.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 10:37:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 06.cze.2021 17:38:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Takie pytanie.

Czy zacisk od A6 C5 z tłoczkiem 38 bedzie pasował do jarzma z A6C6 https://allegro.pl/oferta/jarzmo-mocowa ... 0209873203 + tarczy 302/12mm +klocki od A6C6 https://allegro.pl/oferta/textar-tarcze ... 7471881587 . Tam jest zacisk elektryczny a ja musze mieć hydrauliczny+ reczny na linke. A moze jakiś inny zacisk da sie dopasowa?? Fajny zestaw moze być z tego na tył bo klocki są większe.. no i tarcza spora. Moge dorobić jakiś adapter ewentualnie ale zacisk jakiś musi być. Przydałby się taki zacis z tłoczkiem 43 w tym zestawie, a;e chyba nie ma.

PS. Tutaj gość zrobił swapa na tej tarczy ale użył starych jarzm i mniejszych klocków. Mi zależy jeszcze na większych klockach. https://www.youtube.com/watch?v=DetvU-YylJo&t=277s .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 06.cze.2021 21:14:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mrozik44 napisał(a):
Takie pytanie.

Czy zacisk od A6 C5 z tłoczkiem 38 bedzie pasował do jarzma z A6C6 https://allegro.pl/oferta/jarzmo-mocowa ... 0209873203 + tarczy 302/12mm +klocki od A6C6 https://allegro.pl/oferta/textar-tarcze ... 7471881587 . Tam jest zacisk elektryczny a ja musze mieć hydrauliczny+ reczny na linke. A moze jakiś inny zacisk da sie dopasowa?? Fajny zestaw moze być z tego na tył bo klocki są większe.. no i tarcza spora. Moge dorobić jakiś adapter ewentualnie ale zacisk jakiś musi być. Przydałby się taki zacis z tłoczkiem 43 w tym zestawie, a;e chyba nie ma.

PS. Tutaj gość zrobił swapa na tej tarczy ale użył starych jarzm i mniejszych klocków. Mi zależy jeszcze na większych klockach. https://www.youtube.com/watch?v=DetvU-YylJo&t=277s .


Nie pasuje, zacisk jest szerszy bo są większe klocki. Kombinuj z zaciskiem z T5tki pod lite tarcze albo coś z aut na bazie Golfa V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 06.cze.2021 23:50:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
A tutaj patrzcie. https://archiwum.allegro.pl/oferta/a4-s ... 05023.html https://allegro.pl/oferta/zaciski-swap- ... 0724587222 Są jakieś zaciski które pasują na tarcze 288. Może nawet warto zrezygnować z tarczy 300 jeśli to by było plug&play do mojego Allroada A6 C5 z 2003. Tylko co to są za zaciski bo chce kupić nowe ? Jaki numer one mają ?? Czy ten będzie pasować?? https://allegro.pl/oferta/zacisk-tyl-le ... 0454713615

PS. To ten chyba będzie pasować. SKV robi dobre zaciski?? https://allegro.pl/oferta/zacisk-tyl-le ... 0454713615
PS2. Czy tam nie powinno być tłoczka 43mm oryginalnie?? Zajoba idzie dostać od tego szukania..

P3. Taki chyba by też pasował. https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 7899513193 43 tłoczek. Tylko czy do tej tarczy?? To 12 mm będzie miała+klocki. Chodzi o to żeby obyć się bez adapterów i włożyć najmocniejszy zestaw. Taki zacisk +klocki A6C6+Jarzmo A6C6- skłądam i mam. Bez adapterów. Da rade??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 07.cze.2021 08:17:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Panie ale tutaj mieszasz.

Zaciski 288 razem z jarzmami pasują nawet lepiej niż te z jarzma z C6 bo są na śruby M10 tak jak masz fabrycznie, zakładając jarzmo z C6 musisz rozwiercić otwory montażowe bo gwinty są pod śruby M12 ale znowu tarcza z B7 jest bardzo płytka ma 35mm, więc trzeba dawać dystans pod jarzmo.

PS. To jest zwykły zacisk z B7 pod tarcze 245 i 255, 288 ma szerszy zacisk na te większe klocki jak np w C6

PS3 Zacisk od Phaetone jest pod tarcze wentylowaną 22mm.

Najmocniejszy zestaw bez adapterów to 335 z RS6, jarzma BDA629 i do tego zacisk pod wentylowaną tarczę na z T5 lub taki z Phaetona jak wstawiłeś. Jarzma już raczej nie dostępne w zeszłym roku jeszcze był do kupienia. Mam taki komplet jeden ale nie na sprzedaż

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 07.cze.2021 13:49:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
hubos21 napisał(a):
Panie ale tutaj mieszasz.

Zaciski 288 razem z jarzmami pasują nawet lepiej niż te z jarzma z C6 bo są na śruby M10 tak jak masz fabrycznie, zakładając jarzmo z C6 musisz rozwiercić otwory montażowe bo gwinty są pod śruby M12 ale znowu tarcza z B7 jest bardzo płytka ma 35mm, więc trzeba dawać dystans pod jarzmo.


A jakiej grubości ten dystans będzie?? Może to będzie najpelsze rozwiązanie.. Tarcza 335 odpada , bo nie wejszie na koła 16". Wiercić się troche boje, bo te ucha tam i tak nie są za grube, żeby to się nie urwało na koniec..W sumie wielkiej różnicy miedzy 288mm a 302mm chyba nie ma. Czyli jaki byłby dokładnie komplet plug&play na tarcze 288?? ten zacisk:https://allegro.pl/oferta/zacisk-tyl-lewy-audi-a4-b7-10454713615 , jaki numer jarzmo? jaka tarcza? Doradzcie bo mi bo ja się w tym ostro gubie.. już mi się w głowie mieszaja te wszystkie zaciski , jarzma itd...
Chce na pewno większe klocki od C6 bo z tymi pierdkami co każą zakłącać oryginalnie do A6C5 na tył to nie ma sensu tego wogóle ruszać... Chce też większą tarcze i większe jarzmo i leszy zasisk..i bez wielkiego przerabiania. Czy jest jakiś lepszy zacisk do tego sestawu niż to co znalazłem SKV? z wiekszym tłokiem i na ta tarcze 288 12mm.

W ogóle za takie tylne hamulce w tym aucie ktoś powinien trafić do więzienia. Tył w ogóle nie hamuje przy oryginalnym zestawie..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 07.cze.2021 22:31:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Patrząc na wymiary tarcz to taki dystans musiałby mieć 12mm, mogą to być też tulejki i do tego mocniejsze śruby, inna opcja to 269 wentylowane z S6/C5 ale tam klocek ten sam

Jarzma takie https://allegro.pl/oferta/trw-bda914-ja ... 9228270319

Tarcza https://allegro.pl/oferta/textar-tarcza ... 8609161324

Zaciski https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b7-za ... 0744723207

https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 5487287404

https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 8298265872

https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 8298262310


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 07.cze.2021 22:54:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
hubos21 napisał(a):
Panie ale tutaj mieszasz.

Zaciski 288 razem z jarzmami pasują nawet lepiej niż te z jarzma z C6 bo są na śruby M10 tak jak masz fabrycznie, zakładając jarzmo z C6 musisz rozwiercić otwory montażowe bo gwinty są pod śruby M12 ale znowu tarcza z B7 jest bardzo płytka ma 35mm, więc trzeba dawać dystans pod jarzmo.

PS. To jest zwykły zacisk z B7 pod tarcze 245 i 255, 288 ma szerszy zacisk na te większe klocki jak np w C6

PS3 Zacisk od Phaetone jest pod tarcze wentylowaną 22mm.

Najmocniejszy zestaw bez adapterów to 335 z RS6, jarzma BDA629 i do tego zacisk pod wentylowaną tarczę na z T5 lub taki z Phaetona jak wstawiłeś. Jarzma już raczej nie dostępne w zeszłym roku jeszcze był do kupienia. Mam taki komplet jeden ale nie na sprzedaż

Obrazek


Zacisk 288 od B7 jest różny od 245/255. 245 i 255 różni się jedynie jarzmem.

TRW na początku roku również wycofało się z produkcji jarzm pod zaciski S4 B6/B7.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.cze.2021 08:37:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
void napisał(a):

TRW na początku roku również wycofało się z produkcji jarzm pod zaciski S4 B6/B7.


