.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 13:03:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 20:35:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
hmmm mialem identyczne problemy i pomoglo rozwiazanie za 20 zl czyli wymiana 2 pinowca niebieskiego. Dokladnie u mnie po odpaleniu skakal na 3000 i spadal do 1100 potem do normalnych ~800. Jak jechalem wieszal sie dosc czesto na 2500 do 3000. Zadne krokowce i etc. nie wymagaly ingerencji. Pieniadze nie duze. Roboty na 3 minuty, a byc moze pomoze.

Rezystancje czujnikow przy konkretnej temperaturze znajdziesz w alldata.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 20:54:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2005 15:45:22
Posty: 10
Lokalizacja: podkarpacie
W moim przypadu jak ddłączę wtyczkę na krokowcub to obroty odrazu idą na około 1500 ale gdy go podłączę go spowrotem to nic już się nie zmienia obroty spadną do normy dopiero jak go zresetuję kluczykiem a co co do czujnika niebieskiego to jak ściągne złączkę niema żadnego efektu żadnej reakcji silnika dla mnie jest on zbędny!!! pozatym wymieniłem już wszystkie 3 i czarny ten od spodu trujnika i ten okrągły 3 pinowy zaraz koł niebieskiego i nic!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 07:15:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Witam.
Z tego co znalazłem w Autodacie to:
Rezystancje TPS piny, typ 1:
1-2 3 kohmy
1-3 zamknięty 3 kohmy
1-3 otwarty 1 kohm

typ2

1-3 3 kohmy
1-2 zamknięty 3 kohmy
1-2 otwarty 1 kohm

Napięcie na TPS zamk/otw. 1-4,5 V

Czujniki temp.
temp. bosh ford renault
0*C 6kohm 95kohm
10 3,5kohm
20 2,5kohm 38kohm 290ohm
40 1,2kohm 16kohm
60 0,6kohm 7,5kohm
80 0,3kohm 3,8kohm 390ohm
100 0,18kohm 400ohm (90*C)

Rezystancja wtrysku rozruch: 2-4 ohm
rezystancja cewki zaworu obr.b.jałowego 35 ohm

Teraz jestem poza domem, jak wrócę to będzie ciąg dalszy :)

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 07:44:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2005 15:45:22
Posty: 10
Lokalizacja: podkarpacie
I oto chodziło kolego DANEK w końcu jakieś parametry czujników przecięż można je prawdzić przy pomocy prostego miernika jeśli odbiegają od normy to wyedy do sklepu a nie mieniać dobre na dobre a ile kasy można oszczędzic myślę że jest więcej takich co są w posiadaniu takich parametrów i zaczną pisać aby tym co tu zaglądają pomuc bo wkońcu poto chyba to forum jest a nie do zamieszczania zdjęć AUDI bo to chyba każdy wie jak ono wygląda.
POZDRAWIAM!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 09:21:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
No to "fachowcy" przedni :P . W knidze wyraźnie pisze, że to wtrysk elektroniczny, sterowany przez ECU, na podstawie stanów czujników.
Dobra, to już wiemy co to za zwierz :): .
Na mój nos to może być wina TPS, albo/i wyłącznika TPS. Ponoć te elementy lubią dość często siadać (wyciera się ścieżka). Niestety nigdzie nie znalazłem charakterystyki TPS-u. Ale jeśli coś jest nie tak to po podpięciu omomierza wada powinna dać się znaleźć (nierównomierne/skokowe zmiany rezystancji - zresztą widzę, że masz pojęcie w tych klockach to co Ci będę tłumaczył :D ).

Może być też uszkodzony/rozregulowany ten wyłącznik b. jałowego, który informuje, że przepustnica jest zamknięta, jest zdaje się zabudowany w/obok TPS-u. Nie mam takiego silnika przed oczami, więc teraz to trochę sobie gdybam. A rysunki często są, jakie są i nie wszystko jest dobrze widoczne i opisane. Ale w ABT podobne skutki wywołuje m.in. właśnie uszkodzenie/rozregulowanie tego czujnika-wyłącznika.
A co do wpięcia "krokowca", to z jednej strony do wlotu powietrza, a z drugiej, tak mi się wydaje, poprzez wąż do trójnika, ale mniejsza o to. Ważne, że zlokalizowany :).

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 11:19:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2005 10:39:18
Posty: 2
Cześć . Nie czytalem wszystkich odpowiedzi bo jest ich bardzo duż i nie chce mi się , ale mam dla ciebie radę udaj się do serwisu lub jakiegoś warsztatu diagnostycznego niech podłączą go pod komputer . Napewno wyjdzie ci taniej niż wymiana części na chybił-trafił . Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 11:24:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Piru napisał(a):
Cześć . Nie czytalem wszystkich odpowiedzi bo jest ich bardzo duż i nie chce mi się , ale mam dla ciebie radę udaj się do serwisu lub jakiegoś warsztatu diagnostycznego niech podłączą go pod komputer . Napewno wyjdzie ci taniej niż wymiana części na chybił-trafił . Pozdro.


Tylko problem polega na tym, że ECU nie rejestruje w tym przypadku błędów. W przypadku mojego auta jest "czyściutko". Niby wszystko jest dobrze. Musiałbym laptopa i fejsik wozić cały czas i czekać jak obroty zaczną szaleć.
To się nazywa złośliwość rzeczy martwych lub w przypadku pojazdów, że mają duszę. :peace:

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 12:14:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Te diabelne ABK tak mają, ja walczyłem ze swoim rok. I czyszczenie krokowca pomogło.

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 16:25:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2005 15:45:22
Posty: 10
Lokalizacja: podkarpacie
No cuż zostaje po nowym roku znowu zamknąć się z nim w garazu i przejrzeć żeczy o kturych koledzy tu piszą a kturych jeszcze nie przeglądałem mam tylko pytanie czy czujnik spalania stukowego ma coś do żeczy czy go nie ruszać .
ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 18:18:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Wydaje mi się, że "stukowy" nie ma tu znaczenia, od niego zależy tylko kąt wyprzedzenia zapłonu.
I nawzajem :D

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2006 12:09:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 02:19:37
Posty: 79
Lokalizacja: Trzemeśnia
u mnie też występuja notoryczne problemy z obrotami na biegu jałowym... szczelność sprawdziłem jest ok, silnik krokowy wykręciłem zostawiłem na noc w benzynce zanużony, brak poprawy... objawy podobne jak wyżej... na zimnym jest ok, po przejechaniu ok 2 km obroty wskakują na 1600 i niżej nie spadają... poprawa jest jak się zatrzymam na 2 minuty z wyłączonym silnikiem zapalam jest ok... zauważyłem również że przy temperaturze 90 st. jak staję np w korkach obroty wracają do normy...
nie wiem czego sie przyczepić, czy to może wadliwa praca sondy?? a może czujnik temp. mam uszkodzony i nie rozłącza ssania?? co o tym myślicie??

_________________
AUDI 80 B4 2.0E - ABK (115km) -> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=80347


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 21:37:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 20:32:37
Posty: 1
Lokalizacja: Wschowa
Witam.
Mam ten sam problem co kilian. Brak prądu na wtrysku rozruchowym. Zimny ni huhu... nie pali. co robić???????

Kilian. Jeśli mporadziłeś sobie z problemem napisz jak usunąć usterkę.

Pozdrawiam

_________________
AUDI 80 B3 QUATTRO 2.0 + LPG ABK "90
Wykonuję ramy i zbiorniki do trajek Bartek 507077951


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: