Witam.
Od kilku lat mam RS6 C5 pewnie niektórzy pamiętają

jakiś czas temu zrobiłem remoncik całego osprzętu silnika związanego z dolotem czyli IC + turbo tak aby układ był szczelny i fabrycznie wydajny.
niestety borykam się ciągle z jednym kłopotem wybija mi olej z uszczelniacza wałka rozrządu strona prawa już kilka razy wymienialiśmy uszczelniacz pedantycznie go zakładając sprawdzaliśmy wałek generalnie wszystko ok.
teraz jako że silnik znowu w uwagi na skrzynie wylądował na stole rozebraliśmy pokrywy sprawdzając odmy pokryw jak i rozkręcając odmę pod kolektorem wszystko czyste ale zastanowiło mnie to iż cały układ odpowietrzenia niema żadnych separatorów ani filtrów zaworków itp tylko czyste gołe rurki do dolotu i generalnie po 5tyś Km w IC było po 2 setki oleju chyba troszkę dużo jak na sprawny układ ???
Turbiny sprawdzone jako że zrobił mi je kuzyn wiec na pewno są ok.
może ktoś zna temat i mi coś podpowie lub macie możliwość sprawdzenia w etce czy czasem jakiś poprzedni mechanik wspaniałomyślnie nie wywalił mi jakiś separatorów które powinny być.