.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 06:50:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG]Za duze obroty na jalowym :(
PostNapisane: 08.sty.2004 20:28:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dziwne rzeczy mi sie dzieja. Przedwczoraj mialem nastepujaca przygode:
Wyprzedzam sobie wiec redukcja i ogien prawie do dechy... po wyprzedzaniu puszczam gaz i przychodzi czas na zmiane biegu a tu sie okazuje ze po wysprzegleniu (taa przy zmianie na 4 moj automat to robi) okazuje sie ze obroty zaklinowaly na 3 tysiach. Jakos sie zatrzymalem i otworzylem mache. Okazalo sie ze zaciela sie (i od tego czasu coraz czesciej to robi) druga przepustnica (ta ktora sie otwiera pod ogniem na obciazanym silniku). Zrobilem klik z powrotem i spoko.

Jednak dzisiaj po podobnym przystanku okazalo sie ze obroty nie chca zejsc na "jalowy" tysiac (tak mam zwykle na gazie) tylko trzymaja sie dwie kreski wyzej. Dociskam wiec ta przepustnice na chama i nic :galy: :galy: Lapie wiec za ta zwykla przepustnice do ktorej jest linka podlaczona i pogazowalem troszke. Po tym obroty spadly. Kiedy wreszcie dojechalem do domu okazalo sie ze obroty znowu sie trzymaja dwie kreski nad tysiem ;) :galy:

Kufa co sie dzieje?? Pytam w zasadzie kontrolnie bo i tak na jutro jestem umowiony z mechanikiem ale ciekawosc mnie pozera :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 01:24:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Może warto zobaczyć i cofnąć troche śrubke przy przepustnicy(lince gazu)??? Ona odpowiada za włączający sie program wolnych obrotów i może blokować... :?: :|

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 09:00:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Przy przepustnicy jest przelacznik, czasem sie psuje w srodku (zimne luty) i nie puszcza do komputera sygnału ze sostala zamknieta przepustnica, co by ten z kolei przymkną elektroniczną przepustnice i trzymał niższe obroty. Jak bedziesz mial wysokie obroty, wystarczy zdjac wtyczke z tej elektronicznej przepustnicy i obroty powinny spasc, znaczy to ze nie blokuje sie mechanicznie tylko cos ze sterowniem, np. to co napisalem wczesniej.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 09:51:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
moim zdaniem to bylo tak: poniewaz pedal gazu miales puszczony, to przelacznik na przepustnicy dal sygnal do kompa o tym polozeniu, a mimo to obroty utrzymywaly sie za wysokie (jeszcze wtedy przepustnica byla zacieta) , komp stwierdzil ze cos jest nie tak, bo nie mogl obnizyc obrotow wiec "odstawil" regulator wolnych obrotow..., wtedy trzeba odpalic raz jeszcze auto.

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ten sam problem
PostNapisane: 09.sty.2004 21:17:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
Mam ten sam, bądź podobny problem co Wuja. W 200 (KG) obroty są za wysokie tzn. jakieś 1200rpm a kiedy dodaje gazu na biegu jałowym, to jakoś dziwnie wolno obroty spadają...Aha, i zaraz po zapaleniu obroty skaczą do 3000rpm zarówno n azimnym jak i na ciepłym silniku... :| :/ Ma ktoś jakiś pomysł co to może być :?: :?:

p.s.
Od dwóch dni czasami brakuje mocy podczas jazdy. Tak jak by któeyś gar się wyłączał. Dzisiaj zmieniłem świeczki i jedna ze starych była okopcona (ostatnia) więc zmierzyłem na wszelki wypadek kompresje i wszystkko ok (ponad 11). Zmiana świeczek nie pomogła więc jutro zmieniam kopułke i przewody. Może jedno z drugim ma coś wspólnego (wysokie obroty na jałowym i te akcje z mocą) :?: :/

:!!: :!!: HELP :!!: :!!:

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 23:20:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Ja myśle ze Maudi90 ma racje bo, kiedyś miałem ten problem ( teraz jest normalnie- więc nie sprawdzałem dokładnie ) i po ponownym odpaleniu fury wszystko wracało do normy , zatem chyb trzeba tam szukać przyczyny...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 13:33:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Zrobilem jak powiedzial maudi i nic z tego ... poszedlem krok dalej i odlaczylem klema na noc ... to samo
No wiec pojechalem do mechanika. Rozbierac mu sie tego nie za bardzo chcialo ale cos odkrecil, cos dokrecil , wyregulowal jakas srubka przy tej malej przepustnicy i wszystko bangla - 900 obr na gazie i 800 na benzynie. :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: