Pacjent 2,0 TFSI 200KM , podczas jazdy zapalił się Check, wyskoczył błąd;
P310 Regulacja niskiego ciśnienie paliwa.
Więc wiadomo do wymiany po kolei ,filtr paliwa/ membrana w odmie/czujnik niskiego ciśnienia paliwa/pompa wysokiego ciśnienia.
I jest tak ,filtr Mann nowy, odmę rozebrałem kondon/membrana szczelna nic nie syczy po zgaszeniu jak to zawsze bywa w tych konstrukcjach , pompę wysokiego ciśnienia poprzedni właściciel wymienił nie długo przed sprzedażą, i faktycznie jest świeża, złota ładna (Hitachi 06F 127 025 H) i teraz teoretycznie został czujnik niskiego ciśnienia. U mnie siedzi 06E 906 051 K, tylko one podobno szybko się kończą i na tą okoliczność w późniejszym okresie v.a.g wprowadzili czujniki o numerach 06E 906 051 E oraz 06E 906 051 J . Czujniki te występują w różnych silnikach, i modelach Vw skody seata i audi, i podobno są zamienne...tylko czy ktoś mi może potwierdzić tą informację ? , bo z panami w miejscowych serwisach ciężko mi się rozmawia, a w ciemno kupować to lepiej na to konto coś wypić
Dobra jak zwykle sobie to sam ustaliłem, tak jak pisałem czujniki powyższe są zamienne , teraz czekam na przesyłkę i zobaczymy czy temat ruszy.