.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:00:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2003 22:40:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2003 10:13:51
Posty: 101
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Dzis jezdzilem po miescie i temperatura przekroczyla 100 stopni c.Wtedy pozostaje mi wlaczyc ogrzewanie na max i czekac az spadnie do 90 stopni.W trasie zima mam ok 80 stopni. Oznaka tego , ze trzeba sie wziasc za autko. :/

_________________
**BZYKU vel BARTEK**


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2003 08:31:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Hans: ja niestety zasłaniam chłodnice na zimę i nie widze problemu z taką metodą jak się poprawnie ją stosuje. Niestety do pracy mam bardzo blisko i bez przysłonki to nawet wskazówka nie wstawała. Oczywiście pełna kontrola temperatury. Z takie przysłonki płynie wiele korzyści..... . Co do katowania temperatura nie przechodzi powyzej 93-94 stopni.

PS. w audikach typu B4 wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej bedzie pływał - nigdy nie stanie - a przynajmiej z założenia technicznego nie powinien pokazywac ciągle 90 stopni jak to jest nawet w golfach III, IV czy A4-kach - taka konstrukcja. Podobnie moze być w A100.... ale Hans ma racje 100 stopni to max...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2003 10:41:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a jak jezdzisz bez zaslonki to ile ci na trasie na przyklad pokazuje wskaznik temreatury ? ....

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2003 11:22:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Rogal napisał(a):
PS. w audikach typu B4 wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej bedzie pływał - nigdy nie stanie - a przynajmiej z założenia technicznego nie powinien pokazywac ciągle 90 stopni jak to jest nawet w golfach III, IV czy A4-kach - taka konstrukcja. Podobnie moze być w A100.... ale Hans ma racje 100 stopni to max...


No nie bylbym tego do konca pewien z tym plywaniem :D
W poprzednim aucie (Coupe 2.3NG) zanim umarl wskaznik temp ;) podczas jazdy w trasie trzymal sie SZTYWNO 90 stopni. W miescie w korku skakal do mniej wiecej 96 i wtedy wlaczal sie wiatrak i schladzal ciecz do 90...i tak w kolko :D
Teraz w A100 (2.3NF) sytuacja wyglada identycznie - w trasie (bez zadnych zalonek) jak przyklejone 88stopni w miescie lub na postoju skacze do 96 i zalacza sie wiatrak schladzajac ciecz...
Jezeli silnik sie niedogrzewa na moje oko szlaq trafil termostat, ktory powinien zamknac sie ponizej 88stopni i nie dopuscic do obiegu cieczy w chlodnicy....

pzdrw
Neme


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: