.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.mar.2025 23:00:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Swap abc—> ack
PostNapisane: 01.lis.2020 08:43:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2020 08:28:27
Posty: 5
Witaj

Jestem Francuzem, znalazłem Wasze forum w Google bo zaczynam wymianę na moim Audi 80 Cabriolet v6 2.6.

Korzystam z tłumacza, więc przepraszam, jeśli wszystko jest źle napisane.

Mam już kompletny silnik zwrotny, który zdemontowałem z A4 b5 Quattro
do montażu zrobiłem już immo off ecu i działa dobrze

Myślę, że aby odzyskać kolektory wydechowe z abc do montażu na potwierdzeniu, mam zawór przepustnicy kabla, więc nie ma modyfikacji do tego. z drugiej strony dla koła zamachowego i sprzęgła? na tylnym kole zamachowym dwumasowym muszę być w stanie zamontować koło zamachowe i sprzęgło abc czy aah?

Czekam na schematy elektryczne ACK do adaptera do kabiny audi.

Słucham wszelkich rad od kogoś, kto już to zrobił. Dziękuję Ci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 01.lis.2020 09:45:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10351
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie wiem po co ta przeróbka , ale jak już musi być koniecznie 2,8 , to najlepiej założyć silnik AAH . Do starego osprzętu z ABC zakładasz sam słupek z AAH . Wszystkie kolektory ,sprzęgło skrzynia i resztę elementów pasuje P&P bez żadnych przeróbek. Siadasz odpalasz i jedziesz.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 01.lis.2020 09:58:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2020 08:28:27
Posty: 5
Zgadzam się, że łatwość jest AAH
we Francji brak dostępnego aah

ale mam w kawałku A4 B5 ACK którego mogę użyć, silnik już mam i ecu jest imo-off

i 12v -> 30v to musi być lepsze

nie mówimy o pieniądzach na swap jak czytałem w komentarzach do innych postów jakie czytałem na ten temat mam już silnik

Zdjąłem wentylator i klimatyzację


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 01.lis.2020 15:46:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Seb60000 napisał(a):

i 12v -> 30v to musi być lepsze



Niekoniecznie. Dynamika może owszem ale AAH jest bardziej odporne na użytkownika. Dla majsterkowicza oba będą porównywalne.

Co do zmiany 12V na 30V w przypadku nadwozia Cabrio czy innego z gamy 80 to nie jest to proste. 30V nie wchodzi bez przeróbek klektorów wydechowych - nie mieszczą się. to jeden z problemów.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 02.lis.2020 14:42:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Swap ABC -> ACK to nonsens...
Poszukaj AAH, wszystko pasuje, jeździ lepiej i masz dalej oryginał cabrio..

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 02.lis.2020 17:45:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2020 08:28:27
Posty: 5
dzięki, ale nie mam aah mam potwierdzenie. nonsens, nie rozumiem, dlaczego pozostaje V6, który również robi 193hp, to nie jest nic. Zasadniczo chciałem zbudować 20vt, ale dostałem wolną rękę na modyfikacje, nie mam wrażenia, że ​​to takie trudne. silniki wyglądają bardzo podobnie. nieuchronnie trzeba będzie dokonać przeglądu spalin. ale może kolekcjonerzy abc się na to złapią


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 10.lis.2020 07:54:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
To nie jest trudne. Poza kwestią poprowadzenia wydechu i łap mocowania silnika, reszta jest do ogarnięcia w dwa dni, bez specjalistycznego sprzętu.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 11.lis.2020 08:31:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2020 08:28:27
Posty: 5
Zacząłem już lokalizować wiązkę elektryczną, silnik zdemontowany

mocowania silnika nie różnią się od v6 abc patrz wznowienie lub zmiana kolektora wydechowego musi sprawdzić, czy zachowam 2,8 lub 2,6 i dostosuję się do wznowienia układu wydechowego. Pozostaje jeszcze kwestia sprzęgła, myślę o ponownym użyciu koła zamachowego i sprzęgła abc, ponieważ trzymam skrzynię biegów abc. Nie znalazłem odpowiedzi na to wszystko. ale wkrótce będę miał odpowiedzi, kiedy wyjdę na demontaż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 11.lis.2020 21:45:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Koło zamachowe, docisk i sprzęgło musisz zastawić od ACK, ze względu na inne położenie i sterowanie czujnika halla na skrzyni. Skrzynia z ABC pasuje plug&play. Kolektory wydechowe mają inne wyjścia spalin i inne mocowania do głowic. Trzeba przerobić, albo zrobić od nowa customowe. Mam schematy wiązek obydwu silnikòw, nie ma tam wielkiej filozofii.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Swap abc—> ack
PostNapisane: 11.lis.2020 22:19:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2020 08:28:27
Posty: 5
Dziękuję za informację. potwierdza to, co myślałem. Zauważyłem wiele rzeczy na wiązkach elektrycznych silnika. jedyne, czego nie jestem pewien, to informacje o obrotomierzu i prędkościomierzu. Widziałem kogoś, kto umieścił ten silnik w Anglii i zachował kolektory zwrotne. ale nie podaje żadnych informacji o działaniu i umieścił sprężarkę wyporową


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: