No to "fachowcy" przedni
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
. W knidze wyraźnie pisze, że to wtrysk elektroniczny, sterowany przez ECU, na podstawie stanów czujników.
Dobra, to już wiemy co to za zwierz
![n :):](./images/smilies/052.gif)
.
Na mój nos to może być wina TPS, albo/i wyłącznika TPS. Ponoć te elementy lubią dość często siadać (wyciera się ścieżka). Niestety nigdzie nie znalazłem charakterystyki TPS-u. Ale jeśli coś jest nie tak to po podpięciu omomierza wada powinna dać się znaleźć (nierównomierne/skokowe zmiany rezystancji - zresztą widzę, że masz pojęcie w tych klockach to co Ci będę tłumaczył
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
).
Może być też uszkodzony/rozregulowany ten wyłącznik b. jałowego, który informuje, że przepustnica jest zamknięta, jest zdaje się zabudowany w/obok TPS-u. Nie mam takiego silnika przed oczami, więc teraz to trochę sobie gdybam. A rysunki często są, jakie są i nie wszystko jest dobrze widoczne i opisane. Ale w ABT podobne skutki wywołuje m.in. właśnie uszkodzenie/rozregulowanie tego czujnika-wyłącznika.
A co do wpięcia "krokowca", to z jednej strony do wlotu powietrza, a z drugiej, tak mi się wydaje, poprzez wąż do trójnika, ale mniejsza o to. Ważne, że zlokalizowany
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
.