.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 13:34:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 06.wrz.2019 17:16:23 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
W ABZ rozrząd z robocizną max 1500

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 06.wrz.2019 17:19:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Morgi napisał(a):
W ABZ rozrząd z robocizną max 1500


1500zł to razem z wymianą łańcuszków ale one to po 50zł były nie dawno


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 06.wrz.2019 17:21:57 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Wsio, co tam w komplecie było to nei pamiętam, robiłem rozrząd w ABZ już 2 razy, ale ostatnio chyba ze 3-4 lata temu, nawet nie pamietam.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 07.wrz.2019 18:32:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Panowie ale wspomniany był silnik poliftowy więc 40V. Tam rozrząd jest sporo droższy od ABZ, gdzie z łańcuszkami maksymalny koszt to 2k. Robiłem w styczniu 2019.

Same graty napędu rozrządu 1215 PLN + uszczelki dekli, zimering wały przód, nowe kółko/zębatka wału + robocizna.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 10.wrz.2019 12:42:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Do 4.2 40V są chińskie zamienniki nastawników po ok. 500-600zł/szt. Niektórzy jeżdżą i chwalą. A oryginały da się chyba trochę taniej, ale na mniej niż 2000zł nie ma co liczyć. W kwestii nastawników - bliźniaczy 3.7 40V jest inny i tutaj nie ma zamienników.

Części do rozrządu paskowego kosztowały mnie rok temu ok. 1100zł.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 10.wrz.2019 19:56:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
krisker napisał(a):
Do 4.2 40V są chińskie zamienniki nastawników po ok. 500-600zł/szt. Niektórzy jeżdżą i chwalą. A oryginały da się chyba trochę taniej, ale na mniej niż 2000zł nie ma co liczyć. W kwestii nastawników - bliźniaczy 3.7 40V jest inny i tutaj nie ma zamienników.

Części do rozrządu paskowego kosztowały mnie rok temu ok. 1100zł.


Więc ryż albo ori? Nie ma nic pomiędzy?

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 10.wrz.2019 21:03:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1457
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Te drozsze niby DE to takze chinczyki.

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 11.wrz.2019 06:07:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Podrobione dość dokładnie, nawet opakowanie budzi zaufanie. Z tego co widziałem, to potrafią się rozszczelniać, ale sprzedawcy wymieniają bez większych problemów.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 11.wrz.2019 10:07:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Co lepsza bawet ASO potrafi wlozyc chinskie niemieckie oryginaly :/

Wytapatane P20 Pro

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 20.wrz.2019 13:54:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
bloku napisał(a):
Panowie ale wspomniany był silnik poliftowy więc 40V. Tam rozrząd jest sporo droższy od ABZ, gdzie z łańcuszkami maksymalny koszt to 2k. Robiłem w styczniu 2019.

Same graty napędu rozrządu 1215 PLN + uszczelki dekli, zimering wały przód, nowe kółko/zębatka wału + robocizna.


Właśnie, do 40v części sporo droższe niż do ABZ.
Ja robiłem w A8d2 rozrząd jakiś rok temu, doszły też koszta nastawników faz, razem rachunek na prawie 6 tys zł.


Koszty części czy napraw są nieporównywalne do prostego auta z 4 cylindrowym silnikiem jakim jest v40.
Tym bardziej że wielu części już zaczyna brakować, zamienników nie ma.

To samo miałem z chłodnicą oleju do AEC 2 lata wcześniej, nigdzie nowej nie można dostać ani zamiennika. Używek tez już na rynku brak...

benzynowe 4.2 to dinozaury motoryzacji. pamiętajmy jaki jest naturalny los dinozaurów...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 20.wrz.2019 13:59:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
krisker napisał(a):
Do 4.2 40V są chińskie zamienniki nastawników po ok. 500-600zł/szt. Niektórzy jeżdżą i chwalą. A oryginały da się chyba trochę taniej, ale na mniej niż 2000zł nie ma co liczyć. W kwestii nastawników - bliźniaczy 3.7 40V jest inny i tutaj nie ma zamienników.

Części do rozrządu paskowego kosztowały mnie rok temu ok. 1100zł.


Kolega założyl taki chiński zamiennik do swojego 4.2 40v.
20 tys km u niego to wytrzymało.

Jeśli kupować dzisiaj a8d2 to tylko z głową.
Najważniejszy jest udokumentowany sensowny przebieg.
95% tych aut ma po 0,5 mln km i więcej i są wrakami, ładnymi jedynie na zdjęciach.

Ja miałem ambicje użytkować a8d2 40v jako daily.
wlozyłem ponad 15 tys km w pakiet startowy zdrowego auta kosztującego ponad 25 tys zł.
Po roku dałem sobie spokój, o ile na paliwo spokojnie da rade, to ciągła lista małych i większych usterek spowodowała że z ulgą wróciłem do Audi 80b4. Prosty, trwaly i bezawaryjny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 20.wrz.2019 19:33:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Frolik napisał(a):
krisker napisał(a):
...
Kolega założyl taki chiński zamiennik do swojego 4.2 40v.
20 tys km u niego to wytrzymało.
...

u znajomego niespełna 10, ale pojawił się nowy gracz na rynku z regenerowanymi nastawnikami- dają radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 21.wrz.2019 07:44:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Szczerze jestem ciekaw jak oni je regeneruja?! Z technicznego punktu widzenia poza wymiana zaworu kierunkowego i uszczelnień powinien byc sfrezowany trzpien tloczka oraz nowa tuleja prowadzaca. Majac go w reku kilkukrotnie nie wiem jak oni by mogli to zrobic? Pytam z czystej ciekawosci.

Wytapatane P20 Pro

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 21.wrz.2019 09:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
bloku napisał(a):
Szczerze jestem ciekaw jak oni je regeneruja?! Z technicznego punktu widzenia poza wymiana zaworu kierunkowego i uszczelnień powinien byc sfrezowany trzpien tloczka oraz nowa tuleja prowadzaca. Majac go w reku kilkukrotnie nie wiem jak oni by mogli to zrobic? Pytam z czystej ciekawosci.


a to już chyba tajemnica zakładu- wiem jedynie, że się szczycą swoim składem materiału użytym do ślizgów etc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 22.wrz.2019 13:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1457
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Dymian napisał(a):
wiem jedynie, że się szczycą swoim składem materiału użytym do ślizgów etc.

Pasztet ?

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 22.wrz.2019 17:07:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
dice111 napisał(a):
...
Pasztet ?


z MOM'em?

btw. trzymałem 3 w ręku - rozpadnięty oryginalny, chiński po 10kkm i nówkę z w/w firmy- różnice na pierwszy rzut oka są widoczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 26.wrz.2019 13:36:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2011 19:05:02
Posty: 404
Auto: a8 d2 i 80
Przebieg chyba oryginał https://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi- ... 08198.html

_________________
Maluch - był
Audi 80 - zezłomowana
Audi A8 D2 - jest
Mercedes W140 - jest
Mazda 626 GE -jest
następne będzie Audi A8 D3 lub W221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 26.wrz.2019 15:38:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Inter32 napisał(a):



i mimo przebiegu moneta stoi aż miło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup A8 D2
PostNapisane: 26.wrz.2019 17:24:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Dymian napisał(a):
Inter32 napisał(a):



i mimo przebiegu moneta stoi aż miło.
Obstawiam, że 90% aut znajdujących się w PL ma podobny.... ;)
Sprzedawałem A8 2.5 TDI, na blacie miało niespełna pół miliona, realnie pewnie milion a wnętrze wyglądało lepiej niż niejedno 200tyś... ;)

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: