Dzięki za wszystkie opinie - jak to zawsze bywa, nie może być jednoznacznie haha
Pozwolę se wkleić te dwie sztuki nad którymi dumam tak aby dokladnie unaocznić pomiędzy czym a czym wybieram:
https://www.autoscout24.at/angebote/aud ... ?cldtidx=5vs
https://www.autoscout24.at/angebote/aud ... ?cldtidx=8Jeszcze na 100% nie wiem czy w razie wyboru Competitiona nie wezmę innego egzemplarza niż niebieski (trochę lepiej wyposażonego) - o tyle wiem, że jeżeli żona uparcie będzie dalej namawiać na q7 to bedzie dokładnie ten biały, już nawet jestem po wstępnych rozmowach ze sprzedawcą.
@bloku
Molgbys rozwinąć kwestię upakowania się do Avanta? Mam Mazdę 6 ktora jest mniejsza o 60 litrów i zastanawiam się nad boxem dachowym. W Q7 bagaznik jednak jest sporo większy (chociaż nie wiem czy bardziej układny). Po 10 latach znów mam małego brzdąca w rodzinie i wóżek mnie przeraża.
@void
Raczej myślałem o A6 czy nawet S6 (chociaż mam wrażenie, że jak sie babrać w eSy to tylko RS, może się myle) i Allroada raczej wykluczam. Mieszkam w duzym mieście i duży prześwit potrzebny mi jakbym chciał taranować pieszych, żeby mi się nie zaczepiali o podwozie ;P Znaczy sie zapewne nie skorzystam oprócz zabawy pneumatyką pierwsze dwa dni po zakupie.
Pytanie do wszystkich:
To konkretne A6 ma zawieszenie sportfahrwerk zaś q7 jest na pneumatyce, ale z dokupionym sportem z sline. Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć tak po ludzku z czym to się wiąże?