.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 14:37:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 18:50:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2005 07:32:23
Posty: 139
Lokalizacja: << ŁDZ >> Audi A8 4,2 Quattro
poki co wymienilem hamulce z przodu w serwisie maja chore ceny ale w Fota czy InterCarsie albo w Edpolu maja przystepne ceny. Srednio 40% tego co w serwisie.
Z tym ze jest maly problem zeby dobrac komplet tarcze z klockami zeby nie piszczaly. Ja kupilem tarcze ATE i klocki Lukasa i strasznie piszczaly. Pozniej zmienilem klocki na Juridy (ze dwa komplety) i przy ostatnim komplecie jest niezle bo byl jakas pasta jeszcze wysmarowany ale zdarza sie ze popiskuja.
Rozrzad w zamienniku dobrej firmu (nie pamietam jakiej to ~1000zł - zalezy jakie sie ma uklady :P )
Licznik w uzywce kosztuje 200-300zł a nowy w ASO 4800zł :D - wlasnie przerabiam ten temat :(:

z tego co zauwazylem to blachy sa drozsze do staszych modeli niz do nowych przynajmniej w uzywkach :/

_________________
POMOC DROGOWA 24/24 - Łódź - Polska - 0665 301 250
PZM SOS ASSISTANCE
IP ASSISTANCE

przewozy do ślubu Audi A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 00:59:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
_RAFI_ napisał(a):
Rozrzad w zamienniku dobrej firmu (nie pamietam jakiej to ~1000zł :/

A co dokładnie wchodziło w skład tego rozrządu :?:
Tak z grubsza.
Czy to pełen komplet: pompa wody, wszystkie paski przód i tył i rolki :?:

POMIARY
Pomiar Mocy Hamownia:
Obrazek
Pomiarów przyspieszeń z tej hamowni nie podaję, gdyż była jedna tylko próba i to na drodze o kiepskiej nawierzchni podczas normalnego ruchu pojazdów.
Stan nawierzchni ma spory wpływ na wyniki, co potwierdziły próby G-tech`em jak i zaobserwowałem uruchamianie się układów trakcji podczas prób na złej nawierzchni.
Pomiary z G-techa:
0-100:
3 najlepsze
6,09 sec - brak filmiku
6,11 sec - filmik
6,17 sec - filmik

Resztę wyników podam jak więcej zrobię prób.
Tych jest wysoka powtarzalność, a można zejść jeszcze niżej.
Na najbliższym Zlocie w Olsztynie, zrobie pomiary innych furek,
jak będą chętni i zobaczymy jak optymistyczne one będą wg. mojego Gtecha.
Wkrótce dodam nowe.
Pozdrawiam :peace:

P.S.
Waga auta przyjęta do pomiaru mocy została wzięta z wagi przemysłowej,
gdyż sam już nie wiedziałem która waga A8 jest właściwa.
Ale po porównaniu okazało się, że ta właściwa podana jest w ksiązce serwisowej na 1 stronie z wyposażeniem (one ma dużo wspólnego z wagą) tam wyszczególnionym, oraz rozmiarem kół.
Znaczenie symboli kół:
przed `98 liftingiem
po `98 liftingu
Na dole strony w pozycji 1, i nie jest identyczna dla każdego A8:
Leergewicht/Verbrauchswerte/CO2 - Emission
tłumaczenie
Waga pojazdu pustego/Szacowane zużycie paliwa/Emisja CO2.
Np. u mnie
A8 4,2 `98 q.tiptr. - 1784 kgzobacz
A8 3,7 `00 q.tiptr. - 1856 kgzobacz
I z innej beczki:
Chcesz zgarnąć 2500 EU :?:
looknij tutaj:
AUDI A8 - czy widziałeś kiedykolwiek lepszą ???
:!!: I ZGARNIJ 2500 EURO :!!:
:577: :585: :577:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 18:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
juz bym przytulil 2,5 tys .moja jest ladniejsza .a to co koles napisal o 3.7 rozbawilo mnie do lez :D

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 19:59:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
No - to gratuluję mocy, momentu i przyspieszeń - ntb. osiągi idealnie odpowiadają odczytom z poprzedniego filmu i prędkościomierza, z tego wynika że instrument dokładny niezwykle.

Pozostaje mi tylko zazdrościć - mnie tak się nie udaje.

