kjajeck1 napisał(a):
Jak by to była taka pierdoła jak dolot to bym nie zawracał głowy. W tym problem ze wszystkie podciśnienia filtr itp powymieniane i uszczelnione. Już nawet zmierzona kompresja itp. Zastanawiam się co odpowiada w tym silniku oprócz halla za zmianę zapłonu. Hall działa tylko pod obciążeniem ,a tutaj czy bez czy z zmienia się zapłon. Wrócę z pracy to nagram filmik.
To, że zapłon na lampie skacze to przez to, że silnik kuleje a nie odwrotnie. Czujnik halla nie odpowiada za zmianę zapłonu, od tego jest ECU i moduł zapłonowy a wpływa ma na to np przepływomierz. Najlepiej to widać, jak przejdziesz sobie np na jakąś świnkę i modyfikujesz mapą sygnał przepływomierza, nawet przy jeździe na gazie jak robisz zmiany w tej mapie to czujesz, że auto inaczej przyspiesza. Odepnij wtyczkę z przepływomierza i zobacz co bęzdzie na lampie. Na pewno obroty podskoczą.