Dziś wykonałem log grupy 003 w BS i zapis wygląda tak:
https://imgur.com/qdnsgLhCo do jazdy... co mogę tu napisać - staram się jeździć "normalnie", auto nie jeździ na "możliwie niskich obrotach", regularnie doświadcza na 2/3 biegu ok. 3 tys. obr. lub lekko więcej. Nie wiem, może to nie wystarcza?
Czyli dochodzimy do tego, że regulacja ciśnienia doładowania... tu mamy tak: nowy przepływomierz, niektóre przewody podciśnienia zostały wymienione na nowe - tam, gdzie oplot był poprzecierany, etc., jakkolwiek nigdzie nie było dziurawych przewodów (jeszcze się tym zajmę).
Co do przepływomierza, względnie regulacji ciśnienia doładowania. Porównuję 3 zapisy sprzed i po wymianie części z
Solldaten der Messwertblöcke - cóż, z tego co czytam, stale kuleje kolumna pokazująca masę powietrza w mg/godz. Gdyby ktoś chciał zerknąć, dla przypomnienia:
a) dane z 14 XI (stary przepływomierz):
http://vaglogger.apphb.com/log/5bec51e94319657ef85ce144b) dane z 24 XI (nowy przepływomierz):
http://vaglogger.apphb.com/log/5bf966dc4319657a4cd9825ec) dane z 23 XII (nowy przepł. + wyczyszczona zmienna geometria):
http://vaglogger.apphb.com/log/5c1fbf8fdfdaaa2aecb5815bWięc jeśli wymiana przepływomierza na niewiele się zdała... w czym mogę jeszcze szukać problemu? Przewody elektryczne? N75 ma coś do tego?
******************
Panie
Baskecior - po co te uszczypliwości? Nie wiem, jak to wygląda po drugiej stronie "kabelka" internetowego - gdybym był fachowcem w tej dziedzinie, dawno bym sobie to zrobił. Gdybym miał pod ręką fachowca - miałbym to dawno zrobione. Cóż, całość się czasowo rozwleka, to prawda. Ale tak trudno jest zwrócić uwagę, że nie zawsze ma się czas na gonienie za mechanikami, umawianie się, pożyczanie samochodu? Byłem 27 XII u mechanika, który ustawiał kąt wyprzedzenia - niestety nie udało się z nim umówić na termin. A obecnie auto jest potrzebne. Kolejne bezproblemowe okazje, to urlop w drugiej połowie stycznia... i tak to niestety się rozchodzi.
Tak a propos atencji - proszę łaskawie sobie darować tego typu uwagi.