Szanowni koledzy,
zwracam się do Was z zapytaniem dot. prawidłowego podłączenia przewodów odpowietrzających komorę korbową silnika (tzw. przewodów odmowych). Otóż na jednej z najbardziej przydatnych stron w historii A220V znalazłem taki oto schemat:

W moim przypadku króciec opisany jako "
Flow Regulating Valve" (zawór regulujący przepływ) jest wprowadzony do separatora olejowego (tzw. Oil Catch Tank'a, dalej: OCT) i w zasadzie na tym sprawa się kończy (króciec w przewodzie zasilającym turbo w powietrze mam zaślepiony) i tym samym w obwodzie nie posiadam owego regulatora przepływu.
Moje pytania są następujące:1. Czy Waszym zdaniem lepiej jest powrócić do oryginału usuwając OCT i zamykając tym samym ten obieg zgodnie z powyższym rysunkiem?
2. Jeśli miałbym powrócić do oryginalnych połączeń odpowietrzających, to podpowiedzcie proszę co to jest "
carbon canister solenoid" (oczywiście w tłumaczeniu nie ma problemu, ale tego elementu chyba w swoim aucie nie znajduję (?))
Dziś dokładnie oczyściłem OCT, który był dość zabrudzony, ponieważ od jakiegoś czasu zacząłem odczuwać zapach spalin wewnątrz kabiny (obstawiłem, że to jest winowajca).
Dajcie proszę znać jakie są Wasze opinie i doświadczenia w przedmiotowej materii.
Pozdrowienia!