hubos21 napisał(a):
Panie ale tutaj mieszasz.
Zaciski 288 razem z jarzmami pasują nawet lepiej niż te z jarzma z C6 bo są na śruby M10 tak jak masz fabrycznie, zakładając jarzmo z C6 musisz rozwiercić otwory montażowe bo gwinty są pod śruby M12 ale znowu tarcza z B7 jest bardzo płytka ma 35mm, więc trzeba dawać dystans pod jarzmo.
A jakiej grubości ten dystans będzie?? Może to będzie najpelsze rozwiązanie.. Tarcza 335 odpada , bo nie wejszie na koła 16". Wiercić się troche boje, bo te ucha tam i tak nie są za grube, żeby to się nie urwało na koniec..W sumie wielkiej różnicy miedzy 288mm a 302mm chyba nie ma. Czyli jaki byłby dokładnie komplet plug&play na tarcze 288?? ten zacisk:https://allegro.pl/oferta/zacisk-tyl-lewy-audi-a4-b7-10454713615 , jaki numer jarzmo? jaka tarcza? Doradzcie bo mi bo ja się w tym ostro gubie.. już mi się w głowie mieszaja te wszystkie zaciski , jarzma itd...
Chce na pewno większe klocki od C6 bo z tymi pierdkami co każą zakłącać oryginalnie do A6C5 na tył to nie ma sensu tego wogóle ruszać... Chce też większą tarcze i większe jarzmo i leszy zasisk..i bez wielkiego przerabiania. Czy jest jakiś lepszy zacisk do tego sestawu niż to co znalazłem SKV? z wiekszym tłokiem i na ta tarcze 288 12mm.
W ogóle za takie tylne hamulce w tym aucie ktoś powinien trafić do więzienia. Tył w ogóle nie hamuje przy oryginalnym zestawie..