audi_cygaro napisał(a):
Luki147 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
przemik napisał(a):
natomiast 1.8 t w takim aucie to lekka porażka , a6 samo w sobie zbyt ciężkie , i po prostu ten silnik trzeba by było sporo kręcić na obroty by to normalnie jeździło , i wiadomo spalanie wzrośnie.
Trochę dziwna teoria 1.8T po sofcie na ~ 180km 280nm ciągnie lepiej od 2.8 ack a turbina dmucha od 2000rpm.
Nie mówię , że nie , ale jest jedno małe ale ..... :
aby wszystko ładnie działało , i abyś mógł dowalić troszkę koksu , .. to musisz motorownie , łącznie z turbiną mieć w stanie co najmniej 4+ . bo zakładam , że się zgadzamy w tym , że w kulejącej motorowni , i turbinie softem nic sporo nie zdziałasz .
Koszt doprowadzenie wszystkiego do ładu , i składu może wynieść większą górkę pieniędzy , plus do tego soft - i wychodzi nam spory worek złotówek . No chyba że się uda się trafić auto "bezproblemowe" w tym zakresie . Także zakładam , że na wstępie dla przeszłego właściciela może być to suma przyprawiająca o mały zawrót głowy .
Reasumując , jeżeli ktoś ma auto już na "życie" , to wiadomo , może sobie inwestować , i to jest jego hobby . Ale nie wymagajmy od nowego posiadacza , że na dzień dobry tyle będzie chciał wpakować w auto , plus do tego pakiet startowy - rozrząd oleje , filtry itp.
Co innego jak to jest jakieś cudne s3 , w fajnym wydaniu , i ktoś z założenia robi już na dłuższą metę auto pod siebie - to owszem takie koszta , i założone mody są jak najbardziej mile widziane