Cześć , ostatnio było dość ciężko z wolnym czasem , jak pisałem chciałbym nadal kontynuować temat oraz umieszczać co jakiś czas info o zmianach jakie zachodzą od czasu zakupu i w jakim stanie jest vka, a więc kilka rzeczy uległo zmianie.
- wymiana blendy na nową USA wraz z lampami narożnymi
- wymiana przewodów paliwowych , podczas wymiany filtra okazało się że nie są w najlepszym stanie szczególnie w okolicy filtra, po oczyszczeniu wyleciała dziura.
- piaskowanie i malowanie proszkowe obejmy filtra paliwa i belki
- wymiana uszczelek pokryw zaworów a wraz z tym wszystkie oleje i płyny,kopułki aparatów zapłonowych , wiele wskazuje ze filtry były wymienione ostatnim razem w 2013 czyli jak powstał temat , skąd ta teoria ?? a wiec daty na filtrach oraz ich stan.
-zbieżność plus kąty oraz nowe opony , poprzednie były z 2008 roku spękane , powyżej 100 km/h silne drgania na kierownicy ,po wymianie problem znikł.
- wymiana wiskozy , powód ?? podczas postoju rosnąca temperatura powyżej 100, wisko można było zatrzymać po rozgrzaniu, w trasie było ok.
Na koniec chciałbym pokazać jak została zamontowana antena do radia i jakim kosztem, oczywiście to już nie moja praca,najlepsze jest to że nie jest podpięta do radia a jedynie pod remote od wzmacniacza, jedyną jej funkcją jest to że się wysuwa, kabel antenowy jest ładnie zwinięty i spięty.