Rogal napisał(a):
PS. w audikach typu B4 wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej bedzie pływał - nigdy nie stanie - a przynajmiej z założenia technicznego nie powinien pokazywac ciągle 90 stopni jak to jest nawet w golfach III, IV czy A4-kach - taka konstrukcja. Podobnie moze być w A100.... ale Hans ma racje 100 stopni to max...
No nie bylbym tego do konca pewien z tym plywaniem
W poprzednim aucie (Coupe 2.3NG) zanim umarl wskaznik temp
podczas jazdy w trasie trzymal sie SZTYWNO 90 stopni. W miescie w korku skakal do mniej wiecej 96 i wtedy wlaczal sie wiatrak i schladzal ciecz do 90...i tak w kolko
Teraz w A100 (2.3NF) sytuacja wyglada identycznie - w trasie (bez zadnych zalonek) jak przyklejone 88stopni w miescie lub na postoju skacze do 96 i zalacza sie wiatrak schladzajac ciecz...
Jezeli silnik sie niedogrzewa na moje oko szlaq trafil termostat, ktory powinien zamknac sie ponizej 88stopni i nie dopuscic do obiegu cieczy w chlodnicy....
pzdrw
Neme