Witam,
jaki rok temu sprzedałem jednemu z forumowiczów swoje A5, w tym czasie jeździłem A45 420KM i już się wybawiłem - teraz potrzebuje auto bardziej rodzine (2+2+1 - pies).
Wybór był jeden - Audi A7, zdecydowałem się na wersję 3.0TDI 320KM lub 326KM. Wymogi formalne to max 4-letni, fvat, bezwypadkowy, krajowy, serwisowany w ASO
Wczoraj oglądałem ten egzemplarz:
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a7-s ... AZhEd.htmlSamochód jest dodatkowo wyciszony, latał dużo na trasach, jest też po lekkim tuningu:
- Soft od Synosoft na 384KM
- IC od Wagnera
- Folia + Ceramika
- Wcześniej miał inne felgi i inne hamulce (
http://zmianakoloruauta.pl/galeria_mobi ... 3m.html#1_To co mnie zastanawia:
1. Przy przebiegu 150kkm jakich kosztów eksploatacyjnych mogę się spodziewać w ciągu kolejnych 10-20kkm? Rozrząd, Pneumatyka, Skrzynia?
2. Jak wygląda awaryjność tego silnika, skrzyni i zawieszenia? Nigdy nie miałem Diesla, jeżdżę około 12-14kkm rocznie, głównie miasto (do pracy 15km w jedną stronę)
Ostatnio miałem A5 2.0TFS 320KM i A45 AMG 420KM - auta całkowicie bezproblemowe i bezawaryjne. Audi chce kupić na 4-5 lat. Kosztowo ile planować na naprawy rocznie przy takim przebiegu?
Z tego co czytałem to silnik raczej mało-problemowy, rozrząd powinno się robić przy około 200kkm (koszt 8k), przy zawieszeniu mogą się pojawiać drobne awarie ale podobno wytrzymałość jest na 300kkm jeśli jest auto dobrze serwisowane.
Ten konkretny egzemplarz ma jeszcze rok gwarancji i wygląda na zadbany (w środku i na zawnątrz, jest doinwestowany rozsądnie - widać że nie było oszczędzane, serwisowany w ASO, ale tuningowany i zmiany w hamulcach już były robione poza.
Będę wdzięczny za wasze opinie i rady. Kupa kasy takie auto. Serce mówi brać, rozum każde się mocna zastanować.
Auto będzie sprawdzone w ASO lub Sportmile w tygodniu