Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
bloku napisał(a):
Tu juz wyniana oleju nie pomoze. Zapewne uszkodzony konwerter lub pompa wysokiego cisnienia w skrzyni.
6HP26 to dosc odporne skrzynie ale jaknjuz takie jaja sa to szykuj kase na remknt.
Ta skrzynia to 6HP-19. Domyślam się, że wymiana oleju nie pomoże i nigdzie nie pisałem, że pomoże

Luki147 napisał(a):
W jakim odstępie czasu od zakupu wystąpiła ta usterka ??, ..... Bo z tego co napisałeś , to kupiłeś auto z uszkodzoną skrzynią . Jeżeli tak jest , to sprzedający o tym wiedział , i wepchał Cię na minę .... Jeżeli możesz , to dzwoń i zgłaszaj tego babola ...
metyoo napisał(a):
Pewnie kupił świadomie uszkodzony, bo był tani, a sprzedający nakręcił makaron na uszy, żeby olej wystarczy wymienić

Nikt mi nie nawijał makaronu na uszy

Wiedziałem, że kupuję auto z najprawdopodobniej uszkodzoną skrzynią. Auto kupione we Francji i przyjechało na lawecie. Już kilka razy kupowałem tam uszkodzone mechanicznie auto dla siebie, a potem je sam naprawiałem, ale nigdy nie było to Audi i nigdy nie automat dlatego potrzebuję pomocy.
Energy napisał(a):
Możliwe że tylko sterowanie skrzyni szwankuje, wcale nie jest powiedziane że trzeba ją demontowac z samochodu.
Da się to jakoś sprawdzić samemu czy potrzebny jakiś sprzęt?
synsyla1 napisał(a):
A to nie będzie problem z wybierakiem?
Przy zmianie między D, R, N, S i P nie słychać żadnego odgłosu, ze skrzyni. Nic nie trzeszcz, nie zgrzyta. Zwrócę uwagę na wybierak, jednak autem zajmę się dopiero w święta. Póki co chcę zdobyć jak najwięcej informacji co może być uszkodzone i jak co działa.
Moje pytania pozostają aktualne:
1. Adaptacja skrzyni - rozumiem, że po naprawie/wymianie trzeba coś takiego wykonać. Można to zrobić samemu czy zostaje tylko jakiś serwis? Co jest potrzebne? Da się to zrobić VAGiem?
2. Aktualizacja oprogramowania - czy i kiedy jest konieczna? Czy tylko wtedy kiedy wymienię skrzynię na inną?
3. Olej - rozumiem, że bez wyjęcia skrzyni można spuścić tylko około 5litrów? Jeśli wyjmę skrzynię, to mogę zlać całość? Ile go wchodzi? Co myślicie o tym zamienniku Ravenol?
4. Czym się różni moja skrzynia 6HP-19 HKG od innych 6HP-19? Czy mogę ją zamienić na inną, jeśli trafiłbym inną używkę?
5. Czy ktoś z forum samemu naprawiał TipTronica? Podobno da się to ogarnąć?