.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 08:47:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 14:12:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
greg a8 napisał(a):
ze spalaniem w miescie to przesadzasz.ja mam 4.2 40v model 2001 i w miescie pali13-14.w korkach pali troche wiecej ale srednie spalanie 50/50 trasa i miasto to 12l.trasa od 7.5l do 9 przy normalnej <100-180km/h>jezdzie.

Jak czytam takie posty to odechciewa mi się zaglądać w ogóle na tą
stronę.
Nie przesadzam, ponieważ ogrodnikiem nie jestem.
A robę rocznie ok. 80-90 tys. km.
Jak moja żona to przeczytała do dopiero sie uśmiała.
Zeby nie być gołosłownym to dam każdemu 500 złotych jak tego dokona moim autem A8 `98 4,2 32V lub A8`00 3,7 40V.
Będe na Zlocie 24-25 września w Józefowie, a nawet może przyjechać tu do Olsztyna.
Chcesz, przyjedż, pięćset złotych piechotą nie chodzi.
Na początku tankuje Ja, a póżniej koszty paliwa pokrywa przegrany.
To jest na serio.
Proszę chętnych o info na PW, to podam swoje dokładne namiary.
Jak takie dyrdymały czytam to aż mi bulgocze.
:632: 7,5 -9l 100-180km/h :632:
Ale rześ poprzeczkę wyśrubował.
Dzisiaj nie pierwszy kwietnia.
Zastanów się kilka razy zanim coś napiszesz :!!:
Miałem swego czasu A6 2,8 V6`98 benz przędnionapędowy, to nim było możliwe zmieszczenie się w 9l/100km na trasie, ale ja się i nim nie mieściłem.
Poczytaj sobie co inni pisza o znacznie mniejszych motorach:

-> Spalanie

Cytat:
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6604
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=2567
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=5424
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6123
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=4730
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=4136
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=1945
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=639

Hey! greg a8
Przeczytałem przed chwilą twój wątek "a8 4.2 killer"
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... highlight=
I w pełni podzielam twoje odczucia.
Mam bardzo podobne odczucia wraz z poglądami które tam przedstawiłeś.
Bardzo żałuję, że nie mogłem Cię wspomóc.
Oprócz spalania oczywiście.
Ja też jak jadę tym A8 4,2 V32 300kM, bo tym 3,7 40V to czasami się
wstydzę za niego, to czuję się jak prawdziwy władca pierścieni.
I też objeżdżam innych jak chcę, ale zauważyłem czasami,
że nie dlatego że moja audica więcej może, poprostu kierowcy się bali rozpedzać do takich wysokich prędkości.
Wię zacząłem uganiać się za jednośladami i nie poniosłem w końcówce nigdy porażki.
Schemat zawsze identyczny, jadę, jadę, na horyzoncie ścigacz,
dojeżdżam prawie do niego z zamiarem wyprzedzania (jeżdżą oni średnio
ze stałą 160-180), wtedy on przyspiesza, najpierw delikatnie do 200-
220km/h, ja energicznie zanim, on odkręca manetkę na maxa i odjeżdża
(podejrzewam że do 280 czasami 300), ja też depie w podłogę, dochodzę
do swojej maksymalnej (mam ogranicznik - licznikowe 250-260), inne
pojazdy usuwają mi się z drogi, a z naprzeciwka zjeżdżają na pobocze,
tak nerwowo że co nie których aż zarzuca, za moment motocyklista
zwalnia (nie wytrzymuje ciśnienia) więc zabijam go (wyprzedzam go)
i też zwalniam do 180-200, ale on już mnie nie dogania, do następnego
ścigacza. Wspólczuje tylko tym ludziom którzy musieli mi zjeżdżać z drogi.
Zdarzają się tacy którzy potrafią zasuwać dłużej ze stałą 220-230, i liczą na to że jak ja jestem A8, to nie mogę wyprzedzać tak jak oni.
I tu błąd, nawet ścigacze przy tych szybkościach nie są tak zwrotne, a jeżeli są to strach o własne życie im nie pozwala nimi być.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 21:35:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Moze pomozesz koledzie ktory ma takze A8 : chodzi mi o demontaz przedniego panela musze sie dostac jakos do sterownika klimatronic mam brak podswietlenia temperatury od strony pasazera oraz poziomu nawiewu - nie chce tego połamac wiec bede wdzieczny za wskazowki...

Pablo

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 00:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
darm napisał(a):
...inne pojazdy usuwają mi się z drogi, a z naprzeciwka zjeżdżają na pobocze,
tak nerwowo że co nie których aż zarzuca, ..
Wspólczuje tylko tym ludziom którzy musieli mi zjeżdżać z drogi.


:???

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Ostatnio edytowano 03.wrz.2005 21:32:39 przez Zapp, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 00:37:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
darm napisał(a):
... Do 200 też idzie szybko. Zobaczymy czy będą odważni kamerzyści na Zlocie Letnim 24-25 września?


darm ale predkosci 200 km/h prawie wcale sie nie powinno sie odczuwac w tak duzej i dobrze wyciszonej limuzynie. Ja jestem odwazny jezeli chodzi o jazde z duzymi predkoscami, a kamery to jeszcze nie mam :peace: ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 10:13:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
KORU napisał(a):
darm napisał(a):
... Do 200 też idzie szybko. Zobaczymy czy będą odważni kamerzyści na Zlocie Letnim 24-25 września?



Na dyżurnym kamerzyście AKP to nie zrobi wrażenia :) Za dużo (i za szybko ;) ) działo się na letnim w Bydzi rok temu ;)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 16:14:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
mozesz miec lekki niesmak jesli chodzi o spalanie bo akurat niemasz 4.2 40v.mialem wczesniej a8 4.2 32v i musze powiedziec ze pali o jakies 3-4 litry wiecej .bez kitu.smiech jest nie namiejscu bo rozmawialem z kilkoma wlascicielami a8 3.7 i stwierdzili ze wiecej pali niz 4.2 40v.
jestem jeszcze ciekawy jak ty zlapales 6 s do paczki.az musze dzisiaj sprobowac.4.2 40v jest szybsze niz 32v wiec powinienem i ja tego dokonac.ps.zastanawiam sie na d zmiana oprogramowania tiptronica.slyszales cos o tym?kto moze to wykonac?pozdrawiam

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 16:21:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
zapomnialem dodac ze to niejest moja pierwsza a8 i ja robie troche wiecej kilosow od ciebie wiec monopolu na wiedze o a8 niemasz.choc trzeba przyznacze wiedze masz duza i czytajac twoje posty stwierdzam ze jestes zagorzalym fanem a8 -tak jak ja. :)

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 16:27:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
zapomnielem-moge sie zalozyc o duza kase jesli chodzi o spalanie.ale jedziemy moja fura bo twoja duzo pali.srednie spalanie na trasie 8litrow predkosc do 140-150/czekam na odzew .na odcinku np:100kilometrow.czekam.wszystkich niedowiarkow i autorow kasliwych uwag upokorze . :)

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 16:31:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Jestem drugą połówką Darma :P
Jest on teraz w trasie.
Wróci jutro i napewno niezwłocznie odpowie na wszystkie posty.
Ja wracam do codziennych zająć.
-> Bez odpowiedzi <-

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 16:41:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
greg a8 napisał(a):
zapomnielem-moge sie zalozyc o duza kase jesli chodzi o spalanie.ale jedziemy moja fura bo twoja duzo pali.srednie spalanie na trasie 8litrow predkosc do 140-150/czekam na odzew .na odcinku np:100kilometrow.czekam.wszystkich niedowiarkow i autorow kasliwych uwag upokorze . :)


A ja Ciebie bardzo proszę używaj funkcji EDIT bo nabijanie postów jeden po drugim nie jest mile widziane na tym forum... Poproś moderatora na PW aby usunął dwa ostatnie posty a wcześniej przekopiuj ich treść do pierwszego :!!:

To na tyle w tej kwestii - bo Twoje spalanie jest wyjątkowo oszczędne - dużo bardziej nawet niż 2.8...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 21:16:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
greg a8 napisał(a):
...
jestem jeszcze ciekawy jak ty zlapales 6 s do paczki....


Też jestem ciekawy. Sądzę że wg czasu na filmie i prędkościomierza. Ale może nie...

greg a8 napisał(a):
...ps.zastanawiam sie na d zmiana oprogramowania tiptronica.slyszales cos o tym?kto moze to wykonac?pozdrawiam


Zrobione wg wskazań zza oceanu. Jest inaczej :kosci:

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 23:20:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Pablo200 napisał(a):
Moze pomozesz koledzie ktory ma takze A8 : chodzi mi o demontaz przedniego panela musze sie dostac jakos do sterownika klimatronic mam brak podswietlenia temperatury od strony pasazera oraz poziomu nawiewu - nie chce tego połamac wiec bede wdzieczny za wskazowki..

Niestety na ten temat moja wiedza jest skromna. ale po co się masz babrać z tym skoro najprawdopodobniej przy montażu dużej navi, będziesz musiał to wybebeszyć.
Koru napisał(a):
predkosci 200 km/h prawie wcale sie nie powinno sie odczuwac w tak duzej i dobrze wyciszonej limuzynie. Ja jestem odwazny jezeli chodzi o jazde z duzymi predkoscami, a kamery to jeszcze nie mam

Piotr napisał(a):
Na dyżurnym kamerzyście AKP to nie zrobi wrażenia


KORU - pomimo, że w jednej A8, tej słabszej są dżwiękochłone szyby. to pomimo to hałas przy 200 występuje, ale spowodowany jest oponami i nawierzchnią, natomiast przy tej 4,2 po przejechaniu 200km, mi w uszach lekko huczy, choć napewno jeżeli ktoś przesiądzie się np. z A6 do A8, to przez pierwsze 100km będzie miał wrażenie kompletnej ciszy, ale po następnych 100 będzie miał inne zdanie. Z tym jest spory problem, bo jak Ja wyrażnie słyszę, że coś mi z przodu stuka, i jadę póżniej z mechanikiem na jazdę próbną ze zwykłego warsztatu i dalej to wyrażnie słyszę, a on patrzy się na mnie jak na kretyna któremu chyba coś stuka ale w głowie.
A co do kamerzystów:
To kamerę mam i bardzo się cieszę, że będą na Zlocie konkretni kamerzyści. Zapas taśm też wezmę odpowiedni.
greg a8 napisał(a):
dodac ze to niejest moja pierwsza a8 i ja robie troche wiecej kilosow od ciebie wiec monopolu na wiedze o a8 niemasz.
jestem jeszcze ciekawy jak ty zlapales 6 s do paczki.az musze dzisiaj sprobowac.4.2 40v jest szybsze niz 32v wiec powinienem i ja tego dokonac

Wiesz greg a8, myślałem że jesteś spoko, ale widzę, że ty spryciarz jesteś i monopolu na A8 też nie masz i mieć nie będziesz -> Patrz na inne moje posty w których wyraźnie stoi, że tutaj wyrażam tylko swoją opinię <- a to dlatego że to moim celem jest zajęcie się importem lub sprzedażą tego modelu w ........... oraz 50 sztuk w garażu.
A tak poza tym to jak miałem 13 lat to namalowałem, wtedy dla mnie przepiękne, AUDI QUATTRO czerwone, jedne z pierwszych które wtedy święciło swe triumfy.
Moja rodzina najbliższa, jak i trochę dalsza jeździ tylko i wyłącznie samochodami Audi (oczywiście jeżeli chodzi o osobówki), bez wyjątku, tak jak i moi koledzy którzy się ze mną dłużej zadali.
I drażni mnie wstawianie między wierszami, na FORUM AUDI CLUB POLSKA, różnych tekścików które nic z audi wspólnego nie mają.
A poza tym pisz konkrety, bo nie jesteśmy na Forum Fanów "Naj" czy "Przyjaciółki".
Piszesz więcej kilosów tzn. ile? 2km
Nie wielka różnica.
Piszesz, w taki sposób o wyższości V40 "twojej", ale bez konkretów.
napisz jaki silnik (symbol), skrzynia (symbol), trochę o wypasie.
Bo ja w swojej V40 3,7 byłem czasami bliski płaczu z powodu braku pomruku i bulgotu 4,2 32v, a o kopycie nie wspomnę bo to wstyd.
4,2 40v na pewno jest szybsza, trochę nowocześniejsza niż 4,2 32v, ale wybacz różnica jest zbyt mała, żeby o niej aż tak o niej wspominać.
Szybszy od v32, o 0,4s od 0-100km/h, Dane fabryczne (6,9 i 7,3) - prawie identyczne
Moc - 300KM vs. 310KM
Moment - 400nm vs. 410nm
V-max prawie identyczna:
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 310ps.html
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 300ps.html
Spalanie:
http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=57
http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=56
Reasumując:
Na papierze jest minimalnie szybsze, ale przy tej mocy i momencie te
różnice się zacierają ponieważ, jeszcze jest czynnik ludzki, błędu, opon, dotarcia, eksploatacji itd.
A pali tyle samo.
Więc uważaj i rozglądaj się bo mogę cię objechać.
Mam wielką ochotę coś jeszcze tu zgrzebnąć, ale chyba sobie daruję.
Cytuj:
ciekawy jak ty zlapales 6 s do paczki.

Zapp napisał(a):
Sądzę że wg czasu na filmie i prędkościomierza. Ale może nie...

I tu was goście mam.
Tu zamienniczek, tam zamienniczek, na dachu i w bagażniku butla z gazem, fele `20, a później pytanie jak ja to zrobiłem?
Ja stosuje się ściśle do zaleceń producenta (nie dealera) tego z Niemiec, nie zza Oceanu i moim zdaniem to wystarcza.
Chyba, że szukamy oszczędności, to powyższe się nie sprawdzi.
Jeżdżę na `17, choć podobają mi się większe, ale uważam że na Polskę to jest optimum.
Poza tym jak już pisałem preferuję ostrą jazdę na co dzień, a nie tylko w niedzielę.
A ma to duże znaczenie ponieważ w Autach tego typu, a w szczególności wyposażonych w Tiptronic (chyba Zapp coś o oprogramowaniu tiptronica napisał) elektronika zmienia swoje nastawy i powoli acz konsekwentnie dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy.
Objawia się to tym, że pojazd znacznie szybciej redukuje biegi, nawet ku mojemu zdziwieniu zauważyłem, że w trybie sekwencyjnym skrzynia zachowuje się też inaczej i zmienia swoje nastawy.
A8 jak wiadomo ma elektroniczny pedał gazu, i w moim odczuciu reakcja auta na ruchy nim też się zmienia.
Świeżo po sprowadzeniu to wszystkie moje auta, a było ich trochę były po prostu ospałe, a po pewnym czasie użytkowania ożywały, i to jest odczucie nie tylko moje. Wspominam też o pojazdach które miałem krócej niż 1 miesiąc, ale to ciężko nazwać użytkowaniem.
A tak w ogóle to poczekam do Zlotu, i wtedy zgrzebne.
A jeszcze jedno, nagrałem dzisiaj filmik edukacyjny Wawa -Olsztyn Spalanie, a Szybkość i 3,7 40v.
Na nim widać jak ma się sprawa w tym temacie.
Resztę tego postu dopiszę wkrótce.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2005 19:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
IMO 6 do 100 jest nie do zrobienia.
Dla 32V podają różne czasy - 7,1-7,3. Musiałbyś tym "tu i tam" zejść ponad sekundę :?:
Nie spotkałem prawdę powiedziwszy też nikogo z 40V kto chwaliłby się taką 6-ką.

Trochę się naoglądałem takich bolidów i powymieniałem opinie z wieloma posiadaczami.
I przeprogramowane skrzynie, nawet z zablokowanym DSP też ćwiczone były.

Ale kto wie? :diabel:

Dalej jednak nie wiemy jak to zmierzone - wtedy można dalej dyskutować ew.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2005 21:22:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
10 września wyciągam z komisu tą A8, i wstawiam w jej miejsce tą 3,7.
Oczywiście jeżeli się nie sprzeda, ale wątpliwe. 2-3 dni na pobudzenie jej po tak długim postoju i ponownie nagram film.
Ale co do pomiaru to masz rację, że zależy jak był robiony.
Ten film był zrobiony już jakiś czas temu, i ja go miałem na twardzielu nie skompresowanego razem z innymi nagraniami, i dopiero teraz tuż przed wrzuceniem na serwer wyciąłem ten kawałek i skompresowałem. bo tak miałem go tylko na potrzeby własne, a już teraz wiem, że na to forum trzeba filmy kręcić nieco inaczej.
Co prawda podczas nagrania (same nagranie jest oryginał) zastosowałem pewien mały trik, żeby auto miało mniejsze opory toczenia.
Ale o tym na Zlocie. Jak i przejżenie nagrania klatka po klatce, tak jak ja to zrobiłem, nie dało mi jednoznacznej odpowiedzi jaki był dokładny czas
od 0-100, i też np. w edytorze video wyrażnie słychać, że dżwięk zbierającego się silnika jest słyszalny o parę 0,1 wcześniej niż ruch wskazówki zegara, i tak samo wbrew pozorom ciężko jest wychwycić na oko, kiedy mija wskazówka 100, czy jak dochodzi,czy jak jest, czy już jak mija 100.
Jak byś go precyzyjnie przeanalizował to też byś to takich wniosków doszedł.
Żebym miał kamerzystę, który by kręcił licznik z pewnej odległości, tak że by było widać (drogę lub drzewa przez szybę) też co się dzieje z samochodem, to bym mógł w miarę dokładnie określić czas.
Brak zarejestrowanego ruchu pojazdu, kiedy ruszył z miejsca.
I dlatego umieściłem ten film tutaj, i należy go traktować poglądowo, a nie jako pomiar.
I nie jako dane z przeprowadzenia pomiaru.
Mam nadzieję, że do każdej pozycji wstawionej nie będę musiał walić takiej epistoły.
Więc greg a8 nie dygaj, faktyczne przyspieszenie, może być gorsze.
Ale jeszcze przed Zlotem nakręcę film, z ciekawości, ale bardziej precyzyjnie.
Ale już za 3-tygodnie twoja ciekawość będzie zaspokojona i moja zresztą też. Mam nadzieję, że Klubowicze znają sposoby, na pomiar czasu jak najbliższy faktycznemu.
You must be patient :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 11:47:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
darm napisał(a):
...Jak byś go precyzyjnie przeanalizował to też byś to takich wniosków doszedł....


Czyli tak jak przypuszczałem trochę wcześniej, pomiar z filmu i prędkościomierza :D

Z całym szacunkiem, ale na określanie przyspieszenia na podstawie analizowania czasu filmu i widocznego tamże licznika to szkoda mi czasu. :D

Zaintrygowała mnie ta pewność w tytule: 6sek (czy jakoś tak) - więc sądziłem że to jakoś zmierzone cywilizowaną metodą.

Poczekam na miarodajne dane - stawiam na 6,8-6,9.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 13:21:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Mam pytanie.
Jak powinien być zmierzony czas?
Od depnięcia na gaz, od ruszenia wskazówki prędkościomierza,
czy od ruszenia auta?
Bo zakończyć się, to wiadomo, aż pojazd osiągnie 100km/h.
I jaką metodę można najłatwiej zastosować, chodzi mi o najprostszą, a w miare miarodajną?
Pytam się dlatego, bo nigdy wcześniej mnie to nie interesowało.
Napewno by zainteresowało, gdyby z tego powodu Audica była szybsza.
A tak, czy przyspieszenie będzie takie czy siakie, autu kopa nie przybędzie, a i w praktyce nie można tego wykorzystać w żaden sposób.
A szkoda.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 14:57:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
Pomijając metody full profi, to nawiązując do istniejącego gdzieś tu wątku czasu z G-techa najtaniej zrobić to właśnie takim sprzętem.
Idealnie byłoby tym samym którym inni, ponieważ miewają odchyłki (np. mój jest bardziej pesymistyczny nż kolegi o jakieś 0,2 sek).

Z pewnością na zlocie ktoś takie cudo będzie miał,to możesz spróbować.
Zresztą, cena prostszej / starszej wersji nie jest obecnie powalająca i chociażby dla siebie pod różne grzebania ;) można kupić.

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 10:26:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Kolejny film poglądowy, o osiąganiu v-max A8 4.2 32v quattro:
http://www.olsztyn.mm.pl/~dartcom/video/A84.2_250.wmv
A84.2_250.wmv
(1.44 MB)
Trochę marnie to wyszło, bo byłem za bardzo skupiony na kamerze i sytuacji na drodze, niż jak najszybszym osiągnięciu 250km/h.
Film zrobiony parę dni po nakręceniu, poprzedniego z przyspieszeniem od 0-100km/h.

Film poglądowy o spalaniu A8 3,7 v40 `00 260KM quattro, na trasie
Warszawa-Płońsk-Olsztyn z dnia 04.09.2005r.
Tutaj link do filmu:
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=1FIM ... KGACOZWHRS
a837.avi
(39.03 MB)
To są zrzuty z tego filmu z podanymi czasami klatek zrzuconych:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
...............0min:04s......................0min:12s......................8min:03s.......................8min:32s......................14min:22s
Jak widać spalanie nie przedstawia się różowo, a film przedstawia od początkowego spalania 14,4 l/100km, do po 100km 15,3l/100km, podczas jazdy jak na filmie.
Na nim też widać jaki to mulasty pojazd A8 z silnikiem 3,7 40v.

Uwaga!!!!
Wszystkie filmy które tu są, po tygodniu będą usuwane z serwera.
Więc jeżeli będą chętni to jeszcze raz wrzuce je na serwer.

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Ostatnio edytowano 12.wrz.2005 20:57:34 przez darm, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 14:42:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
nie dygam :D .nie pisz ze 32v pali tyle co 40v bo mnie rozbrajasz.kup sobie 40v i wtedy zabieraj glos na temat tegoz silnika .mialem jeden i mam drugi i mam porownanie.dlamnie temat zamkniety .pasuje i pozdrawiam. :D :D :D

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 16:16:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
przepraszam że się wtrące ale:

pierwsze primo:A8 9l na setkę ale na postoju :D

drugie primo: darm mam nadzieje że to nie ty trzymałeś tą kamerę bo posądzę cię o jakieś odchyłki :D

trzecie primo:wierzę w nowoczesną technologię i po paru postach grega i dokładnych obliczeniach dochodzę do wniosku że prom kosmiczny DISCOVERY pali jedyne 25l na setkę :diabel:

Pozdrawiam i proszę nie komentować :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron