Dziękuje za odpowiedź,
Logi pod wtryski zrobione przed chwilą (mi się wydają nadal ok) natomiast temat ich trochę zostawiłem bokiem bo były na stole 12,5 tyś km temu - dwa zregenerowano, reszta była ok - Góra serwis Częstochowa (była też regeneracja pompy paliwa wymieniono nastawnik, czujnik halla, wymieniono też filtr paliwa ponieważ serwis Bosch to taki mam filtr).
Generalnie obroty troszkę podniesione ze względu na narywanie org. 742 a u mnie ustawione na 766 (zmiana była przed regeneracją jednak nie wracałem, delikatne nierówności są ale nie zawsze)
Plan na sobotę to rozbiórka wydechu zaraz za turbo (spaliny mają duszący zapach i czuć go ostatnio nawet w kabinie co by również wskazywało na postępujący problem z katalizatorem - w ostatni weekend poprawiałem połączenie tłumików z katalizatorami - rozleciała się objemka). Zastanawiam się jeszcze czy ruszać przepustnice, ewentualnie przewody paliwa z baku (czy możliwe żeby się przytkały?)
zdjęcie za ostatnim katalizatorem (wylot do tłumników)
https://images92.fotosik.pl/444/618f4ff2ed27ada5.jpgedit:
Grupa 014:
http://vaglogi.pl/log-014_1k78d.htmlGrupa 013:
http://vaglogi.pl/log-013_HQGozj.htmlGrupa 018:
http://vaglogi.pl/log-018_73foMFI.html(na końcu logów 13, 14 delikatnie podniosłem obroty)
jeszcze jedna rzecz temperatura na wskazówce jest jedną kreskę przed 120 stopni mimo 90 w logach - ale na zimnym również jest o dwie kreski przesunięte (czyli kreskę przed 90) - jest to wada która faktycznie mnie drażni jednak mam nadzieje, że nie ma wpływu na jazdę.
https://images90.fotosik.pl/444/cabb1974bf8a6973.jpgMam również błąd poduszki silnika (chyba od strony kierowcy) - jak ogarnę moc to pewnie wymienię.
Grupa 002:
http://vaglogi.pl/log-002_UkuC6S.htmlGrupa 007:
http://vaglogi.pl/log-007_pLc727.html