Witam,
z racji tego, że dzięki wam udało mi się ogarnąć problem w mojej ŚP. audi a4 , mam do was kolejną prośbę, kupiłem auto z silnikiem 1.9 tdi AJM od znajomego, wiedziałem ogólnie że turbo przeładowuje i próbuję ustalić przyczynę:
Po 1: Zamieniłem zawory n75 i n18, niestety nie pomogło
2: Założyłem na 100% sprawny n75- w dalszym ciągu brak poprawy
3: sprawdziłem i wymieniłem wątpliwe przewody podciśnienia
4: na grupie 11 BS sztanga chodzi płynnie w zakresie okolo 1.5cm
5: ręką bez większego oporu( z założona gruchą) mogłem przestawiać geometrię
Zastanawiałem się również nad pompą tandem ale nie mam problemów z pedałem hamulca i wyrabia się z podciśnieniem.
Zrobiłem oczywiście logi statyczne i dynamiczne auta wszystkie na 3 biegu:
Dynamiczne:
11 grupa
https://log.malonetuning.com/chart/2417 ... OmJ8KPAAAAJest tu zapis kilku przejazdow od poczatku do konca, 1-szy do odciecia turbo i chwila jazdy na notlauf, poźniej kolejny znowu od początku do odcięcia.
grupa 9, 10 i 11
https://log.malonetuning.com/chart/2417 ... w4gAAAA%3Dgrupa 3,10,11
https://log.malonetuning.com/chart/2413 ... AAAA%3D%3D tutaj również kilka przejazdów od początku do odcięcia.
I jeszcze jedna prośba gdyż to moje pierwsze auto z pompkami więc prośba o ocene logów z pompek.
https://log.malonetuning.com/chart/2417 ... AAAA%3D%3DI teraz pytanie do was czy te logi i to co sprawdziłem jednoznacznie kwalifikują turbo do czyszczenia albo regeneracji czy coś jednak mogłem pominąć i warto sprawdzić coś innego. Z góry dziękuję za pomoc.