ADRIAN napisał(a):
Jesli chodzi o nadmierne parowanie szyb w cygarach to powiem tylko tyle TE TYPY TAK MAJA

.
Duza powierzchnia szyb mocno nachylonych i mamy efekt. Zreszta czytalem o tym w testach, wypowiedzi fachowcowi sa jednoznaczne TE TYPY TAK MAJA>
Nie zgodze sie z tobą

W mojej cigarecie nic nie paruje! Oczywiscie jak rano wsiade i jest -10 i pochucham na szybe to lekko zapruje, ale kilka minut jak silnik sie rozgrzeje, wlaczam nawiew na szybe + ogrzewanie tylnej, wystarczy bieg nawiewu przed najszybszym i wszystko ladnie odchodzi. Jesli siedzi duzo ludzi 4-5 to w najgorszym wypadku lekko zachodza tylne boczne szybki, ale przod, boczne i tylna zawsze sa bez sladu parówki.
Mysle ze jesli u was paruja, to jest cos nie tak z pobieraniem swiezego powietrza z zewnatrz pojazdu tzn, macie wlaczony obieg zamkniety, albo cos sie pokisiło w nawiewach(cos zatkane, albo klapki pozacinane) i nie bierze swierzynki, ew. tylko czesc, wtedy wzrasta wilgotnosc powietrza wewnatrz i nie ma bata skrapla/zamarza na zimnych szybkach. U kolegi z elektryczna regulacja nawiewow cos sie zacielo tak ze ma obieg zamkniety i rzeczywiscie jedzie sie jak w iglo, w najgorszym wypadku mozna przewietrzac raz na 5-10 minut to troche pomaga, ale radziłbym znalezc prawdziwa przyczyne (klapki, filty, moze cos przytkane) i cieszyc sie panoramicznym widokiem i swiezym oddechem