PS. Co nie znaczy, że nie będę próbował :D

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 22:55:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
greg a8 napisał(a):
a to co koles napisal o 3.7 rozbawilo mnie do lez :D

Skąd się biorą tacy dowcipnisie :?:
Teraz jak mam podły humor, jak ostatnio świstnięto mi małą kratkę wlotu powietrza,
co jest pod zderzakiem z przodu, to będę czytał to ogłoszenie na poprawę nastroju.
A jak spojrzałem na jego czujniki parktronic-a w jaki sposób jakis majsterklepka zamontował
"Najpiękniejszemu A8 w Polsce", to i brak kratki przestał mi przeszkadzać. :diabel:
Zapp napisał(a):
Pozostaje mi tylko zazdrościć - mnie tak się nie udaje.

Nie ma narazie czego zazdrościć, chyba że hektolitry zużytego paliwa.
Na Zlocie w Olsztynie jak będą chętni zobaczę czy też nie będą mieli tak optymistycznych wyników.
Ale przyznać muszę, że żeby pomiary były satysfakcjonujące to potrzeba
bezwzględnie prostego jak strzała odcinka asfaltu i to jak najmniej garbatego, o co w Olsztynie nie tak łatwo,
ale znalazłem wreszcie takowy ale tylko o długości ok.600 m. Każdy ruch, nawet lekki kierownicą
powoduje utratę (sprawdziłem) paru dziesiątych sek. i dlatego mam kłopoty z przeprowadzeniem
jak narazie prób 0-400 m i mocy przy pomocy G-techa, aby była wysoka ich powtarzalność,
a dodatkowo na tej ścieżce panuje ostatnio ruch z powodu remontu innych ulic.
Wyłączam wszystkie odbiorniki i dmuchawę klimy, skrzynię ustawiam w tryb sekwencji i <GO>
w tym czasie kierownicy prawie nie dotykam.
Wystarczy lekki skręt i 0,1 sek. nie ma, i jeden dwa wyboje (nierówności) i kolejnych nie ma.
Ale doszedłem już do wprawy, i praktycznie każdy wynik jest w granicach 6,1x.
Wstawioną mam wkładkę filtra powietrza sportową i zatankowany był V-Power 99okt Shella.
A może wystarczy, że pożyczę ci swój G-Tech :peace:
Nigdy nic nie wiadomo. :):

Troche o Zlocie w Józefowie
Było zajefajnie tylko za mało jazdy, ale to też i moja wina, gdyż miałem
tremę i dopiero za namową ostrą "hansa" i "małegoV8" ruszyłem na tor,
ale już poza kolejnością i szkoda, że bez przejazdu zapoznawczego z torem.
Więc i czas był co prawda nie najgorszy, bo poniżej 60 sekund,
ale też do najlepszego mu brakowało sporo.
A póżniej moim autem, ze mna z boku pojechał gościu ze "szkoły jazdy"
i powiedział, że pokaże mi jak powinno sięjeżdzić takim autem,
ale nie będzie jechał na maksa i wykręcił czas poniżej 51 sekund.
Stwierdził, że jakby był sklasyfikowany to by wygrał.
A mi zapomniał dodać przed startem, że powinienem jechać na zblokowanym 2 biegu, co on oczywiście uczynił, ale to drobnostka.
I po jeżdzie na tym torze dopiero się czuło wyraznie, że:
-zawieszenie zdecydowanie ciut za miękkie
-auto ciut za cięzkie, ale reakcje ukł. kierowniczego wystarczająco szybkie
-trakcja rewelacyjna (ale napędy dostały w d***)
-układ hamulcowy super wydajny (choć długo by nie pożył)
-auto naprawdę niewyobrażalnie dużo wybacza kierowcy
-pomimo tego, że jechałem na sekwencji, a nie na 2 biegu, skrzynia wystarczająco szybka
-w ekstremalnych sytuacjach nic nie robić, auto wszystko zrobi za ciebie
-rewelacyjna wytrzymałość tarcz Zimermmana na przegrzanie, razem z klockami był to 250km po wymianie.
Wcześniej była hamownia, ale żadna rewalacja z uwagi na kiepską nawierzchnię na której odbywał się pomiar,
jak i start do pomiaru przyspieszeń był z pobocza, a i ruch na drodze spory.
Sprzęt Wojtka był bez zarzutu.
Ale za to klimat był rewelacyjny, jak i ludzie którzy go m.in. stworzyli, czyli uczestnicy.
Naprawdę było warto pojechać i nie żal mi będzie jeszce raz wydać kilka groszy
na galony benzyny które były potrzebne. :peace:
Dlatego bez namysłu zapisałem się na Zimowy Zlot.

