.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 14:44:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 04.wrz.2017 09:38:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Przygoda z tym autem zaczęła się dawno temu. W czasach kiedy B2 zaczynały drożeć, ale można było kupić zdrowy egzemplarz w normalnej cenie.
Ja pojechałem do Krakowa po ten egzemplarz. Auto miało stać się rajdówką, lecz właściciel nie wyrobiłby się przed pierwszym rajdem sezonu i porzucił pomysł. Wcześniej jeździło u starszego dziadka. Niestety w niektórych miejscach było widać rękę wnuczka i jego patenty ;)


Auto pojawiło się na allegro 5 września 2008 w cenie 2000 PLN.
Oczywiście momentalnie się sprzedało.

Pomyślałem sobie "cóż spóźniłem się" . Wiele osób też tak pomyślało

Kilka dni potem pojawił się w cenie niecałe 8 000 PLN

Zadzwoniłem najpierw do nowego właściciela auta. Chwila rozmowy , wydaje się ok. Potem telefon do Zurasa ( dzięki przyjacielu) z prośba o oględziny.
Czekanie w niepewności na telefon . W końcu zadzwonił . Niestety musiał przełożyć oględziny. Ehhhh no nic dalej czekamy. Dobra Zuras ustawił się z typkiem więc czekam na info zwrotne. Dostałem tylko smsa "k**** to auto jest piękne" . No to co od razu za telefon ustawka z typem. Jednak dostaje info , że jakiś facet z Zakopca już po to jedzie.
Znów czekanie , bo nie wiadomo czy kupi czy nie. Pierwszy tel - jeszcze nie pojechał oglądają. Czekam więc. Dzwoni. Mówi , że kolo chciał to na taxi do Zakopca , więc go pogonił. No to co . Ustawiam się na sobotę i jadę do typa.

Zajeżdżamy na miejsce. Wcześniejsza ustawka z Zurasem , potem po Brzezika i do typa.
Podjeżdża. Pierwsze wrażenie ZAJEBISTE!!!!
Bierzemy go na czujnik grubości lakieru . HMMM baaardzo mile zaskoczeni byliśmy.
No to co przejażdżka . Auto się zbiera tak jak powinno. Troszkę dymiło po ostrzejszej jeździe, ale czego można się spodziewać po 25 letnim aucie. Fotel kierowcy był w kiepskim stanie , ale to mi akurat totalnie nie przeszkadzało , bo docelowo miały być inne fotele.Sprawdzenie blokad. Działają. No to w kwestii formalnej jeszcze podjechać na podnośnik i sprawdzenie jak auto wygląda od spodu.

Kilka fotek z ogłoszenia

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek



Wcześniej wspomniany fotel

Obrazek




Po za braniem oleju silnik był żwawy aż miło. W drodze powrotnej mina zdziwionego gościa w passacie B5 jak mija go stare B2 przy prędkości 180 BEZCENNA Za auto zapłaciłem gotówką
Foto starego motoru


Obrazek




Plan był by wsadzić tam silnik 2.2T i mieć radochę z jazdy. Po przesiadce z S2 3B seryjny KK był troszkę słaby, aczkolwiek w tej budzie bardzo mile zaskakiwał.

Tutaj troszkę fotek z zabawy w Toruniu gdzie jeszcze wszystko było seryjne

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Poniżej opis modyfikacji auta Audi B2 Quattro[/b] sedan przedlift

Modyfikacje:


Silnik: Zakończono

Swap silnika 2144 r5 oznaczenie KK na 2.2 turbo AAN z S6
Rozwiert z 81 na 82,5 mm
Szczotkowanie cylindrów
Kute korby, kute tłoki Wosnera sprawdzone i wyważone, tam gdzie trzeba to zacieśnianie stopek korbowodów
Panewki KS
Sprawdzanie luzów panewek
Metalowa uszczelka pod głowicę
Dynamiczne wyważenie całego układu.
Sprawdzanie i poprawa płaszczyzny bloku.
Mycie i polerka wału.
Nowa pompa oleju ASO
Nowe kółka rozrządu
Nowe koło pasowe
Odświeżenie całości - czyszczenie mycie malowanie,


Mycie komory

Obrazek

Blok naszykowany do obróbki

Obrazek

Reszta gratów gotowa na wyjazd

ObrazekObrazek


Trochę gratów

ObrazekObrazekObrazek







Modyfikacje głowicy:
Obróbka głowicy
Wałek wydech od 7A
Porting poniżej mam wykres na flowbenchu
Przed

Obrazek

Po

Obrazek


Nowe uszczelniacze, prowadnice, zawory i wszystko co było potrzebne, lub wydawało się choć trochę zużyte.
Śruby ARP
Stalowa uszczelka pod głowicę
Głowica po obróbce



Układ dolotowy: zakończono
Stożek K&N Tutaj Noorec pobawił się troszkę spawareczką :)


Obrazek


IC FMIC 450x300x76
Turbo Borg Wagner EFR 7163 z vbandem
Przepustnica 80 mm z V8
Kolektor ssący custom by SLG
Rura idąca od kolektora do przepustnicy
Silikony FMIC
TIP z kwasu





Układ wydechowy: Gotowe
Kolektor custom by SLG z grubej ścianki. GOTOWY
DP 3,5" potem plecionka i 3" na jednym małym tłumiku oraz z tyłu duży z przepustnicą . Całość zrobiona tak by przy pełnym bucie szło tylko przez mały środkowy tłumik. Jak jeżdżę po bułki to spaliny idą przez 2 tłumiki.
5 x EGT WG seria




Układ paliwowy zakończono

Wtryski 5 x 850 ccm pod e85
Czujnik flex fuel
Regulator 4bar
Listwa wtryskowa made by SLG
Pompa paliwa bosch 044
Dodatkowy wstępny filtr paliwa
Swirl pot 4L
Nowe przewody paliwowe


Elektronika: zakończona

EMU BLACK
Data logger
Nowa wiązka
Cewki TFSI
Przeniesienie alternatora na prawą stronę

Kilka dodatkowych funkcji dzięki EMU :)
Procedura startu
flat shift




Układ chłodzenia: zakończono
Duża customowa chłodnica dopasowana pod auto. grubość 10 cm - w układ weszło ponad 10L płynu :)
Wiatrak ciągnący , odseparowanie od reszty silnika



Układ napędowy: W trakcie
Wybierak przerabiany z C4
Skrzynia z S4 B5
Sprzęgło spiek, wzmacniany docisk.
Koło zamachowe odchudzone
Szpera Wavetrac na przód do skrzyni 01E
Seryjna szpera 100% w dyfrze
Każdy mechanizm różnicowy ma szperunek z czego jestem bardzo zadowolony.
Półośki puki co seria

Układ Kierowniczy: zakończono
Pro-Lite Quick Steer Quickner 1,5 : 1
Elektro-hydrauliczne wspomaganie

Układ hamulcowy: w trakcie
Zaciski przód 4 tłoczki Mercedes - zrobione
Tarcza focus RS MK1 324 mm - zrobione
Zaciski tył audi S4 tarcza 269x22 wentylowana - zrobione
Dodatkowe zaciski na tył przednie z B4 pod hydrauliczny ręczny - oczekuje
Przewody w stalowym oplocie - zrobione
Nowe miedziane przewody hamulcowe - zrobione
Korektor siły hamowania Wilwood - zrobione
Osobny układ pod dodatkowe zaciski tył - zrobione
Hydrauliczny ręczny Swagier Custom Parts




Zawieszenie: zrobione
Całe zawieszenie wypiaskowane pomalowane proszkowo
Gwint by SLG
Poliurytan wszędzie gdzie się dało
Poduszki silnika Young Timer motorsport
Top mounty
Kolumny dzielone

BODY: Seria

WNĘTRZE: 2 kubły: Bimarco na nowo obszyte, seryjna tapicerka

PODZIĘKOWANIA:
WIELKIE UKŁONY dla Pawła z STREET LANE GARAGE za ogrom prac włożonych w to auto. Dzięki niemu wraca ono do żywych :)

Także wielkie podziękowania dla małżonki za dużo cierpliwości dla mnie i wspieraniu mnie przy dążeniu do celu :)



Dalsze prace nad autem będę sukcesywnie opisywał.
Nie spinam się na jakiś termin odbioru auta. Długo już czekałem i jeszcze chwila mnie nie zbawi :)


Poniżej troszkę opiszę co i jak :)



Po powrocie z obróbki w firmie DZIAK Motorsport

blok poskładany

ObrazekObrazek


Stopka filtra

Obrazek

Nareszcie do komory :)

[url="http://vlep.pl/?????5n4vxg.jpg"]http://vlep.pl/?????5n4vxg.jpg[/url]

Jest na miejscu :)

Obrazek

Głowica po obróbce

ObrazekObrazek

Dekiel


Obrazek


Głowica już na miejscu

Obrazek


Stożek K&N Tutaj Noorec pobawił się troszkę spawareczką :)


ObrazekObrazekObrazek
Już pierwsze przymiarki w aucie :)


ObrazekObrazekObrazek
Jeszcze tylko przespawać wlot i zrobić kierownicę powietrza

Turbo Borg Wagner EFR 7163 z vbandem


ObrazekObrazekObrazek

Muszla z V-bandem i dotoczoną już tulejką


ObrazekObrazekObrazekObrazek

Rakieta gotowa :)


