Witam.. Przedstawiam Wam moje Audi 80 B4, rok produkcji 1992, silnik 1,8 Turbo, wraz z ojcem jesteśmy 1 właścicielami...
Swap z 2,0 (90 PS ABT) na 1,8
20VT (moc nie znana, nie było jeszcze hamowane)
Update 2011
-Zmiana zawieszenie na wahaczowi, plus jakiś tam bonus.
-Wywalenie zbiornika itd.
-Wycięcie wnęki na koło zapasowe
-Odchudzanie nadwozia, maty itd.
-Obspawywanie nadwozia
-Tuleje wahaczy, zwrotnic, sanek only PU, shore 82(twardość)
-itd.
http://www.megalol.d2.pl/franof1/1.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/2.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/3.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/4.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/5.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/6.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/7.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/8.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/9.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/10.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/11.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/12.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/13.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/14.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/15.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/16.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/17.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/18.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/19.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/20.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/21.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/22.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/23.JPGNext:
Wypalanie starych tulei przednich wahaczy, obspawanie w trakcie…
Rozbieranie przodu…
Tuleje Pu przód.
Podsumowując idzie jak krew z nosa.
http://www.megalol.d2.pl/franof1/20.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/21.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/22.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/23.JPGUpdate, obspawywanie w trakcie, 6 butla Argonu 4,6 20L 200Bar.
Walka z rudą
http://www.megalol.d2.pl/franof1/24.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/25.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/26.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/27.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/28.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/29.JPGNext update:
Obspawanie, walka z rudą, spawanie wózka pod auto, powerflexy na tył…
http://www.megalol.d2.pl/franof1/30.JPGhttp://www.megalol.d2.pl/franof1/31.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/32.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/33.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/34.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/35.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/36.jpgCzas na komore silnika…
http://www.megalol.d2.pl/franof1/37.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/38.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/39.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/40.jpgZbiornik Paliwa ATL FIA FT3 15 gal, 60 litrów
Osłona zbiornika aluminium 2mm
http://www.megalol.d2.pl/franof1/41.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/42.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/43.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/44.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/45.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/46.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/47.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/48.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/49.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/50.jpgObspawywanie komory silnik + graty do zbiornika ATL
Deckplatta ATL 195
Szlauch seria 600 Teflon w metalowym oplocie
-54* +230*
średnica wew; 7,93mm
Średnica zew; 11,11
Złączki D-06
Miał być zawias, ale zdecydowałem się na wiertarkę + stół krzyżowy… Zawias musi poczekać…
Update:
Ogromne podziękowania dla dziadka, który dostarczył mi komplet wahaczy na tylną oś, plus jakieś tam tuleje PU
Wzmocnienie blachy nad bakiem:
Chce ktoś skrzynie FWD? W Bardzo dobrym stanie.
I coś dla tych, którzy zawsze mówili, że zawias z quattro nie pasuje w bude FWD.
Fotki z przymiarki:
Next:
Po 6-ciu tygodni czekania, końcu przyszedł kolektor ATL IBC301 na pompe 60mm, kolektor o pojemności 3Litrów, złączki, kanapka, stabilizatory na tył, przerobienie złączek w listwie wtryskowej itp… powoli do celu
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/66.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/67.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/68.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/69.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/70.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/71.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/72.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/73.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/74.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/75.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/76.jpgUpdate 7 Październik 2011
Magiel zamontowany
Uchwyty do tanku, dla swril`a
Skrzynia CGR 6-gang Rs2, nowy olej 75-90
Customowe lapy pod skrzynie biegów, póki co są dwie łapy, docelowo będą trzy, ale o tym później...
http://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/77.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/78.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/79.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/80.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/81.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/82.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/83.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/84.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/85.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/86.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/87.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/88.jpghttp://megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/89.jpgUpdate 4 Grudnia 2011
Przerobienie wózka/sanki , dospawana druga łapa.
Polibusze w wózek/sanki .
Obejście nagrzewnicy.
Powerflexy do stabilizatorów przód tył.
Dyfer + wał + półosie.
Poduszki AP MotorSport silnik + skrzynia.
Hamulec hydrauliczny.
Korektor siły hamowania.
2 Pompy paliwa Bosch Motorsport 044
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/90.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/91.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/92.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/93.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/94.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/95.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/96.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/97.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/98.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/99.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/100.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/101.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/102.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/103.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/104.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/105.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/106.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/107.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/108.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/109.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/110.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/111.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/112.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/113.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/114.jpgNapęd już drepta:
http://www.youtube.com/watch?v=8Tjptswh ... ideo_titleUpdate
18.12.2011
Nowy wydech V2A na tzw V-Bandach(motorsport)
Powerflexy do Wydechu
Bandaż(po świętach będzie owinięty cały układ wydechowy)
Złączki do podłączenia zasilania paliwa(ATL)
Sztywny powrót do swirl`a
Przewód hamulcowy Teflon seria 600 (oplot V2A)
Złączki Dash itp.
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/115.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/116.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/117.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/118.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/119.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/120.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/121.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/122.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/123.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/124.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/125.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/126.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/127.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/128.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/129.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/130.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/131.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/132.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/133.jpgUpdate 22.02 2012
Cambery do B4, dzięki Wielkie dla Birola
Przeróbka wózka, i belki, niestety było za mało miejsca na wydech...
Mocowanie Dyfra za wysoko, dystans Alu P11, ok21mm...
Na ostatnich dwóch fotkach widać dokladnie jak wysoko udało sie poprowadzić układ wydechowy, dlatego trzeba bedzie owinąć bandażem.
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/134.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/135.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/136.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/137.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/138.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/139.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/140.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/141.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/142.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/143.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/144.jpgCustomowa Łapa Dyfra
2 poduszki AP MotorSport
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/145.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/146.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/147.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/148.jpgUpdate: 10 luty 2012
Tuleje Aluminiowe AP Motorsport
Tuleje PU do mocowania dyfra(trójknika)
Wydech 2 rurka
Łacznik elastyczny 150mm 2,5cala V2A
Customowy hak holowniczy
Zaciski i złaczki do hamulców
Plus drobne zmiany w pedalerii....
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/149.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/150.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/151.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/152.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/153.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/154.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/155.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/156.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/157.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/158.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/159.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/160.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/161.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/162.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/163.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/164.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/165.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/166.jpgUp. 1 kwiecien 2012
Chłodnica ukł kierowniczego, Mocal 10 rzędowa
Teflon Dash D-06 seria 600
Złączki, Uszka itp
Zbiorniczek V2A
Przewód sprzęgła Dash D-03 seria 600, 12x1 na 10x1
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/167.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/168.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/169.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/170.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/171.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/172.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/173.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/174.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/175.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/176.jpghttp://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/177.jpgzdrówka
Krzysiek