Mam jeszce filmy świeżo zrobione z trasy.
Tym razem jazda jest naprawdę szybka.
Tylko mam problem z kompresją, ponieważ są ich trzy części,
a każda po kompresji ma wielkość ok. 75-100MB w .avi
Więc zastanawiam się, gdzie to wrzucić i kto to ściągnie :?: :!:
Pozdrawiam :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 00:23:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2005 03:57:09
Posty: 9
Lokalizacja: Gubin / Zielona Góra
Dwa pytania:

1) Co to może być - jadę około 130 zaczynam hamować i czuję drgania całego auta i kierownicy (kierownica witać delikatnie 'lata' LEWO-PRAWO). WYmieniłem klocki + tarcze + końcówki drążka (te metalowo-gumowe) i dalej to samo.

2) W aucie jest "Standhaizung' i 'Standluftung', czyli WEBASTO i PRZEWIETRZANIE. Jaka jest różnica między jednym a drugim i jak to działa (prąd, paliwo?)

Pozdrawiam

_________________
AUDI A8
--------------------------
3.7 QUATTRO ' 99
--------------------------

www.pizzeria-palmiarnia.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 01:06:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Dwie odpowiedzi
ad 1. Walczę z tą przypadłością od jakiegoś czasu, i jeszcze nie doszedłem co jest walnięte, a chyba wszystko po trochu. U mnie wystąpiło to bezpośrednio po ostrym hamowaniu(z ok.200-20km/h) z uszkodzonym ABS-em i tak że wszystkie koła zablokowało. Wynikiem tego hamowania były wszystkie 4 opony jajka(na śmietnik), uszkodzone tarcze (krzywe), przyspieszone zużycie dwóch wahaczy tzw. bananów, i dalej występuje.
Więc dalej wymieniam i jak będzie coś nowego to napiszę.
ad 2. Webasto jest to poprostu ogrzewanie postojowe i jest napędzane paliwem ze zbiornika, zużycie ok. 0,5 do 2l na 1h, a nawet w skrajnych przypadkach więcej.
Standluftung (przewietrzanie) uruchamia wentylację i próbuje utrzymać zadaną temperaturę, ale nie niższą niż powietrza zewnetrznego, gdyż właśnie je wpompowuje do środka, można wtedy pieska czy dziecko na chwilę zostawić w samochodzie bez obawy, że po powrocie zastaniesz skwarkę. Napędza je silniczek webasto, a zatem zuzycie paliwa może być podobne.
Uważać należy z ustawieniami, gdyż z rana można zastać w aucie mniej paliwa.
Oba elementy po ustawianiu zapamiętują ostatnia temperaturę Klimatronika i wszystkie zapolone światła wewnętrzne w aucie, tuż przed wyjęciem kluczyka z zapłonu.
Uruchamiane są też z pilota, zależnie od ustawień w MENU komputera pokładowego.
Używać tych urządzeń jednak należy z umiarem.
Mianowicie webasto nie nadaje się do takiego grzania auta całą noc jak np. wersja z TIR-ów, ale spokojnie 1 lub 2 razy dziennie do 1 godziny.
Ale nie wolno wtedy zapominać, że pomimo wszystko akumulator dostanie trochę w kość, więc trzeba o niego bardziej zadbać. Jego już marny stan objawia się często wyłączaniem np. radia na postoju, lub podczas jazdy.
Pozdrawiam :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 13:55:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
Cytuj:
....A może wystarczy, że pożyczę ci swój G-Tech :peace:


Hehehe - już się zapisuję.
A ja Tobie mój - bo jest o jakieś 0,3 gorszy niż np. mojego kolegi. Myślałem że to jego jest bardziej optymistyczny, ale może to mój jest zbyt pesymistyczny :)

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 21:45:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2005 07:32:23
Posty: 139
Lokalizacja: << ŁDZ >> Audi A8 4,2 Quattro
darm napisał(a):
_RAFI_ napisał(a):
Rozrzad w zamienniku dobrej firmu (nie pamietam jakiej to ~1000zł :/

A co dokładnie wchodziło w skład tego rozrządu :?:
Tak z grubsza.
Czy to pełen komplet: pompa wody, wszystkie paski przód i tył i rolki :?:



poza pompa wody to komplet

_________________
POMOC DROGOWA 24/24 - Łódź - Polska - 0665 301 250
PZM SOS ASSISTANCE
IP ASSISTANCE

przewozy do ślubu Audi A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 15:00:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 14:49:16
Posty: 225
Lokalizacja: Grodzisk Maz. / Brzozowa
Pompa wody to koszt 700 zł. Oddajesz starą - dostajesz nową... i to w serwisie.

_________________
Były: A8 '96 4.2 Quattro
Allroad '02 2.7T
Jest: A8L '04 4.2 benza - jedyny słuszny silnik :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 17:17:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Jak ktoś będzie kupował najważniejsze elementy rozrządu w zamienniku,
to po pompę nie poleci do serwisu, a koszt zamiennika pompy np. VKPC 81807 (firmy SKF) do motoru 3,7/4,2 to ok. 250-300zł.
Czyli razem 1300zł.
Bo w serwisie to pełen komplet np. do motorów 3,7/4,2
o symb.: AQG,AQF,ARU,AVP,AUW,BCS,AQH,AKC (A8 po liftingu 99-03)
to koszt ok. 3100zł.
Zapp napisał(a):
Cytuj:
....A może wystarczy, że pożyczę ci swój G-Tech :peace:


Hehehe - już się zapisuję.
A ja Tobie mój - bo jest o jakieś 0,3 gorszy niż np. mojego kolegi. Myślałem że to jego jest bardziej optymistyczny, ale może to mój jest zbyt pesymistyczny :)

Jeżeli chcesz to w przyszłym tygodniu, gdzieś wtorek-środa mogę ci już mój wysłać,
a ty mi wyślesz swój, bo też bym chciał wiedzieć jaka jest prawda o G-techach.
Czy można polegać na ich pomiarach.
I przeprowadzę pomiar w tym samym miejscu co swoim.
A i ty będziesz wiedział, czy to wina auta czy G-techa.
Pozdrawiam :peace:

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 23:30:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
Po długiej nieobecności spowodowanej trudami zimy.
Poprostu zaskoczyła mnie!!
Na wstępie dla mnie dobra wiadomość :
Ciemnogranatowe Audi A8 3,7 Quattro `00 odjechało do Bydgoszczy.
A tam prawdopodobnie spotkało "Hansa"
:peace: Wielkie pozdrowienia i podziękowania :peace:
Na drugi dzień po zakupie padła gościowi (nowemu właścicielowi)
pompa centralnego zamka. Chyba go na początku nie polubił.
:!!: A teraz ostrzeżenie i to poważne :!!:
Uważajcie i najlepiej unikajcie oleji :502: "Castrol"
Sam tego doświadczyłem. :612:
Używałem wcześniej Castrola SLX Longlife, a przy ostatniej
wymianie zalałem mu CASTROL FORMULA RS 0W-40.
Podczas próby odpalenia auta (A8 4,2 `98 quattro) z rana po bardzo mrożnej nocy,
silnik nie chciał zaskoczyć.
Odholowałem go do serwisu, a tam po ogrzaniu go przez dwa dni
wszelkie próby odpolenia nie powiodły się.
Na 3 cylindrach zero ciśnienia.
Zdjęto głowice i okazało się, że wytworzył się osad i nagar który uniemożliwiał zamknięcie się zaworów.
Za ten etap zaśpiewano mi 900zł.
A przy okazji dowiedziałem się, że z podobnymi objawami jest więcej aut.
Używały przeważnie Castrola.
Zabrałem go z serwisu, gdzie indziej, bo za samo oczyszczenie+uszczelki
chcieli 9 tys.zł. :659:
Gdzie indziej też nie mało ale przy okazji wymieniłem kompletny rozrząd,
w oryginale (pasek, rolki, pompa), ale bez paska alternatora (nie ma takiej potrzeby moim zdaniem) oraz pełen przegląd, filtry, olej Mobil1 0W40 (po przepłukaniu za 5tys. km kolejna wymiana) + świece NGK Iridium i oczywiście wszystkie uszczelki: głowicy, kolektorów, rur wodnych,
wałków rozrządu, zaworów (uszczelniacze) itp.
Koszt podobny ale z rozrządem i przeglądem dużym.
Auto powinno być gotowe na 2 lutego.
Szczerze powiedziawszy taki początek roku pańskiego mnie delikatnie
mówiąc rozwścieczył.
Ale cóż, płaczę :563: , zgrzytam zębami :620: i płacę.
Na dodatek drugie auto też mi padło (dostawczak)
Na szczęście Peugeot 406 HDI który dostał mi się z zamiany tej granatowej A8
za dopłatą działa (jeszcze).
Ale jazda nim w zimę to totalna porażka.
No nic, ale już za chwilę wszystko mam nadzieję, że wróci do normy.
I na Zlocie zimowym Kielce 2006, napewno się pojawię, również w części torowej, akurat dotrę trochę ósemkę.
Pozdrawiam wszystkich Fanów Audi
Darm

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 23:45:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Ja jezdze na Castrolu ale na 5W-40
Bylo -30 stopni - auto stoi pod chmurka i codziennie zapalal bez wiekszego problemu..
Ale twoja historia mnie przestraszyla troche

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2006 00:00:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
W ubiegłą zimę, gdzie byłem i w Zakopanem,
gdzie mrozy były po -35 (to normalka),
było wszystko cacy.
Podobno do czasu.
Wiem jedno w Olsztyńskim serwisie, pracownicy tej zimy też się wystraszyli,
i nie zamierzają lać więcej Castrola do swoich bryk.
Na moich znajomych co niektórych też padł strach.
Ponieważ to się dzieje nagle i bezobjawowo.
W TDI i Turbo zatykają się pompy i zacierają sprężarki.
Charakterystyczna cecha ogromny nagar-nalot na częściach.
Nigdy jeszcze takiego nie widziałem nawet w starych autach.
W VW Borze i A3 TDI widziałem pompę z takim czymś.
Miały oleje lane tylko w serwisie, czyli castrol.
Pozdrawiam

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2006 05:18:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Czesc , kope czasu ;) ... z tym Castrolem to niestety racja, dlatego jakis czas temu zrezygnowalem z niego a info o tym co piszesz mialem od kolegi mechanika ktory pracowal w ASO VW/Audi ( aktualnie ma swoj warsztat gdzie serwisuje sie Twoje byle .. ;) )

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 20:00:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Witam :diabel:
Więc auta oba wróciły już do mnie.
A8 zapytala niesamowicie.
Znów wiem, że żyję.
Tak, tego mi brakowało.
Tylko jeszcze tu i tam podrezam
i będzie OK.
:peace:
Pozdrawiam

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 22:44:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Panowie to moze to jest polska wersja Castrola ? jakas podroba czy co ? Z tego co wiem to BMW fabrycznie uzywa i zaleca oleje Castrol, no inne firmy tez w tym Porsche.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 23:40:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Ja smigam na LOTOS 10W 40 i jest IDEALNIE :D
Wymiana co 10 tyś autko zapala przy - 30 C

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 23:44:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2004 19:06:02
Posty: 207
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
Pablo200 napisał(a):
Ja smigam na LOTOS 10W 40 i jest IDEALNIE :D
Wymiana co 10 tyś autko zapala przy - 30 C

Mi w ubiegłą zimę w zakopanem zapalał i przy prawie -40,
bezproblemu, a wlany był wtedy Castrol SLX 0W30
Dodam, żeby było ciekawiej,
to ten olej co wlałem ostatnio RS 0W40 to był kupiony w niemczech, drożej niż w polsce i w bańkach 5L, a nie jak w polsce 4L,
ale były napisy i w j.polskim + jakiś konkurs (wycieczka)
dla tych co go kupią po wysłaniu załączonych z nim kuponów.
Ale zrobił mi spustoszenie w kieszeni ostre.
Żeby nie połączenie wymiany rozrządu i dużego przeglądu w cenie naprawy, to by było naprawdę fatalnie.
Teraz wlałem mobil1 0W40, ale po 5 tys. km przebiegu (po takiej naprawie trzeba) zaleję mu stary i sprawdzony Aral Supersynthetic.
Pozdrawiam

_________________
Jest jeszcze A8 4.2`98 QUATTRO PB
-auta które były dłużej niż miesiąc:
A8`00 3.7 quattro PB,
A6 2.5TDI`02,
A6 1.8T`00 PB,
A6 2.8`98 PB
all automaty
C4 2,5 TDI`93 AAT 6S
i inne, tylko już auto-podobne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 07:24:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
po tym co przeczytałem Darm twoj podpis jest w pełni prawdziwy :D
pozdrawiam

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: