wordeck napisał(a):
Na osprzecie z ABC też będzie dobrze, straci max. 10 kucy. Jeszcze raz - rozrząd albo przepływomierz. A 1400 zł za silnik z osprzętem to dobra cena, jeśli jest zdrowy. Dobra rada - wymień rozrząd, filtry i uszczelnienia, zwłaszcza tylny wału - po co wyjmować silnik jeszcze raz. Trzeba też ocenić stan sprzęgła i w razie czego od razu ogarnąć. I nie lej wynalazków do silnika, tylko Motul 5w40.
Pozdrawiam
Dzięki za radę!

Silnik zakupiony, podobno chodzi jak zegareczek

miał być brany sam słupek ale 1300zł a z osprzętem CAŁYM 1600 więc chyba się opłacało, nie trzeba będzie nic przekładać z tamtego zajechanego więc oszczędność na robociźnie a i części jakieś zostaną
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś rady co sprawdzić/ co wymienić przed włożeniem tego silnika to poproszę o odpowiedź

Prosił bym jednak nie zamykać/ nie usuwać tematu bo silnik będzie wkładany dopiero gdzieś w połowie maja bo dopiero taki termin u mojego fachowca, i mogę mieć jeszcze jakieś pytania w trakcie prac

Pozdrawiam forumowiczów!