ernieball napisał(a):
Gitmar napisz coś o swoim 3.0 z LPG.
A co tu pisać....podpisuje się pod tym co napisał bloku. U mnie pierwsze 10kkm przelatane od 11.2014r....bez problemów. Spalanie jak widać w podpisie. Dzisiaj będę tankował. Na liczniku dziennym 455km i jeszcze jeździ
butla 70l (wchodzi 58-59 max). Dołożyć do tego LPG za 1.64zł/l który ostatnio tankowałem na Orlenie i można nie wysiadać
Niespełna 100zł za prawie 60l LPG i zasięg ok.500km w trasie. Na tą chwilę nie widzę dla siebie alternatywy jeśli chodzi o coś do poruszania się na codzień zachowując stosunek moc auta/spalanie/gabaryty auta. Narazie zrobiłem max ok.480km w trybie mieszanym.
Instalka zakładana przy przebiegu 189kkm. Zestaw:
LPG-tech, wtryski Barracuda, reduktor KME Twin Tour (podwójny), Faro, wlew pod klapka, butla w kole. Koszt 3100zł u znajomego, cena regularna ok.3400-3500zł, może więcej (w zależności od narzutu warsztatu). Silnik suchy, bez wycieków, 3kkm od wymiany oleju - jak narazie nie musiałem dolewać, jest ok.3/4 stanu na bagnecie.
EDIT: Aż się prosiło o zmianę nazwy wątku, ten chyba brzmi bardziej sensownie
jak jest z wytrzymałością konstrukcyjną materiału - blachy karoserii przy montażu wlewu gazu pod klapką wlewy benzyny w takim a6 c5 ?? Czy ta blacha jest na tyle sztywna , że dobrze trzyma ten pistolet do gazu ?? czy się zbyt mocno gnie , i wyłamuje ?? Jakie macie o tym opinie ??