greg a8 napisał(a):
a to co koles napisal o 3.7 rozbawilo mnie do lez
Skąd się biorą tacy dowcipnisie
Teraz jak mam podły humor, jak ostatnio świstnięto mi małą kratkę wlotu powietrza,
co jest pod zderzakiem z przodu, to będę czytał to ogłoszenie na poprawę nastroju.
A jak spojrzałem na jego czujniki parktronic-a w jaki sposób jakis majsterklepka zamontował
"Najpiękniejszemu A8 w Polsce", to i brak kratki przestał mi przeszkadzać.
Zapp napisał(a):
Pozostaje mi tylko zazdrościć - mnie tak się nie udaje.
Nie ma narazie czego zazdrościć, chyba że hektolitry zużytego paliwa.
Na Zlocie w Olsztynie jak będą chętni zobaczę czy też nie będą mieli tak optymistycznych wyników.
Ale przyznać muszę, że żeby pomiary były satysfakcjonujące to potrzeba
bezwzględnie prostego jak strzała odcinka asfaltu i to jak najmniej garbatego, o co w Olsztynie nie tak łatwo,
ale znalazłem wreszcie takowy ale tylko o długości ok.600 m. Każdy ruch, nawet lekki kierownicą
powoduje utratę (sprawdziłem) paru dziesiątych sek. i dlatego mam kłopoty z przeprowadzeniem
jak narazie prób 0-400 m i mocy przy pomocy G-techa, aby była wysoka ich powtarzalność,
a dodatkowo na tej ścieżce panuje ostatnio ruch z powodu remontu innych ulic.
Wyłączam wszystkie odbiorniki i dmuchawę klimy, skrzynię ustawiam w tryb sekwencji i <GO>
w tym czasie kierownicy prawie nie dotykam.
Wystarczy lekki skręt i 0,1 sek. nie ma, i jeden dwa wyboje (nierówności) i kolejnych nie ma.
Ale doszedłem już do wprawy, i praktycznie każdy wynik jest w granicach 6,1x.
Wstawioną mam wkładkę filtra powietrza sportową i zatankowany był V-Power 99okt Shella.
A może wystarczy, że pożyczę ci swój G-Tech
Nigdy nic nie wiadomo.
Troche o Zlocie w Józefowie
Było zajefajnie tylko za mało jazdy, ale to też i moja wina, gdyż miałem
tremę i dopiero za namową ostrą "hansa" i "małegoV8" ruszyłem na tor,
ale już poza kolejnością i szkoda, że bez przejazdu zapoznawczego z torem.
Więc i czas był co prawda nie najgorszy, bo poniżej 60 sekund,
ale też do najlepszego mu brakowało sporo.
A póżniej moim autem, ze mna z boku pojechał gościu ze "szkoły jazdy"
i powiedział, że pokaże mi jak powinno sięjeżdzić takim autem,
ale nie będzie jechał na maksa i wykręcił czas poniżej 51 sekund.
Stwierdził, że jakby był sklasyfikowany to by wygrał.
A mi zapomniał dodać przed startem, że powinienem jechać na zblokowanym 2 biegu, co on oczywiście uczynił, ale to drobnostka.
I po jeżdzie na tym torze dopiero się czuło wyraznie, że:
-zawieszenie zdecydowanie ciut za miękkie
-auto ciut za cięzkie, ale reakcje ukł. kierowniczego wystarczająco szybkie
-trakcja rewelacyjna (ale napędy dostały w d***)
-układ hamulcowy super wydajny (choć długo by nie pożył)
-auto naprawdę niewyobrażalnie dużo wybacza kierowcy
-pomimo tego, że jechałem na sekwencji, a nie na 2 biegu, skrzynia wystarczająco szybka
-w ekstremalnych sytuacjach nic nie robić, auto wszystko zrobi za ciebie
-rewelacyjna wytrzymałość tarcz Zimermmana na przegrzanie, razem z klockami był to 250km po wymianie.
Wcześniej była hamownia, ale żadna rewalacja z uwagi na kiepską nawierzchnię na której odbywał się pomiar,
jak i start do pomiaru przyspieszeń był z pobocza, a i ruch na drodze spory.
Sprzęt Wojtka był bez zarzutu.
Ale za to klimat był rewelacyjny, jak i ludzie którzy go m.in. stworzyli, czyli uczestnicy.
Naprawdę było warto pojechać i nie żal mi będzie jeszce raz wydać kilka groszy
na galony benzyny które były potrzebne.
Dlatego bez namysłu zapisałem się na Zimowy Zlot.
Mam jeszce
filmy świeżo zrobione z trasy.
Tym razem jazda jest naprawdę szybka.
Tylko mam problem z kompresją, ponieważ są ich trzy części,
a każda po kompresji ma wielkość ok. 75-100MB w .avi
Więc zastanawiam się, gdzie to wrzucić i kto to ściągnie
Pozdrawiam