spanky napisał(a):
tomeksopot napisał(a):
pytanie tylko po co takie kombinacje....
tak to jest jak się w Polsce kupuje auta ze stanem licznika 200 minus..., a realnie tam 700 jest najebane. Potem takie pytania na forum i bajki z kufajki o kulawych motorach.
Siostra w firmie co 3-4 lata zmienia takie właśnie na nowe.... (1,6tdi) auta mają po +- 500 przbiegu i jeżdzą cały czas jak trzeba i do tej pory najpoważniejszą awarią był padnięty pompowtrysk w jednym...poza tym eksploatacja.
Turek bierze je po 1000ojro ustawia pewnie przebieg pod polskiego klienta i wio za Odrę....a potem się zaczyna
To już naprawdę się nudne robi...
Nie porownoj 1.6 tdi CR do kibla 1.9 tdi PD 105 PS , bo akurat 1.6 CR uchodzi za nastepce AFN’a [emoji41]
przytarte panewki i korba z boku to czesty temat w autach 1.9 TDI PD 105 PS z ORYGINALNYM przebiegiem 100 000-200 000 km szczegolnie w silnikach o oznaczeniu BXE .....
Nawet na mobile jest sporo tego z opisem MOTORSHADEN [emoji41]
Tak się dzieje ze wszystkimi autami ściągniętymi z zachodu...tylko, że jedne dalej jeżdżą i służą, drugie się remontuje...
Nie dam swieżemu kierowcy nowego auta z salonu, bo nie i tłumaczyć chyba nie muszę dlaczego..najchętniej kupiłbym Caddy III ze zwykłym silnikiem na pompie, III jakoś świeżo wygląda względem II, ale II bije na głowę następcę bezproblemowością...
Inna sprawa, że jedne PD jeżdżą po 800+ km a drugie 200-300 i chu...j.... czego ja nie bardzo rozumiem...stare 1.9 wszystkie były pancerne, czy to TDI, czy TD czy zwykłe D...