myszon90 napisał(a):
W B7 już siedzi... C6 to kwestia czasu i zapotrzebowania rynku...
Jak zajeżdżę C5, najdalej w ciągu 2-3 lat, to już chłopaki pewnie będą mieli ograne...
Dokładnie jak napisałeś , .. zapotrzebowanie rynku , ..
zobaczcie sami , jak było kiedyś , .. kupowałeś te a4 b5 po niemcu , .. pies wie ile to miało nalatane , .. i te auta z kręconym licznikiem dalej jeżdżą , .. kupujesz używane auto wysokiej klasy , .. średnio młode , .. i silnik jest tak skopany , że po twoich 50 tyś. przejechanych , .. musisz wydać na remont silnika czasami połowę wartości auta - w sumie to i dobrze
, ... bo wiadomo , takiego auta nie opłaca się naprawiać , .. na części , no jak jeszcze mogę , .. ale za chwilę tych aut będzie taki wysyp , że w tak krótkim czasie nie będzie co z nimi robić .
I nagle olśnienie , .. "te szwagier , .. a dawaj do tego a6 c6 wpakujemy silnik z tego a4 b5 " i takie zapotrzebowanie za chwilę będzie . Firmy same pod sobą kupują dołek , .. ale to ich sprawa .
Ludzie muszą , potrzebują , chcą jeździć autami , .. chcą za nie uczciwie zapłacić , . .ale pomimo tego , że zapłacili to dostają coś , co powinno kosztować połowę , .. bo za chwilę remont .
W hyde parku założyłem temat , .. jak spuścili olej w bmw nowym ,po 22 tyś. km ..... gość zapłacił za takie auto nie małą gotówkę .. i co dostał w zamian , ... olej który by mu za chwilę silnik specjalnie zarżnął , .. zakładam że bmw by się na niego wypięło . I kolejne 60 tyś , na nowy silnik .... albo i więcej ....
dlatego zapotrzebowanie rynku zawsze jest łakome na nowatorskie rozwiązania , . .czemu do allroadów a6 c5 montowali kiblowate 2.5 tdi .. zamiast sprawdzonego 1.9 tdi .... , . .bo było to zaplanowane , że będą na serwisie zarabiać , .. pompy vp44 , . .to chleb chleb powszedni , bo z tego też mieli ekstra kasę ... , wszystko na koszt użytkownika auta .