darekk napisał(a):
Witaj ! Co prawda moje autko to B3 i z silnikiem 6A bez quatrro,ale różni sie tylko kilkoma szczegółami.Chętnie skorzystam z twojej oferty(skan).
Jadac twoim rozumowaniem to moje auto przeciez to prawie RS6, rozni sie paroma szczegolami
.
Competition jest zbudowane na podstawie S2 Limo, tylko ze ma inny silnik, skrzynie i inne dedykowane zawieszenie. Wnetrze tez zrobili pod ten model. Jak bys mial Competition dluzej i chcial cos podlubac, to doszedl bys do wniosku ze to inny samochod, bo kupic cos do zawieszenia, to sztuka przekonywania sprzedawcy ze to nie pasuje a musi byc to albo tamto. Jak wymienialem gumy od wozka to trzy razy jezdzilem do sklepu aby na koniec sprzedawca powiedzial, prosze przyjechac jutro to trzeba zamowic. Najlepiej przyjechac z czescia ktora chce sie wymienic.
Piszesz ze masz 6A. To troche podobny silnik - inna gora, zawory, walki inny stopien sprezania, inny rozdzielacz paliwa. W Competition jest inny sterownik silnika niz w 6A i nawet w zwyklym ACE. Sprawdzilismy to z klikiem. Sa inne progi odcienia paliwa, oraz jest inny dzwiek wciagania powietrza - przynajmniej tak to mozna nazwac.
Piszac ze nie masz quattro jednoczesnie piszesz ze to szczegol niech ci bedzie, jak cala plyta podlogowa to szczegol, ze caly uklad wydechowy jest inny, masz inna konstrukce nadwozia, masz inne zderzaki, ze masz inne zegary dodatkowe itd.... ale to szczegol jak to czy zarowka swieci czy nie, bo sie spalila.
A ty "Lofi" generalnie powinies sie cieszyc, bo w koncu masz limited edition, ktore kiedys moga byc w cenie. Juz teraz kupic taki w dobrym stanie to rarytas. Wiec dbaj o niego. Pytasz czy sie cos psuje. Przez 3 lata nie mialem zadnej powaznej usterki mechanicznej, oprocz sondy lambda, silniczka spryskiwaczy, wymiany lancuszka rozrzadu (bo glosno chodzil),wymiany gum na wozku, a zawieszenie jest w tym modelu bardzo mocne, co jest ewenementem w B4. Moze dla tego ze jest innej firmy niz normalne - nazwe masz na wachaczach, cos chyba na B. Silnik nie ma apetytu na olej prawie wogole - ale moze dla tego ze jak go kupilem wymienilem uszczelniacze i prowadnice, bo robilem planowanie glowicy na poczatek zmian. Zawieszenie masz fabrycznie utwardzone i obnizone, i bardzo ladne orginalne felgi "Competition Cup", ktorych z reszta nie widze na twoim avantarku. One wlasnie powoduja ze kola sa rowne z linia samochodu, przez to wiele osob pyta czy mam dystanse. Masz na desce znaczek taki jak u mnie w Avantarku? Jezeli rzeczywiscie masz Competition, a nie B4 zrobone na Competition to sie ciesz i korzystaj z radosci jazdy i dzwieku silnika przy 7000/obr.
Generalnie o Competition juz bylo troche pisane wiec poszukajcie troche na forum.
Czarek_S napisał(a):
najbardziej kompetentny w tym temacie jest MariuszD i jak cos to isę z nim kontaktuj bo ma to autko już dosyć długo
Czarku pogoniles eske?