Czy wycofało, pewnie sprzedali tyle ile mieli a produkcja dawno stanęła. Na tych jarzmach z RS6 są nawet znaczki CCCO. Jarzm z S4 B6 od dawna nie mogłem namierzyć. Te pod 288 chyba produkują cały czas bo są tanie i ogólnodostępne

Chociaż trzeba przeglądać na bieżąco bo czasem ktoś wystawia na sprzedaż jakieś stare zapasy, te jarzma z RS6 udało mi się kupić po 129zł/szt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.cze.2021 11:28:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
Pod S4 B6/B7 SKV robi jarzma, nawet nowe zaciski, ale jak z jakością? Nie wiem... 288 jest póki co w sprzedaży i gdybym musiał zmieniać, wówczas siedziałby zestaw z B7 320/288. Nie wiem czy 300 powodowałoby zaburzenie siły hamowania względem przodu. Podobno 345/300 z S4 B6/B7 lepiej hamuje niż 345/330 z B8, tak twierdzi Dev, człowiek, który trochę czasu zajmuje się heblami. C6 ma 320/302... i działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.cze.2021 12:10:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
void napisał(a):
Pod S4 B6/B7 SKV robi jarzma, nawet nowe zaciski, ale jak z jakością? Nie wiem... 288 jest póki co w sprzedaży i gdybym musiał zmieniać, wówczas siedziałby zestaw z B7 320/288. Nie wiem czy 300 powodowałoby zaburzenie siły hamowania względem przodu. Podobno 345/300 z S4 B6/B7 lepiej hamuje niż 345/330 z B8, tak twierdzi Dev, człowiek, który trochę czasu zajmuje się heblami. C6 ma 320/302... i działa.


Żeby to wszystko grało do pełni szczęścia to trzeba też kodowania ABSu zmienić. Do 320 z przodu tył 288 jest idealny, szwagier ma taki setup w B6, te 300 z S4 to już różnica chyba nie aż taka duża względem 288, na pewno tarcza lepiej termicznie wypada, tłoczek min większy klocki te same


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.cze.2021 12:55:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
hubos21 napisał(a):
void napisał(a):
Pod S4 B6/B7 SKV robi jarzma, nawet nowe zaciski, ale jak z jakością? Nie wiem... 288 jest póki co w sprzedaży i gdybym musiał zmieniać, wówczas siedziałby zestaw z B7 320/288. Nie wiem czy 300 powodowałoby zaburzenie siły hamowania względem przodu. Podobno 345/300 z S4 B6/B7 lepiej hamuje niż 345/330 z B8, tak twierdzi Dev, człowiek, który trochę czasu zajmuje się heblami. C6 ma 320/302... i działa.


Żeby to wszystko grało do pełni szczęścia to trzeba też kodowania ABSu zmienić. Do 320 z przodu tył 288 jest idealny, szwagier ma taki setup w B6, te 300 z S4 to już różnica chyba nie aż taka duża względem 288, na pewno tarcza lepiej termicznie wypada, tłoczek min większy klocki te same

Z tego co wiem to nie można zmienić kodowania ABS, wielu próbowało.

Zmiana średnicy o 8 mm i tłoczka 3 mm z przodu już robi robotę w skuteczności hamowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.cze.2021 14:14:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Przód zawsze mocniej hamuje i różnica tam zawsze zauważalna, jak zobaczyłem dławik tylnych zacisków w C4 to aż ciężko uwierzyć bo przelot ma chyba z 1mm, w nowszych to pompa ABSu reguluje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.cze.2021 21:20:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
hubos21 napisał(a):


Dzięki kolego!

Właśnie na takie konkrety czekałem. Będę musiał to przeanalizować. Zaciski chciałbym jednak nowe. Nie mam zaufania to używek, pare razy dostałem śmiecia i musiałem oddawać i się kołować z tym. Tym bardziej że nowy to nowy. Może być mociejszy i pewniejszy. Jak już inwestować to na zaciskach nie warto chyba oszczędzać.. Wolałbym nowy. Czy ten będzie pasował? https://allegro.pl/oferta/zacisk-tyl-le ... 0454713615

Mówisz że porzeba dorobić dystanse. A może jednakl wrócić do tarczy 302mm https://allegro.pl/oferta/textar-tarcze ... 7471881587 rozwiercić te otwory pod jarzma z A5C6 na 12mm w zwrotnicy i zrobić to na tarczy 302mm?? Zaciski te same a jarzma te https://allegro.pl/oferta/jarzmo-lewy-t ... 9880091486 Czy tam będzie potrzebny dystans?? Bo jeśli nie to chyba będzie łatwiej.. Musze jeszcze raz obejrzyć miejsce mocowanie jarzma w zwrotnicy czy tam to się nie urwie jak rozwierce te otwory na 12mm. Robił ktoś taki numer w Allrodzie albo innym audi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.cze.2021 22:16:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Tarcza z C6 ma wysokość 51mm z Allroada C5 ma 48 więc dystans nie potrzebny bo tam tarcza idzie nawet bardziej do środka ale jarzmo z C6 jest chyba cieńsze i te 3mm się wyrównują, musiałbym jutro zmierzyć grubość. Twój wybór ja tam adapterów i rozwiercania mocowań jakoś się boję,

Według mnie na nowe zaciski szkoda kasy, zmienisz komplet uszczelnień i jeździsz albo kupić używki i dać do regeneracji jak będzie trzeba.

Tu masz nowe zaciski TRW pod 288

https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 9788421912

https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 9788422816

Chcesz zamienniki to poszukaj sobie po nr

8E0615423H - lewy
8E0615424H - prawy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 08.cze.2021 23:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Faktycznie troche drogie.. A kto robi najlepsze zamienniki takich zacisków? Widze że np. SKV o połowe tańszy.. https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 9443568346

A co sądziszl, żeby kupić uzywane tarcze, np. takie. ??? Tu można sporo zaoszczędzić: https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-2- ... 0189022836

PS. A o co chodziło w tymi tulejkami?? To są jakieś redukcje/przejściówki na gwinty?

Dzięki za pomoc. Teraz troche mi się rozjaśniło..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 13.cze.2021 00:38:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Decyzja zapadła. Zrobie to jednak na tarczy 302mm/ 12mm. Rozwiece te otwory w zwrotnicy. Jak tu gościu zrobił to na tarczy jeszcze większej- 330mm i wytrzymało to i u mnie wytrzyma to rozwiercone mocowanie mocowanie. viewtopic.php?f=28&t=141091&start=20 Sa jeszcze takie tulejki gwintowane 10/12mm, do naprawy urwanych gwintów. https://allegro.pl/oferta/tulejka-do-na ... 5361580334 Wykorzystam to do sprawdzenia na śrubach M10 czy wszystko pasuje, zanim rozwierce te otwory na M12.
I teraz zakupy:
1. tarcza + klocki Chyba ta: https://allegro.pl/oferta/textar-tarcze ... 7471881587
2. Zacisk taki sam jak ten do 288 (Lub zamiennik dobrej firmy) https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 9788421912
3. Jarzmo?? Jakie??? Jaki numer?? Te bedą pasować? https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-li ... 9090097083

Nie zgadza mi się wysokość tej tarczy Textara (49,2mm) z moją starą 255 (47,9mm) https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki ... M2I2ZDI%3D, ale jarzmo podobno to niweluje.
4. Śruby mocujące jarzmo pod M12.

Czy to na pewno bedzie wszystko pasować??? :zdziw:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 13.cze.2021 06:44:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Mogę Ci zmierzyć grubość jarzm ale to później jak nie zapomnę, ostatnie pytanie jeszcze czy linek ręcznego nie będzie trzeba zmienić ale tego to Ci nie powiem, pewnie po założeniu będzie dopiero wiadomo

EDIT

Jednak grubość jarzm jest ta sama ok 12mm więc może być problem z tą tarczą ale nie musi bo to tylko 1mm różnicy a jarzmo z C6 jest pod tarcze 12mm więc jest szersze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 13.cze.2021 23:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Dobrze. A te graty co przedstawiłem są prawidłowe do tego? Te jarzma można brać? https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-li ... 9090097083

1mm różnicy to spiłować można. Nie powinno być problemu. A z tą linką tutaj gościu mówi żeby wypuścić ją z tych obejm i da raze. Robił na tej samej tarczy, ale jarzmo i klocki małe, czyli stare: https://youtu.be/DetvU-YylJo?t=489 Nie powinno być problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 14.cze.2021 07:28:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Jarzma ok, można też zebrać 1mm z płaszczyzny jarzma na uszach ale to musi zrobić to ktoś precyzyjnie na frezarce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 14.cze.2021 15:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Jarzma już zamówione. Mam pomysł żeby wziąć te tarcze używane. Będa już troche wytarte więc lepiej, może się zmieszczą bez niczego. https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-2- ... 0189022836 Dostępu do frezarki nie mam. Jak już to jarzmo przyszlifuje..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: