bagietov napisał(a):
Witam, mam problem z A6 C5 1.8T ANB. Mianowicie problem dotyczy odpalania. Auto kręci, ale nie odpala, czasem jak odpali, to mocno falują obroty i nie reaguje na pedał gazu. Kiedy jest chłodno auto odpala od strzała na zimnym jak i na ciepłym. W gorące dni jest problem z odpaleniem, nawet na zimnym nie odpala. Logi z VCDS:

Wymieniłem przekaźniki w skrzynce ECU, oba zmierzone multimetrem. Zero poprawy. W skrzynce sucho, żadnych śladów wody. Auto było u elektromechanika, który sprawdzał wiązkę, mierzył, stawał na głowie, ale nic nie znalazł. Na internecie jest parę tematów dotyczących tego problemu, ale tematy się urywają i dawno nie było świeżego, więc piszę nowy. Dodam również, że auto nie odpala tak samo na benzynie jak i awaryjnie na LPG. Podmienione zostały cewki beru z innego 1.8T. Na myśl przychodzi mi czujnik położenia wału, ale podczas kręcenia na VAGu normalnie pokazuje obroty.
Ręce mi już opadają. Ktoś może ma jakiś pomysł?
Z góry dziękuję za każdą sugestię i pozdrawiam
@Edit:
Dodam, że wyskakują w związku z tym różne błędy z osprzętem, w tym wypadku EVAP, czasem SAI
Słuszny trop . miałem podobnie .... , czujnik wału nie pokaże błędu na kompie ... odpalał jak chciał , nie było reguły co i jak kiedy . Wymień czujnik położenia wału , i zakładam , że będzie po kłopocie . Mi też pokazywało różne błędy , ... , .. wyskoczył mi błąd immobilizera ... , i coś jeszcze .... , jeszcze wskazówką może być jeden trop ... , przekaźnik od załączania pompy paliwa w baku , ..... rozebrałem go profilaktycznie , ... i podgiąłem mu styki , ... tak by wszystkie równo , i mocno się stykały z płytką przy załączaniu .