ObrazekObrazekObrazek

Rura idąca od kolektora do przepustnicy


ObrazekObrazek



Kolektor custom by SLG z grubej ścianki. GOTOWY

ObrazekObrazekObrazek

W trackie wspawywania gniazd pod EGT

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Już na aucie

Obrazek

DP


ObrazekObrazekObrazek

5 x EGT
ObrazekObrazekObrazek


Wtryski 5 x 850 ccm pod e85

Obrazek


EMU BLACK
Data logger
Nowa wiązka


Obrazek


Duża customowa chłodnica dopasowana pod auto. grubość 10 cm
Wiatrak ciągnący , odseparowanie od reszty silnika

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek


Sprzęgło spiek, wzmacniany docisk.

Obrazek


Szpera Wavetrac na przód do skrzyni 01E

ObrazekObrazek


Całe zawieszenie wypiaskowane pomalowane proszkowo


ObrazekObrazekObrazek

Gwint by SLG

ObrazekObrazek


Top mounty

Obrazek


update 11-09-2017

Przeniesienie alternatora na prawą stronę
ObrazekObrazek

Chłodnica oraz IC już na swoim miejscu

ObrazekObrazekObrazekObrazek

update 12-09-2017

Trochę nierdzewki poszło pod auto :)

Kolejny etap za nami

Tym razem na celowniku był wydech.

3 cale na 2 tłumikach. Środkowy mały za nim przepustnica i ujście przez duży tłumik lub luźno :) Dzięki czemu można mieć przyzwoicie cicho, a jak ma być ogień to i będzie drzeć japę :)


ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Dwururka zagościła na pokład


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Tak wyglądała oryginalna dwururka

Obrazek


Robiony specjalnie pod to auto Swirl pot 4 litrowy. Na razie przymiarki.

ObrazekObrazek

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Ostatnio edytowano 26.kwi.2019 16:25:07 przez Dred, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 04.wrz.2017 11:18:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
No dobra, ale kiedy to zacznie się poruszać. :D

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 04.wrz.2017 11:30:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Porusza sie caly czas. Nieco inaczej niz wszystkie auta, bo na razie tylko gora - dol. Na podnosniku ;)

Adamie mógłbym zapytać Ciebie o to samo. Kiedy Twój wyjedzie?? ;)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Ostatnio edytowano 04.wrz.2017 12:05:25 przez Dred, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 04.wrz.2017 11:52:49 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5240
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Sprinter napisał(a):
No dobra, ale kiedy to zacznie się poruszać. :D


Tobie chciałbym to samo pytanie zadać :D


Dred poza tym, że trochę rozjechałeś forum to masz cierpliwość, której zazdroszczę. Ja już dawno bym to pieprznął w kąt albo sprzedał. W sumie to po czarnej ACQ tak miałem...chwilami słabłem :P

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 04.wrz.2017 12:48:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
bloku napisał(a):
Sprinter napisał(a):
No dobra, ale kiedy to zacznie się poruszać. :D


Tobie chciałbym to samo pytanie zadać :D


Możesz mi zadać za jakieś 8 lat w porównaniu do Michała. ;)

Tutaj widzę duży rozmach z pałerem. :D

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 04.wrz.2017 12:52:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
bloku napisał(a):
Sprinter napisał(a):
No dobra, ale kiedy to zacznie się poruszać. :D


Tobie chciałbym to samo pytanie zadać :D


Dred poza tym, że trochę rozjechałeś forum to masz cierpliwość, której zazdroszczę. Ja już dawno bym to pieprznął w kąt albo sprzedał. W sumie to po czarnej ACQ tak miałem...chwilami słabłem :P



Widzisz Bloku na forum pierwotnym zmniejszyło mi to od razu. Myślałem, że to ta stronka już to ogarnia. Jednak nie ;)

Cierpliwość hmmm. No może i mam. Czasami dopadało mnie zwątpienie. Jednak teraz jest już naprawdę blisko i jak pogoda pozwoli to pierwsze baczki będą w tym roku :) Jeśli nie to jakoś nie będę płakać.

Niestety szukam jednej dość istotnej części, o którą trochę ciężko.


Adamie od razu rozmach. Coś tam się składa coś tam się dłubie. Ma po prostu być szybsze niż daily mojej żony :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 04.wrz.2017 18:14:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
wrzuć fotki na postimage.org z opcją zmniejszania, lub coś podobnego bo nawet nie da się tego oglądać, zwłaszcza, że w pracy mam monitor 1024/768 :|

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 05.wrz.2017 14:54:17 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
O proszę kto tu zawitał po latach :) Pamiętam jak w okolicach 2008 roku zajechałeś tym świeżo po zakupie na spota pod biblioteką a na powrocie była ściaganka na 4 auta przez Wawę....:): ehhhh

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 06.wrz.2017 18:45:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Pamiętam i ja to auto...ktoś ładną przycinkę miał, w pare dni 6tyś do przodu....
Gratki samozaparcia..
Blacha wytrzymała kolejne 9 lat :?: :?:
Jakieś malowanie się szykuje.. :?: :?:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 07.wrz.2017 15:38:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
emge napisał(a):
wrzuć fotki na postimage.org z opcją zmniejszania, lub coś podobnego bo nawet nie da się tego oglądać, zwłaszcza, że w pracy mam monitor 1024/768 :|


zmniejszyłem pod Twój monitor :)

myszon90 napisał(a):
Pamiętam i ja to auto...ktoś ładną przycinkę miał, w pare dni 6tyś do przodu....
Gratki samozaparcia..
Blacha wytrzymała kolejne 9 lat :?: :?:
Jakieś malowanie się szykuje.. :?: :?:


auto przeszło odbudowę blachy , nowy lakier. Ile wytrzyma to się okaże. Nie jestem zadowolony z efektu końcowego, ale na razie chce sobie pojeździć.


ktoś kupił za 2 tysie 2 dni później ukazało się to ogłoszenie.
W tym wątku można sobie poczytać
viewtopic.php?f=1&t=82831&hilit=b2&start=40



gitmar kiedyś to się bawiliśmy w ściganki. Teraz też bym sobie pojeździł :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 07.wrz.2017 17:55:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Grubo idziesz... kibicuję :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 07.wrz.2017 17:57:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Bez przesady z tym grubo :)

Sa projekty z duzo wiekszym budzetem duzo grubsze :)

Niemniej jednak dziekuje. Niedlugo kolejna porcja fotek, tylko wrzuce na serwer.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 08.wrz.2017 08:54:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Są są... ale ile takich w PL ?
Liczą się chęci zapał a widzę, że nie brakuje...

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 09.wrz.2017 11:35:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2007 00:05:23
Posty: 909
Lokalizacja: GS/PO/PZ
Auto: krowa
nie wsazystkim sie pochwaliles ;) pal motor , ile moze to stac

_________________
Wheel gap is like a vagina, the more fingers you get in the worse it is.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - /ex "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 09.wrz.2017 20:54:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
No w końcu jakieś foty ! Ciesze się, że projekt ruszył i idziesz dobrym tempem :peace:
pozdroooo :P

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 09.wrz.2017 21:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Haha, dinozaury nie wyginęły :) pamiętam jak się ganialiśmy pod BN, mój NF C3 inwalida tylko z kreski nie dawał rady :P wieki temu to było...

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 11.wrz.2017 22:10:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Przeniesienie alternatora na lewą stronę
ObrazekObrazek

Chłodnica oraz IC już na miejscu

ObrazekObrazekObrazekObrazek




co raz się coś dzieje i idziemy do przodu :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Ostatnio edytowano 26.kwi.2019 16:46:40 przez Dred, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 11.wrz.2017 23:34:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
ManiekManiak napisał(a):
Haha, dinozaury nie wyginęły :) pamiętam jak się ganialiśmy pod BN, mój NF C3 inwalida tylko z kreski nie dawał rady :P wieki temu to było...


tak niestety waga robi swoje, a u mnie nie było tyle koni ile fabryka wypuściła ;)

Za chwilę kolejna porcja fotek tym razem wydeszek :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 12.wrz.2017 00:32:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Trochę nierdzewki poszło pod auto :)

Kolejny etap za nami

Tym razem na celowniku był wydech.

3 cale na 2 tłumikach. Środkowy mały za nim przepustnica i ujście przez duży tłumik lub luźno :) Dzięki czemu można mieć przyzwoicie cicho, a jak ma być ogień to i będzie drzeć japę :)


ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Dwururka zagościła na pokład


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Tak wyglądała oryginalna dwururka

Obrazek


Robiony specjalnie pod to auto Swirl pot 4 litrowy. Na razie przymiarki.

ObrazekObrazek

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Ostatnio edytowano 13.wrz.2017 21:04:31 przez Dred, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prawie zapomniane B2
PostNapisane: 13.wrz.2017 20:23:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Dred napisał(a):
Ma po prostu być szybsze niż daily mojej żony :)


...Twojej żony, Twoje, Moje, Noorca i każde inne daily :D

Kurde, już nie pamiętam kiedy mnie nim wiozłeś. Jedyne co zapadło mi w pamięć, to że mówiłeś, że szkoda, ze nie ma wskaźnika temperatury, tylko jakiś ekonomizer czy coś... :)

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: