Witam,
dopiero dziś udało mi się wykonać wskazane logi. Podczas ich wykonywania silnik pracował względnie poprawnie, przynajmniej jak na ostatni czas.
Najpierw odczytałem błędy - po niedzielnej jeździe, gdy autko było w trybie awaryjnym po rozruchu. Wywaliło błąd:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00
Czyli zbyt niskie ciśnienie. Taki błąd od początku problemów był jeszcze jeden tylko raz. Normalnie, gdy silnik pracuje na "zmuleniu" nie pokazuje tego błędu, a praca silnika jest trochę lepsza niż na typowym trybie awaryjnym, jeśli mogę się tak wyrazić.
Logi w kolejności wykonywania:
1. grupa 011:
http://vaglogger.apphb.com/log/5c00019f4319658290e88e5a2. grupa 010:
http://vaglogger.apphb.com/log/5c0001a64319658290e88e5b3. grupa 011 BS:
https://imgur.com/VDt2mKvSilnik zgaszony, odpalony, błędów brak i dalej:
4. grupa 011 po raz drugi:
http://vaglogger.apphb.com/log/5c0001b44319658290e88e5c5. znów grupa 011, ale na czwartym biegu w niepełnym zakresie:
http://vaglogger.apphb.com/log/5c0001b84319658290e88e5dZ innych rzeczy: N75 może uda się w sobotę przeczyścić. Na dniach będzie tankowanie do pełna, ale już widzę, że szacowane zużycie ok. 7l/100 km może być realne... przy normalnej lub oszczędnej jeździe.
Pozwolę się jeszcze zapytać:
a) czy z logów dzisiejszych i poprzednio przesłanych można wywnioskować, co powinno być sprawne/ w normie? To też jest przydatna informacja.
b) czy tak ustawiony kąt wtrysku może wpływać na nieprawidłowe osiągi? Owszem, w ostatniej wiadomości miałem ku temu sugestię; pytam, bo czy nie jest tak, że po odpaleniu ECU koryguje dynamicznie resztę? Nie ukrywam, chodzi mi tylko o uniknięcie kosztów na powtórne poprawianie, bo w grę wejdzie zabawa z rozrządem. Mogę to znów zlecić, ale wiadomo, jak nie jest to bardzo potrzebne, to nie chciałbym przepłacać...
Dziś rano -5*C, silnik odpalił na strzała.