Pablo200 napisał(a):
Moze pomozesz koledzie ktory ma takze A8 : chodzi mi o demontaz przedniego panela musze sie dostac jakos do sterownika klimatronic mam brak podswietlenia temperatury od strony pasazera oraz poziomu nawiewu - nie chce tego połamac wiec bede wdzieczny za wskazowki..
Niestety na ten temat moja wiedza jest skromna. ale po co się masz babrać z tym skoro najprawdopodobniej przy montażu dużej navi, będziesz musiał to wybebeszyć.
Koru napisał(a):
predkosci 200 km/h prawie wcale sie nie powinno sie odczuwac w tak duzej i dobrze wyciszonej limuzynie. Ja jestem odwazny jezeli chodzi o jazde z duzymi predkoscami, a kamery to jeszcze nie mam
Piotr napisał(a):
Na dyżurnym kamerzyście AKP to nie zrobi wrażenia
KORU - pomimo, że w jednej A8, tej słabszej są dżwiękochłone szyby. to pomimo to hałas przy 200 występuje, ale spowodowany jest oponami i nawierzchnią, natomiast przy tej 4,2 po przejechaniu 200km, mi w uszach lekko huczy, choć napewno jeżeli ktoś przesiądzie się np. z A6 do A8, to przez pierwsze 100km będzie miał wrażenie kompletnej ciszy, ale po następnych 100 będzie miał inne zdanie. Z tym jest spory problem, bo jak Ja wyrażnie słyszę, że coś mi z przodu stuka, i jadę póżniej z mechanikiem na jazdę próbną ze zwykłego warsztatu i dalej to wyrażnie słyszę, a on patrzy się na mnie jak na kretyna któremu chyba coś stuka ale w głowie.
A co do kamerzystów:
To kamerę mam i bardzo się cieszę, że będą na Zlocie konkretni kamerzyści. Zapas taśm też wezmę odpowiedni.
greg a8 napisał(a):
dodac ze to niejest moja pierwsza a8 i ja robie troche wiecej kilosow od ciebie wiec monopolu na wiedze o a8 niemasz.
jestem jeszcze ciekawy jak ty zlapales 6 s do paczki.az musze dzisiaj sprobowac.4.2 40v jest szybsze niz 32v wiec powinienem i ja tego dokonac
Wiesz greg a8, myślałem że jesteś spoko, ale widzę, że ty spryciarz jesteś i monopolu na A8 też nie masz i mieć nie będziesz
Patrz na inne moje posty w których wyraźnie stoi, że tutaj wyrażam tylko swoją opinię <- a to dlatego że to moim celem jest zajęcie się importem lub sprzedażą tego modelu w ........... oraz 50 sztuk w garażu.
A tak poza tym to jak miałem 13 lat to namalowałem, wtedy dla mnie przepiękne, AUDI QUATTRO czerwone, jedne z pierwszych które wtedy święciło swe triumfy.
Moja rodzina najbliższa, jak i trochę dalsza jeździ tylko i wyłącznie samochodami Audi (oczywiście jeżeli chodzi o osobówki), bez wyjątku, tak jak i moi koledzy którzy się ze mną dłużej zadali.
I drażni mnie wstawianie między wierszami, na FORUM AUDI CLUB POLSKA, różnych tekścików które nic z audi wspólnego nie mają.
A poza tym pisz konkrety, bo nie jesteśmy na Forum Fanów "Naj" czy "Przyjaciółki".
Piszesz więcej kilosów tzn. ile? 2km
Nie wielka różnica.
Piszesz, w taki sposób o wyższości V40 "twojej", ale bez konkretów.
napisz jaki silnik (symbol), skrzynia (symbol), trochę o wypasie.
Bo ja w swojej V40 3,7 byłem czasami bliski płaczu z powodu braku pomruku i bulgotu 4,2 32v, a o kopycie nie wspomnę bo to wstyd.
4,2 40v na pewno jest szybsza, trochę nowocześniejsza niż 4,2 32v, ale wybacz różnica jest zbyt mała, żeby o niej aż tak o niej wspominać.
Szybszy od v32, o 0,4s od 0-100km/h, Dane fabryczne (6,9 i 7,3) - prawie identyczne
Moc - 300KM vs. 310KM
Moment - 400nm vs. 410nm
V-max prawie identyczna:
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 310ps.htmlhttp://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 300ps.htmlSpalanie:
http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=57http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=56Reasumując:
Na papierze jest minimalnie szybsze, ale przy tej mocy i momencie te
różnice się zacierają ponieważ, jeszcze jest czynnik ludzki, błędu, opon, dotarcia, eksploatacji itd.
A pali tyle samo.
Więc uważaj i rozglądaj się bo mogę cię objechać.
Mam wielką ochotę coś jeszcze tu zgrzebnąć, ale chyba sobie daruję.
Cytuj:
ciekawy jak ty zlapales 6 s do paczki.
Zapp napisał(a):
Sądzę że wg czasu na filmie i prędkościomierza. Ale może nie...
I tu was goście mam.
Tu zamienniczek, tam zamienniczek, na dachu i w bagażniku butla z gazem, fele `20, a później pytanie jak ja to zrobiłem?
Ja stosuje się ściśle do zaleceń producenta (nie dealera) tego z Niemiec, nie zza Oceanu i moim zdaniem to wystarcza.
Chyba, że szukamy oszczędności, to powyższe się nie sprawdzi.
Jeżdżę na `17, choć podobają mi się większe, ale uważam że na Polskę to jest optimum.
Poza tym jak już pisałem preferuję ostrą jazdę na co dzień, a nie tylko w niedzielę.
A ma to duże znaczenie ponieważ w Autach tego typu, a w szczególności wyposażonych w Tiptronic (chyba Zapp coś o oprogramowaniu tiptronica napisał) elektronika zmienia swoje nastawy i powoli acz konsekwentnie dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy.
Objawia się to tym, że pojazd znacznie szybciej redukuje biegi, nawet ku mojemu zdziwieniu zauważyłem, że w trybie sekwencyjnym skrzynia zachowuje się też inaczej i zmienia swoje nastawy.
A8 jak wiadomo ma elektroniczny pedał gazu, i w moim odczuciu reakcja auta na ruchy nim też się zmienia.
Świeżo po sprowadzeniu to wszystkie moje auta, a było ich trochę były po prostu ospałe, a po pewnym czasie użytkowania ożywały, i to jest odczucie nie tylko moje. Wspominam też o pojazdach które miałem krócej niż 1 miesiąc, ale to ciężko nazwać użytkowaniem.
A tak w ogóle to poczekam do Zlotu, i wtedy zgrzebne.
A jeszcze jedno, nagrałem dzisiaj filmik edukacyjny Wawa -Olsztyn Spalanie, a Szybkość i 3,7 40v.
Na nim widać jak ma się sprawa w tym temacie.
Resztę tego postu dopiszę wkrótce.