://www.audiworld.com/forum/a8.html

PS. Jeśli możesz, korzystaj z CAPS LOCK'a rzadziej. Bolą oczy.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 16:43:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
coz jednak pewne zamieszanie wywolalem ;-)widze ze darm bardzo odgornie mnie ocenia"a coz gówniarz moze wiedziec o A8 tatusia "ale ja potraktowalem te zarzuty z przymruzeniem oka coz kazdy ma do tego prawo ale na marginesie chcialbym zaznaczyc ze tym A8 przejechalem ok15000 zarowno w miescie na trasie jak i podzczas wyjazdow do szwajcarii ale jesli to za malo aby wypowiadac skromne opinie to ok. szczerze mowiac to swoim 200 nie zrobilem wiecej km niz A-ósemką :P :diabel: poniewaz na codzien jezdze troche bardziej ekonomiczym pojazdem :peace:

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 17:27:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Zapp napisał(a):
IMO - prosta droga do zarżnięcia skrzyni.

Sorry, ale popełniłem drobny błąd który zaraz poprawię, a mianowicie w razie stwierdzenia zbyt małego stanu - dolać, a w przypadku zależnie od stanu oleju należy go wymienić wraz z filtrem, a nie bezwzględnie np. co 60 tys. jak ma to miejsce w innych skrzyniach.
I w tym masz rację.
Jak i, że jest to moja opinia.
Cena oleju ATF w serwisie z 8% rabatem wynosiła w lutym tego roku
75,82 za litr (podaje z faktury).
Są to skrzynie DSL i ECH, obie 5A.
Poza tym muszę dodać, że opis dotyczy Audi A8 w wersji europejskiej,
których jestem właścicielem, i nigdy napewno nie będę się nawet wypowiadał co do wersji zza Oceanu, ponieważ nie mam o nich bladego pojęcia.
Co do cen w nim zawartych, to jest to delikatny temat, gdyż powienienem do postu dodać i dodam, że są to ceny orientacyjne które są zależne nie od regionu, a zdolności poszukiwawczych zainteresowanego, oraz oficjalne dystrybutora oficjalnego w Polsce Kulczyk Tradex - dotyczące oryginałow, a nie jest tajemnicą, że ceny te można obejść.
Jak? Tego niestety nie mogę napisać.
A może być dużo taniej i to za oryginały.
Na temat klawisza CapsLock, to sorry ale się poprawię.
Dzięki za uwagi :peace:
adik napisał(a):
coz jednak pewne zamieszanie wywolalem ;-)widze ze darm bardzo odgornie mnie ocenia"a coz gówniarz moze wiedziec o A8 tatusia

Do ciebie było adresowane tylko:
Spokojnie "adik" żadne zamieszanie tylko musisz być troszeczkę bardziej precyzyjny, ponieważ czytają to też inne osoby i żeby naświetlić im rzetelnie rózne sprawy wymagane jest troszeczkę więcej precyzji w opisie np. tak jak teraz napisałeś.
I chodziło mi tylko o to, abyś od razu napisał rok, moc, silnik, napęd i nic więcej.
A pozostały tekst z posta, to żle by wyglądało jak podnim bym wstawił kolejny post.
Ale też w nim chodzi mi o to, żeby nie podawać pomiarów przeprowadzonych na oko, a tylko możliwie najprecyzyjniejsze żeby wyeliminować możliwie jak najwięcej błędów.
Niestety muszę tak robić, ponieważ zbieram teraz opinie i poglądy, do napisania artykułu na ten Temat, więc muszę z dużą uwagą odsiewać informacje, aby zminimalizować błędy.
I tak przed premierą artykuł zostanie wrzucony do poprawek i konsultacji na Forum, bo Ja też się potrafię pomylić i to całkiem ostro.
DO WSZYSTKICH:
Wkrótce kolejna Aktualizacja postu o Eksploatacji A8 uwzględniająca uwagi innych.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 22:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
OTO I ZESTAW FOTEK:
3,7 V8 260KM QUATTRO TIPTRONIC 2000r.:
zestaw - 1
http://img46.imageshack.us/img46/3876/i ... aru3mj.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/3476 ... aru1zq.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8674 ... aru1rf.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/4285 ... aru1cx.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/6264 ... aru0ys.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8185 ... aru7wu.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/7606 ... aru2ck.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/9150 ... aru2sh.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/2380 ... aru6de.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/4759 ... aru4tr.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/6756 ... aru2kf.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/579/ ... aru7oc.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8581 ... aru2dz.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/2199 ... aru2ds.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/6513 ... aru2ak.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/3518 ... aru5iv.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/5207 ... aru1bt.jpg

zestaw - 2
http://img97.imageshack.us/my.php?image=img04764dp.jpg
http://img11.imageshack.us/my.php?image=img04767lf.jpg
http://img24.imageshack.us/my.php?image ... pit7zk.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/552/ ... aru3hi.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/2899 ... aru5tc.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/1474 ... aru0nq.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8561 ... aru6sd.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/5733 ... aru7jr.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/1074 ... aru7tf.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/2502 ... aru6ms.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/5844 ... aru9ij.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8270 ... aru6iz.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/7799 ... aru9eg.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8996 ... aru9sv.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8230 ... aru0mn.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/5618 ... aru9cy.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/2980 ... aru2ra.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/1271 ... aru3pk.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/5100 ... aru1kk.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/5562 ... aru4cw.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/5263 ... aru5hi.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8423 ... aru7dv.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/4566 ... aru2qt.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/8440 ... aru9nw.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/6661 ... aru4nd.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/9479 ... aru6ku.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/5976 ... aru9ur.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/323/ ... aru4zl.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/3660 ... aru5gx.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/6052 ... aru7fs.jpg
http://img312.imageshack.us/img312/9488 ... aru4ug.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/6062 ... aru2xk.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/5894 ... aru3ob.jpg

Zestaw - 3
http://img302.imageshack.us/img302/646/ ... aru2zl.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/9066 ... aru3al.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/3497 ... aru2jz.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/6853 ... aru3bp.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/1849 ... aru7zn.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/8032 ... aru1pr.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/9461 ... aru1ai.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/3950 ... aru3uo.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/3056 ... aru7ce.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/858/ ... aru7td.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/790/ ... aru1mz.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/8003 ... aru4wu.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/8138 ... aru1bp.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/2971 ... aru5fl.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/1328 ... aru3yj.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/8615 ... aru9yc.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/4944 ... aru9aq.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/2082 ... aru2hp.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/5356 ... aru1uj.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/7272 ... aru7ko.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/3186 ... aru1ug.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/9009 ... aru4hu.jpg
http://img302.imageshack.us/img302/9959 ... aru6mi.jpg

Zestaw - 4
Audi A8 4,2 V8 QUATTRO TIPTRONIC 300KM 1998r.
po sprowadzeniu, w polsce i przygotowany do sprzedaży -
dlatego z różnymi felami jest, ale wszystkie foto to te same auto.
W tej chwili do sprzedania!!!
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Postaram się zgrzebnąć jakąś prostą stronę www, i wtedy te linki pousuwam i tam wrzucę, ponieważ mam parę kont z powierzchnią na pliki.
Więc wkrótce je usune.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Ostatnio edytowano 01.wrz.2005 19:02:24 przez darm, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 22:20:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Witam
Jak mam typ skrzyni Tiptronic w TDI 12.98`
:)

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 22:55:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Ale napęd Quattro czy ośka.
I czy 12.98 to data 1 rejestracji, czy produkcji?
lub podaj symbol silnika, 3-literowy jest w dowodzie rejestracyjnym i w książce serwisowej np.
2,5 TDI 98-99:
TYP HANDLOWY: SILNIK: NAPĘD:
4D2G2Z AFB QUATTRO
4D2GKB AKN QUATTRO
4D2GKA AKN OŚKA
4D2G2A AFB OŚKA

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 06:33:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
AFB - FWD

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 11:56:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
Skrzynia powinna być opisana (i parę innych danych) na nalepce we wnęce koła zapasowego.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 18:52:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Pablo200
..........TYP HANDLOWY: SILNIK: SKRZYNIA: NAPĘD:
1 opcja - 4D2G2A.........AFB.......CJX....PRZÓD
2 opcja - 4D2G2B.........AFB.......DEY....QUATTRO

Mogłem coś przeoczyć, gdyż nadal za mało danych.
Żeby ustalić to precyzyjnie na 100% potrzebne jest więcej danych:
- typ handlowy lub dokładna data produkcji (nie rejestracji) lub numer VIN (jest w dowodzie rej. jako nr. nadwozia.

Twój silnik o symbolu AFB jest to jednostka V6 2,5 TDI 150KM,
czyli jeżeli twoja jak twierdzisz ma 181KM, to jest po CHIPTUNINGU.
Pierwszy silnik 2,5TDI 180KM który trafił do A8 został wyprodukowany 11.99r.
i nosił symbol AKE.
Cały czas oczywiście mowa o A8.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 19:19:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Tak mam Chipa jest wips w Briefie firmy: http://www.hopa-tec.de/start_htm.php
Skrzynia dziala idealnie zadnych wyciekow takze nic nie ruszam.
Wkrotce zakładam duża nawigacje.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 21:32:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
A jaka to ma być nawigacja?
W sytemie RNS 3.X , czy RNS 4.X?
Ponieważ różnica jest bardzo duża.
Ta pierwsza RNS3.x była produkowana do 11.99r. i nie obsługuje najnowszych płyt CD-rom które są produkowane w systemie DX, w tym żadnej z polską mapą .
Ta druga natomiast RNS4.X od 12.99r. czyta już wszystkie nawet te najnowsze płyty CD-rom w systemie DX, w tym wszystkie z polskimi mapami.
Jeżeli nie będziesz miał pewności jaką chcą Ci zamontować lub zamierzasz kupić, to podaj mi jej fabryczny numer z obudowy, to ci odpowiem., w jakim jest systemie.
Po dacie na obudowie też dojdziesz, ale nie na 100%
Chyba, że nie zależy Ci na mapach polski to możesz pakować dowolną.
Płyty na Polskę można dostać tylko niestety w systemie DX:
O kompatybilności Navigacji w tym Audi zajrzyj tutaj:
http://www.navisys.de/mainshop/pureshop ... .html#audi

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 22:08:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Nawigacja ma pochodzic z A8 01`
ale ok jak bede miał te dane to przesle.
Natomiast teraz mam mała nawigacje i chyba niestety ona w Polsce nie działa...

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 00:12:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Działa, tylko brak jest płyt na polskę w tym systemie.
Przecież jak uruchomisz ją aby wyznaczyła ci drogę np. do Berlina, jak
masz załadowaną np. mapę niemiec, to ci pokaże odległość po przekątnej,
i kierunek w jakim trzeba jechać, i wyswietli oraz powie, że brak jest dróg aby skalkulować trasę prawidłowo. Poza tym zegar na obrotościomierzu pokazuje ci godzinę pobieraną z GPS, czas sam się np. przestawia z letniego na zimowy. Jeżeli tak nie jest to coś jest schrzanione.
Na dużej Nawigacji z tym samym systemem to byś zobaczył pozycję swego pojazdu, w którą stronę jest skierowany, jak się porusza, tylko bez planu dróg, bo brak mapy.
Ale jakbyś miał mapę niemiec to byś widział swą pozycję względem niej itd.

GDZIE SZUKAĆ DATY PRODUKCJI W BRIEFIE

Tag der ersten Zulassung - To znaczy dokładnie pierwsza rejestracja.
I tam stoi jej data.
Data produkcji jest w briefie na stronie 4 licząc, że tytułowa to 1.
W lewym górnym rogu tej strony jest punkt: 34)
poniżej w pozycji gdzie pogrubioną czcionką jesta napis:
AUDI AG są dwie daty, jedna po prawej stronie tego napisu:
kiedy i gdie dokonano tego wpisu np. 78675 Ingolstadt 06.11.00.
A druga która nas interesuje jest powyżej np.:
Nr.*) E1*99/67*0145*14
jakieś napisy
jakieś napisy
am 22.06.2000 in FLENSBURG
durch DAS KRAFTFAHRT - BUNDESAMT
i data 22.06.2000 to jest ta która nas interesuje i uCiebie będzie napisane
rok 1998, a nie skrót 98.
Po drugie na tej samej stronie na samym dole jest wpisany Typ handlowy
(ważna informacja o konfiguracji pojazdu) zaczyna on się od: 4D2XXX - w miejscu X będą litery lub cyfry.
Ażeby być dokładnym, to należy dodać, że ten wpis mówi o tym że twój pojazd w tym dniu opuścił linię produkcyjną uzbrojony w elementy z pkt. 33 Briefu + uwagi i dopiski z 34) i został dopuszczonu do ruchu wg. dyrektyw bla,bla, bla i potwierdzono to dnia tego i tego.
Teraz już chyba będziesz wiedział wszystko.
Dokładna data produkcji jest często potrzebna przy zakupie części, chociaż zdarza się, że nie będziesz musiał jej znać.
Ale znając ją, prawie zawsze kupisz dokładnie część do twego pojazdu.
Generalnie przy zakupie części(wszystko zależy jakiej) musisz znać model, rok,silnik i jego symbol, napęd, VIN, typ skrzyni i symbol(żadziej) oraz dokładną datę produkcji (z tym zależy jakie części kupujesz i do jakiego modelu), a wtedy zawsze unikniesz pomyłek.
Są kłopotliwe. Znajądz te dane też możesz zadzwonić do serwisu, a podadzą ci wszystkie dane na talerzu jakie sobie zamarzysz, bez gdybania.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 07:42:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Ogolnie jestem bardzo zadowolony z autka jest bezwypadkowe i jak narazie spokojnie smiga.
Przeglad przeszlo bez zadnego problemu
Zaskakuje mnie niskie spalanie na poziomie 6.5 - 7.2 L
:D

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 09:33:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Właśnie spalanie to jest ta wada którę mają obie moje Audice z motorami V8.
Dzisiaj po zatankowaniu okazało się, że na 70 litrach przejechałem 303 km, tym 3,7.
A poza tym to bezawaryjność stoi dla mnie na znacznie wyższym poziomie, niż to ma miejsce np. w A6 z lat 98-01.
I to jest dla mnie olbrzymią zaletą tego modelu, jak i też jazda w deszczu oraz zimą w przypadku jak u mnie modeli z quattro i ESP.
A miałem kilka ciężkich sytuacji, nawet taką gdzie prawie zajżałem śmierci w oczy np. gdy jadąc zimą ok. 160-170 km/h wyjeżdżając z lekkiego zakrętu w prawo, pod górkę wpadłem w zaspę śnieżną o wys. 20-40cm o długości ok. 50-70m.
Najpierw zarzuciło mi tył w lewo i zobaczyłem przed sobą oświetlony rów i pola (była noc), myślałem, że to koniec, ale po kilku ostrych szarpnięciach (słyszałem tylko charakterystyczny odgłos pracy ESP oraz terkot quattro) auto się wyprostowało i z zaspy wyjechałem prawidłowo.
Nadmienię, że jak wjeżdżałem w tą zaspę to widziałem z naprzeciwka zbliżający się jakiś samochód ciężarowy do niej.
Skończyło się na siniaku na lewej nodze od uderzania w plastiki drzwi.
Ale komfort jazdy moim zdaniem, jest najgorszą wadą modeli z lat 94-02.
Jest poprostu nie za wysoki jak na klasę auta. Ale jest to akceptowalne.
Jak i wkurzają mnie notoryczne luzy w układzie kierowniczym w pojazdach z układem servotronic (wspomaganie zależne od szybkości jazdy) jak i bez niego.

Tutaj dla zainteresowanych jest mój pierwszy plik Video, więc proszę o wyrozumiałość i wszelkie uwagi, a poprawię się na przyszłość:
http://www.olsztyn.mm.pl/~dartcom/video/A84.2_0-100.avi
A84.2_0-100.avi
(5.74 MB)
opis: film poglądowy przyspieszenie 0-100km/h w wykonaniu
A8 4.2 quattro tiptronic 300KM.
Film nagrano na ul. Wilczyńskiego w Olsztynie.
Pojazd : Mój własny, obecnie do sprzedania.
Skrzynia ustawiona w trybie sekwencji.
Nie brać tego jako pomiar.

Tylko dla Fanów przyspieszeń i dzwięku motorów V8.
Występują:
Siofer: Ja
Kamera: Ja
Pojazd : Mój własny, obecnie do sprzedania.

Na letnim Zlocie chcem przeprowadzić pomiary przyspieszeń do 200km/h jak i do szybkości maksymalnej ograniczonej elektronicznie, przeważnie odcina przy licznikowych 255km/h.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Ostatnio edytowano 12.wrz.2005 20:55:01 przez darm, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 10:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
darm napisał(a):
AUDI_A8_4.2.wmv


troche sie zbiera :peace:
niezly aktor slaby film ;-)

ile wg danych na jedynce robi? to skrzynia piatka?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 11:30:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Sampek napisał(a):
ile wg danych na jedynce robi? to skrzynia piatka?

Przy autamacie nie ma nigdzie takich danych.
Chyba dlatego, że nawet w trybie sekwencyjnym nie trzeba koniecznie samemu zmieniać biegów, po osiągnięciu obrotów krytycznych sam zmienia na następny.
W każdym razie przy 200km/h zmienia z 4 na 5.
Cieżko jest nagrać taki materiał w mieście kiedy trzymasz w drugim ręku kamerę i musisz obserwować aby jej obiektyw był wycelowany na licznik,
i patrzyć czy coś z jakiejś uliczki się nie właduje przed Ciebie.
Gdybym miał kamerzystę chętnego to podczas tego nagrania bym pociągnął do 200km/h, a tak przy ok. 140 musiałem zwolnić bo jakiś typ zaczął się
ładować na skrzyżowanie, bo inaczej to też bym przeleciał przez nie z 200km/h. Do 200 też idzie szybko.
Zobaczymy czy będą odważni kamerzyści na Zlocie Letnim 24-25 września?

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 13:08:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Moja A8 przy sprawdzaniu predkosci maksymalnej osiagnela 250 Km/h
chyba niezle jak na diesla :P

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 13:36:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
ze spalaniem w miescie to przesadzasz.ja mam 4.2 40v model 2001 i w miescie pali13-14.w korkach pali troche wiecej ale srednie spalanie 50/50 trasa i miasto to 12l.trasa od 7.5l do 9 przy normalnej <100-180km/h>jezdzie.

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: