.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.gru.2024 05:15:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2003 23:41:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 17:42:33
Posty: 41
Lokalizacja: Sieradz
jeszcze nie wiem czy bede mogl.No wiecie ja studiuje,ale watpie zebym opuscil taką okazje.Wpadne zeby sie poscigac z wami..tzn.zeby dostac sromotnie w dupe..heh..ale bede walczyl!!

_________________
chyba ponownie S2...tym razem na serio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2003 23:46:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to bedzie tor ... liczyc sie beda bardziej umiejetnosci niz sprzet :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2003 23:52:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 17:42:33
Posty: 41
Lokalizacja: Sieradz
sie zobaczy.
Apeluje do wszystkich przegladajacych ta dyskusje aby napisali mi w koncu co mam najlepiej zrobic zeby turbinka syczala jak trzeba...forge,zaworek,chip...co jeszcze?
No i stałe pytanie :gdzie kupic ten BOV?I ile?
pozdro

_________________
chyba ponownie S2...tym razem na serio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2003 23:57:50 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
odpowiedzi juz masz ... zmien komputer ... wtedy bedziesz mogl zalozyc BOVa czyli zawor zewnetrzny .... a BOVa kupisz albo u Niedzwiadka albo w Chiptronicu na przyklad ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 00:12:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
opcja 1.

jeżeli zależy Ci tylko na pssst, to jedziesz na przykład do Chiptronica z Warszawy, oni Ci wstawiają Blow Off Valve (czyli BOV). Wadą jest to, że możesz dostawać co jakiś czas błędy w kompie, ale myślę, że GS sobie poradzi z tym

opcja 2. chcesz mieć silniejszy silnik i syczenie lepsze, to robisz j.w. plus komputer, chociażby Migela.

tutaj najważniejsze będzie "oszukanie" kompa, żeby tych błędów nie dawał.

A o 300 KM na razie zapomnij, bez oddania auta do przejrzenia pod kątem doprowadzenia do serii, i sprawdzenia, czy się nadaje, nie rób poważniejszej modyfikacji.

A jeżeli chcesz mieć kompleksowo zrobione, to umawiasz się z p. Koraszewskim, on Ci zaaplikuje co trzeba, i odbierzesz auto zrobione. www.koraszewski.prv.pl

ps. gaz jest bo nie dosłyszałem?
ps2. czytaj dokładniej forum i podfora :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 09:53:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Kostos. tak ten chip jest używany, ale to nie ma praktycznie znaczenia, zresztą, jeździł może dwa miesiące. o firmach no name jakie wrzuciłeś w linku z allegro to wogóle zapomnij.
wiesz każdy chip (czyt. program) jest napisany pod konkretny silnik i konkretne jego parametry, takie jak, wielkość turbiny, cisnienie doładowania, ilość paliwa, powietrza i itd itp. ja mam wieksza turbinke niż twoja dlatego nie moge juz używać tego sterownika.
i u siebie mam odgłos syczenia, ale nie poprzez BOV, tylko zrobiony domowym sposobem, ale jakim to nie wiem, bo konstruktor nie chce zdradzić:)
wiesz syczenie przy serii może być fajne...ale tak jak pisał Leo i Hans może okłamywac seryjnego kompa i moga być problemy...

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 11:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 17:42:33
Posty: 41
Lokalizacja: Sieradz
Domowym sposobem?Ja tez chce...to ile ty masz teraz koni w tej maszynie?
Musze tate namowic na tego chipa od ciebie bo ja sam to na benzyne ledwo mam..hehe
Kurcze ,duzo mi pali ta lala,w cyklu mieszanym od 18 do 24 gazu..to dobrze?

_________________
chyba ponownie S2...tym razem na serio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 12:31:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
szkoda ze zagazowaną masz. jaka to instalacja??
moja to cieżko powiedzieć ile teraz ma bo mi już pierscienie wywiało i samochód srednio jeździ. ale jak remoncik zrobie to myslę ze na tych gratach które mam to około 300-320. na unichipie który w planach mam na marzec, jestem pewien około 335-340.
co do zaworu upustowego to nie powiem ci jak jest on zrobiony bo sam nie wiem...ale efekty mam tylko przy obciążeniu turbiny, podczas jazdy, podczas zmiany biegów...

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 12:33:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ulepszanie auta zacznij od wywalenia gazu ... a jak chcesz koniecznie miec gaz to zaloz wtrysk gazu ... narazie o zmianie kompa mozesz spokojnie zapomniec ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 13:30:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 17:42:33
Posty: 41
Lokalizacja: Sieradz
Z ta instalacja mialem wczesniej problemy ale teraz jest wszystko ok.
Nie mozna wkladac programu przy gazie?

_________________
chyba ponownie S2...tym razem na serio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 13:45:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie mozna nic zrobic w silniku w ktorym nie mozna kontrolowac dawki paliwa ... no chyba ze chcesz uszkodzic silnik ...dziwie sie ze to ci wogole jedzi ... pewien jestem ze na benzynie to jezdzi jak w najlepszym wypadku 2.6 V6 ... w komputerze jest cala masa bledow spowodowanych praca na gazie ... zaloz wtrysk gazu chociaz ... jak tego nie zrobisz to za jakis czas bedziesz auto mogl sprzedac jedynie na czesci

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 14:16:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Tak jak Hans mowi tuning zacznij od wywalenia gazowni (pewnie II generacji ?)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 14:24:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
mq napisał(a):
Tak jak Hans mowi tuning zacznij od wywalenia gazowni (pewnie II generacji ?)

Nie upierajcie sie przy tym wywaleniu gazu.
Czyjatcie uważnie - chłopak studiuje, własnej kasy nie ma - skąd będzie brał na paliwko??????
I my opinion - aby uzyskać przyrost mocy - w tym autku należy zamienić instlacje gazową na Sekwencyjny wtrysk gazu. Prz okazji tej modyfikacji można będzie stworzyć nową mapę silnika i przez to nie tylko osiągnąć moc fabryczną, bo może nawt większą.
No i jeszcze jedno - zasadnicze - przegląd u fachowca od eSek, bo jesli Twój mechanik nie potrafi Ci powiedzieć jak uzyskać psssssst, to znajdź takiego, który sie na tym zna. Namiary już podawaliśmy - Koraś albo Niedźwiadek.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 15:03:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ehh Ataman jak go zwal tak go zwal ty mowisz o wymianie na wtrysk - czyli tez de-facto o wywaleniu bo co mu z niej zostanie ? zbiornik i przewody ??

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 15:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 17:42:33
Posty: 41
Lokalizacja: Sieradz
Kurcze no.Musze miec tą instalacje a na wtrysk to nie ma mowy bo to za drogie....hmm...widze ze nic sie nie da z tym zrobic ...sen o pssst prysnął..szkoda.
W takim razie zeby nie popsuc jej za bardzo bede musial ją sprzedac po zimie, a sam kupie jakiegos malucha albo co.
Macie jakis adres klubu maluchow?

Goodbye eSka

_________________
chyba ponownie S2...tym razem na serio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 16:02:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja znam Seicento i Cinquecento
http://www.centomania.pl/

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 19:25:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
mq napisał(a):
Ja znam Seicento i Cinquecento
http://www.centomania.pl/

Ale Ty jesteś okrutny. Mogłeś tego facetowi oszczędzić

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 19:35:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
kostos ... moze chcesz sie zamienic ? ... na taka sama tylko ze bez turbo :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 19:48:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2003 17:42:33
Posty: 41
Lokalizacja: Sieradz
wiesz co ,nie ,raczej nie.Bede ja sprzedawal po zimie.Zamienic to sie bede mogl ale na cabrio jakies,np.bmw e 30

_________________
chyba ponownie S2...tym razem na serio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 21:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hans napisał(a):
kostos ... moze chcesz sie zamienic ? ... na taka sama tylko ze bez turbo :)


Hans, ta propozycja była podchwytliwa ! Ty spryciarzu :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: