Ja kupowałem w sklepie stacjonarnym w Dąbrowie Górniczej, więc nie wiem czy coś Ci pomoże podanie "namiaru". Przeguby mam wymienione niedawno. Nawet 1000km nie mają przejechane. Co do luzu półosi, to ponoć z prawej strony auta powinien być, a z lewej nie. A jeśli chodzi o jakby obcieranie przy skręcie kół, to powiem Ci, że ja mam podobnie. Przy skręcie w obie strony, jeśli auto toczy się bez gazu, wszystko jest OK. Ale jak tylko dodam gazu przy mocniejszym skręcie w lewo, to czuć/słychać jakby coś stawiało opór, jakby coś tarło, jakby powstawały jakieś naprężenia. W prawo to zjawisko nie występuje. Byłem przekonany, że jeśli nie wibracje, to chociaż to zniknie po wymianie przegubów. Jednak z nowymi jest to samo
Ja wiem, że ten trzpień centrujący felgę na lewej przedniej piaście ma o niespełna milimetr mniejszą średnicę niż otwór w feldze (felgi oryginał). Zastanawiam się, czy poprzedni właściciel nie wymieniał łożyska/piasty i nie została ona założona w niewłaściwy sposób, albo jest niedokładnie wykonanym zamiennikiem i przez to nie można idealnie wycentrować koła, a oprócz tego powoduje ona te niedogodności przy skręcaniu. W związku z tym mam pytanie do zorientowanych w temacie. Czy faktycznie w tej sytuacji same śruby mogą niewycentrować idealnie koła?