wordeck napisał(a):
Obiegowa, zwykły silniczek z plastikowym wirnikiem pompy. Jeżeli pada, to silnik - ale rzadko. Znacznie częściej umierają zaworki - albo cewki, albo gumy zamykające dopływ cieczy (puchną). W A8 D3 poprawiono konstrukcję i awarii nie ma już tak często.
Poza pompką i zaworami najczęstszą przyczyną problemów z ogrzewaniem w A8 D2 są zapchane lub zakamieniałe nagrzewnice. Na szczęście są niezłe polskie zamienniki, za małe pieniądze. W styczniu kupowałem do swojej D2 nowe nagrzewnice po około 60 zł/szt. To, plus sprawne zaworki z D3 za 30 zł + kurier, pół dnia roboty (trzeba zdjąć kilka gratów pod deską - półkę, schowek, czujniki STOP oraz odkręcić i odsunąć mocowanie kolumny kierownicy) i mam piecyk.
Jeżeli w obudowie nagrzewnic nie masz przegrody, to można nie odkręcać kolumny, tylko wyjąć obie nagrzewnice w stronę pasażera.
Pozdrawiam
Przyjacielu, czy dobrze rozumiem że montując zawory z D3, mostkuje plus na obydwu a masa zostaje oddzielnie na cylinderek tak jak normalnie w d2 jest ?